JPP
as Quo as possible
Sakkoa, 520 markkaa/26 päiväsakkoa (opiskelija-alennuksella) ylinopeudesta, 119 km/h 80 alueella.
38km/h ylinopeuden sain neuvoteltua 28km/h ylinopeudeksi..olisi muuten uuden kortin haltijana mennyt hyllylle. Ihme tröpö olin:thumbfh: Enää en ylinopeutta ajele.Kahdet ylinopeussakot poliisiauton takapenkillä, eiku toinen olikin rikesakko, kun poliisit "tarjosivat" 102 km/h nopeudesta merkintää 100 80:n alueella eri rikesakkoa... Viikon paras tarjous, tuumasin ja kättä päälle! :thumbup: Toisella kerralla kävi kanssa "tuuri", 72 50;n alueella, kun se muutamaa minuttia aikaisemmin olisi ollut 172 80:n alueella... En enää ajele noin, en!:nope:
Mikä mies se sellanen, joka ei oo putkassa ollu.
polvenkorkuinen ja hoyhenpeitteinenVarmaanki hinttari!
Velociraptorit ei oo olleet vankilassa? Huhhuijakaa :nope:polvenkorkuinen ja hoyhenpeitteinen
On sulla käyny munkki josset kännisekoiluista huolimatta oo vielä kertaakaan ollu putkassa...Toistaseks ihan puhdas. Tainoh pari junasakkoa tullut.
Tekstari-lippu kerran pelasti.On sulla käyny munkki josset kännisekoiluista huolimatta oo vielä kertaakaan ollu putkassa...
On ollut itselläkin junasakot lähellä. Pummilla K-junalla Helsinkiin päin kavereiden kaa ja konduktööri tulee kysymään lippuja juuri ennen viimeistä pysäkkiä. Oli kuitenkin laite epäkunnossa ja äijä totesi että "Nyt tuli pojille joulu ajoissa". Pumppu perkele löi varmaan itse junaakin nopeammin sillä hetkellä
Ei voi muistaa, kun ei ole ollut Varikolla eikä putkassa.:frank:Olen ollut poliisiautossa "asiakkaana" kovassa pakkasessa jouluaaton aattona vuonna 1998. Siitä olen kertonut forumillakin... tai se taisikin olla Varikolla. Tuolloin kanavilla olleet muistavat varmaankin tapahtuman, joten se siitä.
o/Mikä mies se sellanen, joka ei oo putkassa ollu.
Vaarattomia liikennerikkeitä ei ole olemassakaan, henki voi männä. Kysy vaikka jaskalta 1km/h ylinopeudesta.o/
Muutenkin, jos parkkisakkoja ei lasketa, niin täysin puhdas tili, vaikka esim. vaarattomia liikennerikkeitä teen päivittäin.
Jaa, mikäs juttu tuo oli?Vaarattomia liikennerikkeitä ei ole olemassakaan, henki voi männä. Kysy vaikka jaskalta 1km/h ylinopeudesta.
Jaa, mikäs juttu tuo oli?
.sigunsa sanoi:Poliisi kehottaa teitä noudattamaan nopeusrajoituksia, koska vähäinenkin ylinopeus on liikenneturvallisuusriski.
Poliisi kirjeessään 12.12.2007, Ylinopeutta 1km/h