Toisaalta Indyn radan kurvaosuudet ovat vähissä. Rata on niitä vähäkurvaisimpia kalenterissa. Ei pitäis olla rankka renkaille ... mutta toki vaarallinen jos rikko käy ...Bobakki sanoi:Eihän kukaan sitä ovaaliosaa ole kulumisesta syyttänyt kun hidasta ja likaista radan sisäosaa ja pieniä siipiä. Puhjeta se kuitenkin saattaa siinäkin.
Itseasiassa kolme.Luckyman sanoi:Toyotalla paha ongelma. Kaksi rengasrikkoa jo harjoituksissa.
Montoya kyllä valitteli, että renkaat kuluvat uuden asfaltin takia todella pahoin. Jos ongelmia on McLarenilla, on niitä erittäin suurella varmuudella muillakin.J.Heldenview sanoi:Toisaalta Indyn radan kurvaosuudet ovat vähissä. Rata on niitä vähäkurvaisimpia kalenterissa. Ei pitäis olla rankka renkaille ... mutta toki vaarallinen jos rikko käy ...
MTV3:epeli sanoi:Itseasiassa kolme.
Onneksi rata ei vaadi rajuja jarrutuksiaMutku sanoi:Nyt kaivataan sitä Kimin silkinpehmeääohjausta toden teolla :thumbup:
Niin, tai jospa isompi Schumi on käynyt puukon kanssa hiippailemassa Tojotallin luona, kun pienempi Schumi on aukonut päätään taas lehdistölle niistä isomman Schumin lopetusaikeista.Vilkku sanoi:Outoa, että vain Tojatalla viiltoja. Oisko niiden varikon kynnys liian terävä?
Eli Ralfi ei ehtinyt kiistää puhumisaan tarpeeksi ajoissa.Aeuk sanoi:Niin, tai jospa isompi Schumi on käynyt puukon kanssa hiippailemassa Tojotallin luona, kun pienempi Schumi on aukonut päätään taas lehdistölle niistä isomman Schumin lopetusaikeista.
:thumbfh:
pakko myöntää että topiccisi osui aika oikeaan rakoon, ja tuohon viimeiseen kommenttiisi on helppo yhtyä !kc4197 sanoi:No, eipä lentänyt tuo ennen kisaviikonloppua heitetty tikka kovin kauas maalista.
Renkaat tulivat avainasemaan niin että "tussahti" - nimittäin kisa pannukakuksi.
No - parempi näin kuin pari sairaalareissua kuskeille. Michelin osoitti kyllä mielestäni hatun noston arvoista suoraselkäisyyttä kieltäessään talleja ajamasta.
Tämä on käyty läpi jo aivan liian usein, mutta Michelin tutki kaikkien tallien renkaat ja totesi, että niissä oli merkkejä samanlaisen vaurion kehittymisestä kuin Toyotalla. Talli siis ei todellakaan ollut yksin onglemineen vaikka niistä pahiten kärsikin. 10 kierrosta oli tosiaan se matka, jonka jälkeen renkaat olisi Michelinin mukaan pitänyt vaihtaa.E. Tuhero sanoi:Vapaat renkaanvaihdotkaan ei olisi automaattisesti tilannetta pelastanut sillä ainakin jossain vaiheessa puhuttiin että renkaat pitäisi vaihtaa 10 kierroksen välein!
Toisaalta ehkä tallit olisi ajaneet kisan kahdella stopilla ja valtaosa olisi selvinnyt ilman mitään ongelmia, eikös kaikki ongelmat nytkin osuneet vain toyotalle?
Ok, hyvä tietää(minunkin)Bobakki sanoi:Tämä on käyty läpi jo aivan liian usein, mutta Michelin tutki kaikkien tallien renkaat ja totesi, että niissä oli merkkejä samanlaisen vaurion kehittymisestä kuin Toyotalla. Talli siis ei todellakaan ollut yksin onglemineen vaikka niistä pahiten kärsikin.