Vain elämää 2013

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ja jos siihen kappaleeseen liittyy joku oma tanssi, niin sitten voi jokunen tykätäkin ja se olis silti paskaa, eiks jooks?
Jos kappaletta pitää ryydittää tanssilla on se lähes varmasti paskaa, sillä ei-paska kappale ei moista penisjatketta tarvitse.

TJEU Michael Jacksonin koko soolotuotanto

burb

.
Musiikista jarnaaminen kannattaa, ihan varppina ennen pitkää Lopullinen Totuus ilmenee ja jarnalle löytyy voittaja. Siihen asti: tapelkaahan pojat, voittaja saa multa markan.

WebSlave

Trackman
Missä mä olen ketään nimitellyt? Mielestäni sanan "hintti" ei itsessään ole haukkumasana. Pahoittelut, jos joku on sen niin ymmärtänyt.
Ei minustakaan "neekeri" ollut mikään nimittelysana kun minä sen aikoinaan opin, mutta koska kyseisen nimityksen kohderyhmä niin ajattelee, niin silloin se on. Sama pätee "hinttiin", kun sen sanoo hetero. Se ei ole neutraali nimitys, eikä "hinuri" varsinkaan.
Siis WTF? Olisko se muka välttämättä joku katastrofi tehdä kaupalliselle kanavalle joku vähemmän markkinatutkimuksiin perusta formaatti?
Tai potentiaalisena katsojana tälläistä toivoa? Vai tarkoititko, että mielipiteeni on väärä, kun en itse välttämättä tykkää samoista esiintyjistä kun suurin osa suomalaisista? Tai kun en arvosta "musiikkia" joka on tekemällä tehty myymään levyjä, samalla tavalla kuin musiikkia joka on tehty tekemisen ilosta.
Ei, kun ei pitäisi yllättyä, että kaupallinen kanava valitsee formaattiin artisteja, joiden uskoo kansaa kiinnostavan. Kas kun katsojamäärät vaikuttavat suoraan mainoksista saatavaan hintaan. Itse asiassa se jo pitkälti kuuluu tuohon ostettuun formaattiin.

Sellaisia artisteja on tuohon formaattiin aika turha valita, joita valtaväestö ei tunne. Ja kun valitaan musiikin eri alueilta, niin saadaan niihin versioihin vähän variaatiota. Sehän tuon homman juju ja suola on. Jos haluaa pelkästään pysyä omalla kuuntelumukavuusalueellaan, niin eihän tämä ohjelma sellaiselle ole.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Jos haluaa pelkästään pysyä omalla kuuntelumukavuusalueellaan, niin eihän tämä ohjelma sellaiselle ole.
Tuo onkin iso kynnys "musiikillisille puristeille" (mm. tieri): oma mukavuusalue on erittäin hankala ylittää! Jos vaikka sattuiskin tykkäämään muusta kuin "oikeasta, hyvästä musasta" vaikkapa yhden biisin verran :eek!:

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Siis nämä kaksi asiaa täysin poissulkevat toisensa?
Yksi sana: uskottavuus. Vai väitätkö ettei maailmassa ole laskelmoitua ja yhdentekevää musiikkia?

It ain't what you do, it's how you do

Nimeä yksikin artisti maailmassa joka on pahoillaan siitä että sen levyjä on myyty?
Tuskin kukaan suoraan valittaa sitä että levyjä on myyty, mutta sitä millaisella musiikilla levyjä on myyty valittaa monikin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tuskin kukaan suoraan valittaa sitä että levyjä on myyty, mutta sitä millaisella musiikilla levyjä on myyty valittaa monikin.
Ehkä, mutta kunnon korvaus "kehnommasta hengentuotteesta" kelpaa, sitten voi huoletta olla myymättä "hyvää" musiikkia.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Hyvä ohjelmahan tuo. Aion katsoa kaikki jaksot.
Ekassa jaksossa ei mitää klassikkotulkintoja. Hanhiniemen karisma on kyllä kova.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
jr3i4j3ib VIHAAAB AJIERE HA JAILLIA TE BRUB JA KAVAREISERIEJT TJIUUUNALTAISET Ka