Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä oon aina luullut, että merisäätiedoissa sanotaan Kotka Sandö mutta sehän onkin Gotska Sandön.
Mä oon aina luullut, että merisäätiedoissa sanotaan Kotka Sandö mutta sehän onkin Gotska Sandön.
Millä mittarilla?On tuo nyt kuitenkin pienempi rike kuin työkaverillani, joka työmatkallamme Kuhmossa julisti kovaan ääneen "missäs täällä on se Kuhmo Tyres?"
On tuo nyt kuitenkin pienempi rike kuin työkaverillani, joka työmatkallamme Kuhmossa julisti kovaan ääneen "missäs täällä on se Kuhmo Tyres?"
Nopeus-.
On tuo nyt kuitenkin pienempi rike kuin työkaverillani, joka työmatkallamme Kuhmossa julisti kovaan ääneen "missäs täällä on se Kuhmo Tyres?"
Ihmettelin intissä pitkän aikaa että miten alokastoverit haki henkilökohtaisia syyslomia talvella.
Asiaa sivuten, merisääasemat tarkistettuani paljastui mikä on Fagerholmin etunimi!
Pitikö spoilata, no visa päättyy. Aika monta tuolla oli jotka olisi pitänyt muistaa.