nJOSET EI TÄMÄ TULUT HESELVÄKS NIIN KOIRA TYÖKKKÄÄ THEIn KOSMUUPM
Se oli varmaan tuo "GT" toikki, joka moisen aiheuttin
Jaahah, joku ottanut moderointijuomaa, tai sitten koska arkipäivä, niin sille on pakolla juotettu viinaa.
No näin just! Se tais olla etelän media tällä kertaa.Isot pojat taas houkutelleet kiltin pojan mieron tielle.
Ha ha! Ei burb vie meidän naisia. HA HA HAA! Sehän on mahdotonta!jr3i4j3ib VIHAAAB AJIERE HA JAILLIA TE BRUB JA KAVAREISERIEJT TJIUUUNALTAISET Ka
Iso aukko sulla levyhyllyssä!Juha Tapio ...Minulla ei ole aavistustakaan millaista miehen oma musiikki on, mutta rautainen ammattimies ja tulkitsija kaveri kyllä on.
Tästä samaa mieltä. Siis molemmista.Juha Tapio onnistui taas loistavasti. Minulla ei ole aavistustakaan millaista miehen oma musiikki on, mutta rautainen ammattimies ja tulkitsija kaveri kyllä on.
Maaritin esitys jätti taas vähän toivomisen varaa, muttei niin paljon kuin viimeksi. En tiedä johtuuko iästä vai mistä, mutta samaa hehkua ja karismaa ei esityksissä ole kuin Maaritin kulta-aikana (mistä kieltämättä on about 35 vuotta).
Ne on pätkitty telkkuun.Mikäköhän idea on tehdä uusista versioista paljon lyhyempiä? Melkein kaikki tuntuvat olevan sellaisia parin minuutin rykäisyjä.
Mikäköhän idea on tehdä uusista versioista paljon lyhyempiä? Melkein kaikki tuntuvat olevan sellaisia parin minuutin rykäisyjä.
Ja tulevalla levyllä. En minäkään kyllä tajua miksi ne pitää pätkiä, kun kyllä tuohon puoleentoista tuntiin mahtuisi kokopitkätkin versiot. Tai ainakaan, jos se syy ei ole levyn markkinointi.Ne on pätkitty telkkuun.
Koko pätkät netissä.
Erityisesti Abreun Annan versio oli mahtava! :ahem:Abreu onnistui hienosti itselleen vieraalla alueella. Ihan kuin olisi tulkinnut suomenkielisiä balladeja ennenkin. Ääni värisi jännityksestä, mutta sekin sopi kappaleeseen.
Jukka Poika oli valinnut kappaleen, joka taipui helposti reggaeksi, joten ei ollut yllätys, että homma toimi kuin olisi alunperinkin reggae-biittiin tehty. Kaverille tyypillinen letkeys istui hyvin Laurankin biisiin.
Hyvä meno hei!jr3i4j3ib VIHAAAB AJIERE HA JAILLIA TE BRUB JA KAVAREISERIEJT TJIUUUNALTAISET Ka
Montakin, koska ostan vain niiden artistien levyjä, joita keräilen. Ja kun en kuuntele (musiikki)radiotakaan, niin olen lahjakkaasti tipahtanut kartalta jo aikoja sitten. En minä Anna Abreultakaan yhtään kappaletta tiedä, mutta sentään tyylisuunnan. Laura Närhikin oli nimenä vieras, mutta biiseistään tunsin sentään neljä.Iso aukko sulla levyhyllyssä!
Tekotaiteellisuudesta on enempi syytetty Ilkan veljeä Ismoa. Ilkka on mielestäni rehellisesti ollut pop-muusikko koko uransa ajan.Ja sellainen tunnustus että koko Alangon tuotantoa joskus takavuosina haukuin tekotaiteelliseksi paskaksi mutta ne ekan jakson biisit oli kaikki hienoja näin uudelleen sovitettuina.