Vain elämää 2016

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Jaa. Minä pidin ykkösjakson western/irkkuvaikutteisesta folkista eikä Chisun biisin vienti 70-luvullekaan paha veto ollut. Dueton jälkeinen huutorunopsykedelia olikin sitten aika huimaa tykitystä. Minusta Hector on pikemmin yllättänyt positiivisesti. Noin niinkuin lähes seitsenkymppiseksi jääräksi.
No toki näin mutta ajattelin legendalta löytyvän jotain täysin tajunnanräjäyttävää takataskusta. Ei nuo sinällään huonoja ole olleet.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
No toki näin mutta ajattelin legendalta löytyvän jotain täysin tajunnanräjäyttävää takataskusta. Ei nuo sinällään huonoja ole olleet.
Ei noilta konkareilta oikein mitään kovin "tajunnanräjäyttävää" kaiketi voi odotaakaan. Tai mistäs sitä tietää mitä vielä on tulossa. Tuskin niiltä mitään modernia syntsasovitusta ainakaan uskaltaa odottaa.

Se duetonjälkeinen veto oli kyllä jo minulle aika lähellä sitä tajunnanräjäyttävää. Ei toki tullut varsinaisen esityksen yhteydessä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tänään onkin sellainen päivä, etten tietämällä tiedä yhtään illan kohdehenkilön biisiä.

Ainakin Suvi tekee omatyylistä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Hieman hankala kommentoida versiointeja, kun ei tunne alkuperäistä materiaalia lainkaan. Ihan mukavasti tuntuivat onnistuneen genrenvaihdoksessa. Kuustonen veti valtaosan kappaleesta instrumentaalina, joka sinällään oli uusi idea, mutta toisaalta vähän "siitä mistä aita on matalin"-suoritus. Vaikka siinä pointtikin ikään kuin oli. Hectorilla jo toisen kerran country&western -tyylistä taustoittelua. Pitäisi kuunnella toinen kerta päättääkseen mikä toimi parhaiten. Tällä hetkellä sanoisin Suvi Teräsniskan veto, mutta juuri sen olinkin kuullut jo ennen illan jaksoa Ruudusta.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
No sehän oli diippi jakso!

Versioiduista kappaleista olin kuullut aiemmin tasan yhden, mutta eipä tuo juuri haitannut. Hector oli huikea ja Teräsniska totutun vahva. Chisulta ja Kuustoselta jakson vaisuimmat vedot.
 
Ylös