Vain elämää 2016

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Chisulta ja Kuustoselta jakson vaisuimmat vedot.
Oikeesti. Jos ei minulla ollut Chisun vedosta omissa muistiinpanoissani mitään muuta merkintää kuin "syntsapoppis", niin ei se kummoinen ole voinut olla. Chisu on taitava ja lahjakas, mutta ei pelkkä paikalle saapuminen riitä, kun muut pistävät tosissaan. Kaikkien muiden vedoista muistan jotain, Chisun vedosta en mitään (ja olen sentään nähnyt jakson jo kahdesti).
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Oikeesti. Jos ei minulla ollut Chisun vedosta omissa muistiinpanoissani mitään muuta merkintää kuin "syntsapoppis", niin ei se kummoinen ole voinut olla. Chisu on taitava ja lahjakas, mutta ei pelkkä paikalle saapuminen riitä, kun muut pistävät tosissaan. Kaikkien muiden vedoista muistan jotain, Chisun vedosta en mitään (ja olen sentään nähnyt jakson jo kahdesti).
Ja jostain syystä Miklu halusi itse vetää Chisun kanssa. Sun muistinpanot ja excelit kertoo enämpi sinun katsannosta kuin muiden.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ja jostain syystä Miklu halusi itse vetää Chisun kanssa. Sun muistinpanot ja excelit kertoo enämpi sinun katsannosta kuin muiden.
Totta hemmetissä, niinhän sinunkin. "Minun katsantoni" on puhtaasti esityslähtöinen, siis musiikillinen. Millään sen yhden esityksen ulkopuolisilla tykkäämisillä ei ole vaikutusta minun arviooni. En tiedä onko sinulla, mutta Mikael Gabrielilla duettopartnerin valintaan selkeästi oli.

-Edit- Lisäksi en ole lainkaan varma, että ne duettovalinnat on pelkästään artistien vapaasta tahdosta kiinni. Ennen viime kautta on jokainen artisti tainnut tasaisesti saada yhden loppudueton.
 
Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Hectorin vedon aikana se kollektiivisen itsesuggeroidun paatoksen määrä siinä yhdessä huoneessa ylitti kaikki järkevyyden rajat. Meikäläiseltä ei lähtenyt kuin huutonaurua. Vesi lensi silmistä.
 

Örfil

Guest
Kuurankukka ainakin, parasta Hectoria evö. Tuulikello on hyvänä kakkosena.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Eipä ollut Chisun Asfalttiprinssi kummoinen. Laulu oli ihmeellisesti tuotettu. Vain loppupuolen revitys toimi jotenkin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Suvin ei tarvinnut keksiä kappaletta uudelleen, pelkkä tulkinta riitti. Hyvä veto.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Oivallinen biisivalinta Tähkältä! Vähän unohduksiin painunut hieno kappale. Tuosta tulee radiohitti, veikkaan ma.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Anna Puu veti muuten aika 60-luvun tunnelmalla, mutta sekoitti siihen sitten vocoder-laulua.
 
Ylös