Vakavin seuraamus rötöksistäsi?

Pahin seuraamus rötöksistäsi?

• Olen ollut vankilassa useaan otteeseen

Äänet: 3 4,1%
  • Olen ollut vankilassa kerran

Äänet: 1 1,4%
  • Olen ollut putkassa useaan otteeseen

Äänet: 4 5,4%
  • Olen ollut putkassa vain kerran

• Olin ollut poliisiautossa asiakkaana

Äänet: 7 9,5%
  • Sakkoja on tullut

Äänet: 21 28,4%
  • Huomautuksia on tullut

• Täysin puhdas tili

Äänet: 30 40,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    74

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Sakkoa, 520 markkaa/26 päiväsakkoa (opiskelija-alennuksella) ylinopeudesta, 119 km/h 80 alueella.

Vesku

Maatalousneuvos
Kahdet ylinopeussakot poliisiauton takapenkillä, eiku toinen olikin rikesakko, kun poliisit "tarjosivat" 102 km/h nopeudesta merkintää 100 80:n alueella eri rikesakkoa... Viikon paras tarjous, tuumasin ja kättä päälle! :thumbup: Toisella kerralla kävi kanssa "tuuri", 72 50;n alueella, kun se muutamaa minuttia aikaisemmin olisi ollut 172 80:n alueella... :eek: En enää ajele noin, en!:nope: oisko ollut 830 mk?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kahdet ylinopeussakot poliisiauton takapenkillä, eiku toinen olikin rikesakko, kun poliisit "tarjosivat" 102 km/h nopeudesta merkintää 100 80:n alueella eri rikesakkoa... Viikon paras tarjous, tuumasin ja kättä päälle! :thumbup: Toisella kerralla kävi kanssa "tuuri", 72 50;n alueella, kun se muutamaa minuttia aikaisemmin olisi ollut 172 80:n alueella... :eek: En enää ajele noin, en!:nope:
38km/h ylinopeuden sain neuvoteltua 28km/h ylinopeudeksi..olisi muuten uuden kortin haltijana mennyt hyllylle. Ihme tröpö olin:thumbfh: Enää en ylinopeutta ajele.

Joni

Well-known member
Toistaseks ihan puhdas. Tainoh pari junasakkoa tullut. :eek:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Toistaseks ihan puhdas. Tainoh pari junasakkoa tullut. :eek:
On sulla käyny munkki josset kännisekoiluista huolimatta oo vielä kertaakaan ollu putkassa...

On ollut itselläkin junasakot lähellä. Pummilla K-junalla Helsinkiin päin kavereiden kaa ja konduktööri tulee kysymään lippuja juuri ennen viimeistä pysäkkiä. Oli kuitenkin laite epäkunnossa ja äijä totesi että "Nyt tuli pojille joulu ajoissa". Pumppu perkele löi varmaan itse junaakin nopeammin sillä hetkellä :eek:

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Kerran sai kakspyöränen kyttä kii, vaikka ajoin niin pirun kovaa. Sakot rapsahti ja kortti hyllylle. Tämä siis vakavin seuraamukseni!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
On sulla käyny munkki josset kännisekoiluista huolimatta oo vielä kertaakaan ollu putkassa...

On ollut itselläkin junasakot lähellä. Pummilla K-junalla Helsinkiin päin kavereiden kaa ja konduktööri tulee kysymään lippuja juuri ennen viimeistä pysäkkiä. Oli kuitenkin laite epäkunnossa ja äijä totesi että "Nyt tuli pojille joulu ajoissa". Pumppu perkele löi varmaan itse junaakin nopeammin sillä hetkellä :eek:
Tekstari-lippu kerran pelasti.:eek:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Yhdet ylinopeus sakot on tullu haalittua, joskus vuonna 88

Oliskohan ollu jotain 700 markkaa ja vauhtia löytyi jotain päälle 110 km/h, 80 kympin alueella. (Kiitos vaan sen savuttavan hiacen, jonka just ohitin, perk... :mad_old: )

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olen ollut poliisiautossa "asiakkaana" kovassa pakkasessa jouluaaton aattona vuonna 1998. Siitä olen kertonut forumillakin... tai se taisikin olla Varikolla. Tuolloin kanavilla olleet muistavat varmaankin tapahtuman, joten se siitä.
Ei voi muistaa, kun ei ole ollut Varikolla eikä putkassa.:frank:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Päiväsakkoja (en muista kuinka monta) liikenteen vaarantamisesta. Se oli se kun muotoilin kahdesta autosta kuskin puolen kyljet uusiksi, ja omastani oikean takakulman.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Päiväsakkoja ja kortti pois ollut ylinopeuden takia. Tosin oisko ollut viime vuosituhannen puolella

WebSlave

Trackman
Yksi parkkisakko löytyy, mutta poliisin kirjoissa olen synnitön. En päässyt putkaan edes pyytämällä. ;)