Vakavin seuraamus rötöksistäsi?

Pahin seuraamus rötöksistäsi?

• Olen ollut vankilassa useaan otteeseen

Äänet: 3 4,1%
  • Olen ollut vankilassa kerran

Äänet: 1 1,4%
  • Olen ollut putkassa useaan otteeseen

Äänet: 4 5,4%
  • Olen ollut putkassa vain kerran

• Olin ollut poliisiautossa asiakkaana

Äänet: 7 9,5%
  • Sakkoja on tullut

Äänet: 21 28,4%
  • Huomautuksia on tullut

• Täysin puhdas tili

Äänet: 30 40,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    74

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Juuri ne kiinnostaa eniten! Paas kertoen nyt!
No yks kerta esimerkiks oli sellanen pikkunen piiska, missä on muutama sellanen... no mitä ne onkin, ne säikeet, sitten oli sellaset käsiraudat, missä oli pehmusteet, ja sitten silmälaput. Ne on ihan ehdottomat muuten! Ja jääpaloja oli kanssa. Sitten mä olin just taistellut lampun kattoon, ja siitä jäi sellasta ketjua ehkä puolitoista metriä, niin se kierrettiin ekaks sohvan jalan kautta silleen käsirautoihin ja sitten... tai no. Ei tää kuitenkaan ketään kiinnosta.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Kerran olen ylinopeussakot käynyt kuittaamassa miekkataksista.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
No yks kerta esimerkiks oli sellanen pikkunen piiska, missä on muutama sellanen... no mitä ne onkin, ne säikeet, sitten oli sellaset käsiraudat, missä oli pehmusteet, ja sitten silmälaput. Ne on ihan ehdottomat muuten! Ja jääpaloja oli kanssa. Sitten mä olin just taistellut lampun kattoon, ja siitä jäi sellasta ketjua ehkä puolitoista metriä, niin se kierrettiin ekaks sohvan jalan kautta silleen käsirautoihin ja sitten... tai no. Ei tää kuitenkaan ketään kiinnosta.
scriinshotteja peliin!

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Kerran poliisiautossa asiakkaana alkoholin hallussapidosta alaikäisenä henkilönä - veivät kotiin.

Kerran 15 päiväsakkoa ajokortitta ajamisesta moottoriajoneuvolla, jota ei ollut rekisteröity kevytmoottoripyöräksi.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Kerran 600€:n sakot, kerran 200€:n sakot ja kerran 50€:n rikesakko.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Entä onko pahempi mennä kerran elinkautiseen kuin pari kertaa tiilenpäitä lukemaan sakkovankina, häh?

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Veli kuittasi minulle kerran yhden pysäköintisakon, kun biili on jonkun aikaa nimissäni. :doubtful:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olen ollut poliisiautossa "asiakkaana" kovassa pakkasessa jouluaaton aattona vuonna 1998. Siitä olen kertonut forumillakin... tai se taisikin olla Varikolla. Tuolloin kanavilla olleet muistavat varmaankin tapahtuman, joten se siitä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Olen saanut ylinopeussakot pari kertaa sekä ollut poliisiauton kyydissä ko. tapausten takia. Vastasin siis sakot, koska se oli mun saamani rangaistus tuosta (eikä poliisiautossa istuminen).