Eipäs tehdä tästä mitään Vapaa keskustelu 2:sta!Dominic:
Mä tulin vaan sanoo morjes kaikille.
samoinDominic:
Eikös Sasakin tehnyt näyttävän poistumisen kesällä ja nyt se on jo täällä taas meidän riesana!sasa:
samoinDominic:
Suuta soukemmalle, sasa on sentään ex-korsolainen ja siksi varmast paikkansa ansainnut!jaska:
Eikös Sasakin tehnyt näyttävän poistumisen kesällä ja nyt se on jo täällä taas meidän riesana!
Ett silleen!!!!!!!
Yrjöö se, huora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lue siitä kirjasta! winkNopeahuoli:
Mitä tekemistä noilla asioilla on keskenään???
Aha, siis wink kirjasta. Selevä!K.Yrjola:
Lue siitä kirjasta! winkNopeahuoli:
Mitä tekemistä noilla asioilla on keskenään???
Erittäin hyvin sanottu, toteaa hän ja hiljenee!Wilpuri:
Kyllähän tosiaan ihmetyttämään sitten pistää, mikäli mitään seurauksia ei tule. Tässähän on jo aika kauan aikaa ollut semmoista melko selvää puhdasta vittuilua meneillään tuolla Vapaan keskustelun puolella. Maunulat ovat sitä osakseen saaneet ja sitten tuo Jussi ja ketä kaikkia niitä nyt sitten vielä onkaan.. Piruilua sattuu aina silloin tällöin ihan vahingossa esiintymään, mutta se on useimmiten enemmän tai vähemmän harmitonta sekä tilapäistä liittyen esim. johonkin keskusteluun, jossa on ajauduttu hieman eri raiteille. Eipä sen tyylinkään piruilu mitään fiksua sinänsä voi sanoa olevan, mutta tuota.. Tuommoinen puhdas ja oikein hakemalla haettu ilkeily, jonka kohteeksi Jussi esim. joutui, on kyllä eri asia mielestäni. Tämän keskustelupalstan säännöissä mielestäni asiasta tosiaan maininta on, niin onhan se ihmeellistä, että noinkin kauan saa kaveri rauhassa surutta häärätä. .
Se on hyvä se.Dominic:
Tää ei totea mitään, tää vaan hiljenee!
Onko todella näin????? Miksei ylläpito ilmoita mitä se on päättänyt??????jaska:
Se on hyvä se.Dominic:
Tää ei totea mitään, tää vaan hiljenee!
ja todetaan vielä, että kyllä tuo kyseinen henkilö taidettiin jo bannatakin, ei tosin pitkäksi aikaa