Valmistumisen laskelma...

  • Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16918
Kiitos kaikille onnitteluista! :ahem::thumbup:

Kippis vielä kaikille! :)

 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Onnea Joni!

En tiedä opintomenestyksestäsi sen tarkemmin, mutta oletan tuon stipendin tulleen tuosta sitkeyspuolesta (portaissa jammailemiset sairaslomineen), mikä on oikeasti aika magee juttu. Onnittelut vielä siitäkin puolesta!

PS. Kurko - tyyliniekan valinta. :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minä en saanut autolla jammailustani stipendejä, vain sakot liikenteen vaarantamisesta:mad: No tätä eläkettä ei lasketa.
 

Tommi123

Namiskuukkeli
Liittynyt
7.9.2008
Viestit
1828
Sijainti
<:
Minä en saanut autolla jammailustani stipendejä, vain sakot liikenteen vaarantamisesta:mad: No tätä eläkettä ei lasketa.
Kannattaa tukea poliisijen urheiluryhmää tai jotain. Kuulemma voi säästää sakot helposti. Kun sanoo ylikomissaariolle että tuen teitä.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Tässä onkin siis hyvä hetki lesoilla omista stipendeistä, mitä peruskoulun ja lukion aikaan on saanut. Ehkä 100 euroa yhteensä tienasin sen kummemmin panostamatta.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Tässä onkin siis hyvä hetki lesoilla omista stipendeistä, mitä peruskoulun ja lukion aikaan on saanut. Ehkä 100 euroa yhteensä tienasin sen kummemmin panostamatta.
Itsehän en saanut stipendiä koskaan mistään. Ne meni aina lukupäisille itsestäänoppijoille ja yliaktiivisille opettajien suosikeille :rolleyes:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Eilen Helsingin Luonnontiedelukion lakkiaisissa muutamat luonnontiedenerot saivat aivan älyttömästi stipendejä ja lahjoja. Eräskin äijä joutui seisomaan useamman minuutin lavalla ihan vain sen takia, että rehtori sai lueteltua ja esiteltyä palkintoja ja hänen saavutuksiaan. Hän sai mm. 1000 euron stipendin ja sai ensimmäisenä suomalaisena täydet pisteet fysiikan yo-kokeesta.

Itse en saanut mitään enkä edes olettanut saavani, kun mun kurssien ja yo-kokeiden suoritustaso on ollut sellaista tasapaksua ilman mitään valtavia heikkouksia saati vahvuuksia. Ylioppilas olen, se on tärkeintä :)

e. Kappas vaan, Joni on valmistunut! Onnittelut täältäkin!
 
Viimeksi muokattu:

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Tässä onkin siis hyvä hetki lesoilla omista stipendeistä, mitä peruskoulun ja lukion aikaan on saanut. Ehkä 100 euroa yhteensä tienasin sen kummemmin panostamatta.
Peruskoulun ja lukion päätteeksi sain stipendit yhdeksikön ylittävästä keskiarvosta, lukion lopuksi palkitsivat myös suoriutumisen matematiikassa.

Jonille onnea :thumbup:
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Onnittelut Jonille! (Stipendejä tuli haalittua itsekin peruskoulusta ja lukiosta keskiarvon perusteella...ai niin ja kuvaamataidosta kanssa.)
 
Ylös