Valmistumisen laskelma...

  • Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16913
Ohi on! :ahem: Mut tunnistaa helposti ku oon ainoo "mies" vaaleissa. ;)





Kippis vielä kaikille! :)




BILEET!!! :D :D :D
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itse valmistun siinä 26 vuotiaana amikseksi, joten Jonihan on minua nopsempi tapaus:alppu:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
10.8.2004-30.5.2009. Ahh enää 26 päivää ja 5 vuoden amistelut takana! :ahem: Pistäkääpä paremmaks! ;) Tietoliikenne asentaja.

Hienot kuteet esiin sitten silloin! :thumbup:
Miten tollanne tutkinto voi kestää jumalauta VIISI VUOTTA?! Ei se meillä ollu ku 3, ja jos oli lukion käyny pohjiksi ni pääsi kahdella läpi.

VAI OOTKO PORTTO LUSMUILLU!
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16913
Miten tollanne tutkinto voi kestää jumalauta VIISI VUOTTA?! Ei se meillä ollu ku 3, ja jos oli lukion käyny pohjiksi ni pääsi kahdella läpi.

VAI OOTKO PORTTO LUSMUILLU!
No aluksi ei kiinnostanut ja sitten oli se onnettomuus että viime vuosi jäi väliin.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
10.8.2004-30.5.2009. Ahh enää 26 päivää ja 5 vuoden amistelut takana! :ahem: Pistäkääpä paremmaks! ;) Tietoliikenne asentaja.

Hienot kuteet esiin sitten silloin! :thumbup:
Onnittelut! :thumbup: Itsellä on valmistumisesta aikaa noin vuosi, se oli kyllä hieno päivä. :ahem:
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Onnittelut.

Tähän väliin lienee paikallaan muistella erään tietoliikenneasentajan asiakaspalvelutaitoa. Tai saattaa olla, että kyseessä oli ihan joku muu, mistä näitä tietää?

Meidän uudelle toimistolle oltiin hankkimassa ADSL-liittymää muutama vuosi sitten. Tietoliikenneasentaja soitti ja kysyi, että asennatteko ADSL-modeemin itse vai asentaako hän? Mietin tovin ja sanoin, että itse asennetaan. Luotin siihen, että firman nörtit hoitaa homman. Hetken oli hiljaista ja sitten tietoliikenneasentaja totesi - ei sitä kuule voi itse asentaa!
 
Ylös