Käsiraudoissa (sellasissa pehmustetuissa) kyllä useammankin kerran, mutta niistä "rötöksistä" tuskin tässä toikissa on kyse.Tai ainakin käsiraudoissa
Juuri ne kiinnostaa eniten! Paas kertoen nyt!Käsiraudoissa (sellasissa pehmustetuissa) kyllä useammankin kerran, mutta niistä "rötöksistä" tuskin tässä toikissa on kyse.
No yks kerta esimerkiks oli sellanen pikkunen piiska, missä on muutama sellanen... no mitä ne onkin, ne säikeet, sitten oli sellaset käsiraudat, missä oli pehmusteet, ja sitten silmälaput. Ne on ihan ehdottomat muuten! Ja jääpaloja oli kanssa. Sitten mä olin just taistellut lampun kattoon, ja siitä jäi sellasta ketjua ehkä puolitoista metriä, niin se kierrettiin ekaks sohvan jalan kautta silleen käsirautoihin ja sitten... tai no. Ei tää kuitenkaan ketään kiinnosta.Juuri ne kiinnostaa eniten! Paas kertoen nyt!
scriinshotteja peliin!No yks kerta esimerkiks oli sellanen pikkunen piiska, missä on muutama sellanen... no mitä ne onkin, ne säikeet, sitten oli sellaset käsiraudat, missä oli pehmusteet, ja sitten silmälaput. Ne on ihan ehdottomat muuten! Ja jääpaloja oli kanssa. Sitten mä olin just taistellut lampun kattoon, ja siitä jäi sellasta ketjua ehkä puolitoista metriä, niin se kierrettiin ekaks sohvan jalan kautta silleen käsirautoihin ja sitten... tai no. Ei tää kuitenkaan ketään kiinnosta.
Valitettavasti ei oo ensimmäistäkään olemassa. Tokihan mä oisin näytille laittanut, jos olis ollut.scriinshotteja peliin!
Itsensäpaljastelusta?Kerran 600€:n sakot, kerran 200€:n sakot ja kerran 50€:n rikesakko.
Ihailtava esimerkki konditionaalimuodon käyttämisestä lauseessa :thumbup:Valitettavasti ei oo ensimmäistäkään olemassa. Tokihan mä oisin näytille laittanut, jos olis ollut.