Kukaan niin vanha, joka on aistinut vanhojen V8 ja V10 -moottoristen yhtäaikaisen menon, ei varmaan revennyt riemusta ensi vuodesta alkavan V8 -säännön takia. Cossuthan eivät pelkästään olleet hitaita vaan myös kuulostivat siltä 10 v sitten! Hampaatonta mörinää verrattuna V10 -ulvahduksiin.
Ehkä äänimaailma ei niin paljon huononekaan. Ainakin McLarenin Martin Whitmarsh kertoi MSa:ssa uusien V8 -äänien kuulostavan mahtavalta! :ahem: Syy parempaan ääneen on kierrosluvun nousu silloisesta 13 000 aina tulevaan 20 000. Kommentti tuli McLaren testiajossa ennen Monacon GP:tä, moottorina Ilmorin Hondalle kehittämä IRL V8 eli varsinainen sekasikiö!
Ongelmana on MSa:n mukaan ollut kauhea tärinä/värina, joka alkaa vasta 17 000 kierroksilla eli niitä ei ennen vanhaan ollut. BAR-Hondalla on radalla ainakin ollut vaikeuksia ja uusin Ferrari V8 (eka Ferrarin F1-V8 40 vuoteen!) täristi niin pahasti testiajossa, että Gene joutui keskeyttämään testit päänsäryn vuoksi.
Ehkä äänimaailma ei niin paljon huononekaan. Ainakin McLarenin Martin Whitmarsh kertoi MSa:ssa uusien V8 -äänien kuulostavan mahtavalta! :ahem: Syy parempaan ääneen on kierrosluvun nousu silloisesta 13 000 aina tulevaan 20 000. Kommentti tuli McLaren testiajossa ennen Monacon GP:tä, moottorina Ilmorin Hondalle kehittämä IRL V8 eli varsinainen sekasikiö!
Ongelmana on MSa:n mukaan ollut kauhea tärinä/värina, joka alkaa vasta 17 000 kierroksilla eli niitä ei ennen vanhaan ollut. BAR-Hondalla on radalla ainakin ollut vaikeuksia ja uusin Ferrari V8 (eka Ferrarin F1-V8 40 vuoteen!) täristi niin pahasti testiajossa, että Gene joutui keskeyttämään testit päänsäryn vuoksi.