belated sanoi:
Käsittääkseni ongelma on kuitenkin ollut etupäässä, ei takana.
Jep jep, mutta toisenlaisiakin mielipiteitä löytyy:
Misa1 sanoi:
Jos noiden siipien kanssa on jotain ongelmia, niin väittäisin ongelman olevan juuri päinvastainen! Peräpäästä ei löydy tällä uudella siivellä tarpeeksi downforcea!
Zep sanoi:
Misa1:n kanssa samoilla linjoilla tuossa siipijutskassa.
belated sanoi:
Ja toi "70% pienempi" on muuten yksi forumilaisten kuuluisista älyttömyyksistä. :wink:
Koska itse käsität, että ongelmat on etupäässä, niin varmaankin olet sitten sitä mieltä että se pienempi siipi siellä takana riittää - no, jos se kerran riittää, niin eikö se juurikin tarkoita, että pienempi siipi siis takana riittää? Jolloin olet itsekkin sitä mieltä, että MACin uusi auto pärjää pienellä takasiivillä - jopa 70% pienemmällä:wink:
Ei se 70% pienempi siipi ole älyttömyys, sen vain voi tulkita älyttömästi - jos sen tulkitsee niin että MAC käyttäisi siipeä joka olisi oikeasti mitoiltaan 70% pienempi kuin muilla, niin SE on älyttömyys (siis se tulkinta).
Itse tulkitsen "70% pienemmän siiven" tarkoittavan sitä, että pienempi downforce takasiivestä riittää tarpeellisen kokonais-downforcen aikaan saamiseen, jolloin uusien sääntöjen mukaisen siiven (joka tuottaa vähemmän downforcea) ei pitäisi olla MACille ongelma, kun niiden uusi auto ei tarvitse niin paljoa downforcea takasiiveltä kuin ennen. Ei sitä 70%:ssaa tartte ottaa kirjaimellisesti, eihän?