Valtteri Bottas - Voittava Suomen Ikioma 'Lill-Lövis' vai Mestaruudeton Siipimies?

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3780
En viitsi enää ottaa kantaa tähän Hallikais-hommaan. Keskustelen mieluummin asioista. Enkä ole Hallikaisen tai Muuccosen kanssa samaa mieltä, mutta asia ei johda mihinkään.
Vanhan liiton miehiä, kuten ennen vanhaan. Turpa ummessa kun joku vaahtoaa rasistisia salaliittojuttuja, koska hän ajaa "oikean asian puolesta" eli suomalaisen kuskin puolella vaikka valheellisilla väitteillä. Mutta sitten moralisoit vastapuolta eli minua joka ei usko näitä naurettavia salaliittoteorioita.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Hassua miten yrität maalittaa yhtä foorumilaista. Eiköhän mainittu kina lähtenyt liikkeelle tämän erään toisen kirjoittelijan rasistisesta vaahtoamisesta Meksikon jälkimainigeissa, mihin moni reagoi. Jos on tarve tulla itkuraivoamaan alatyylisesti tänne foorumille niin silloin on ihan suotavaa tarjota löylyä takaisin niin pitkään kuin lauteilla haluaa istua.
Niinpä niin. tämä on taas tätä samaa paskaa- Suomalaista saa kyllä haukkua vaikka miten, mutta ei tietenkään tummanahkaista.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Ehkäpä Valtteri antaa tarkkaa analyysia siitä, missä hävitään Mercedekselle. Itse aina tykkään, kun joku kuski vaihtaa tiimiä, ja antaa palautetta ehkä mediallekin, mikä on erilaista verrattuna aiempaan tiimiin
Voipi tosin olla, ettei Bottas saa antaa medialle lausuntoja autojen eroista vielä joulukuussa. Ainakin MotoGP:n puolella tällaiset herrasmiespykälät ovat normi, kun kuskit ajavat testiä uuden tallin väreissä vanhasta sopimuksesta vapautettuina.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Hassua miten yrität maalittaa yhtä foorumilaista. Eiköhän mainittu kina lähtenyt liikkeelle tämän erään toisen kirjoittelijan rasistisesta vaahtoamisesta Meksikon jälkimainigeissa, mihin moni reagoi. Jos on tarve tulla itkuraivoamaan alatyylisesti tänne foorumille niin silloin on ihan suotavaa tarjota löylyä takaisin niin pitkään kuin lauteilla haluaa istua.
Ihmisen muisti on tunnetusti lyhyt. Jos millään viitsisit, niin voisit käydä ihan lukemassa Mexico-ketjusta mitä siellä kirjoitettiin ja kuka kirjoitti kenellekin. Minä heitin tämän mainitun kommentin eli ruskean rakkaan kirjoittajalle Black arrow, joka on ihan tunnetusti Hamilton-fani. Hän oli selvästi tuohtunut ja valitti useammassa viestissä kuinka Bottas ei pelannut Hamiltonin pussiin ja tästä otin kopin, että miksi ihmeessä Bottaksen edes tarvitsisi pelata Hamiltonin pussiin. On niin helppoa nykyään vetää rasistikortti esiin ja kuitenkin samalla itse haukkua valkoihoista. Kukaan ei olisi sanonut yhtään mitään, jos täällä oltaisiin puhuttu valkoisesta rakkaasta kaikkien muiden kuskien kohdalla. Jos joku on tekopyhyyttä, niin tämä.

Mitä Hallikaiseen tulee niin sinä tämän olet aikoinasi aloittanut. Eli minä voin itsekin sanoa, että niin metsä vastaa jne.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1063
Minä heitin tämän mainitun kommentin eli ruskean rakkaan kirjoittajalle Black arrow, joka on ihan tunnetusti Hamilton-fani. Hän oli selvästi tuohtunut ja valitti useammassa viestissä kuinka Bottas ei pelannut Hamiltonin pussiin ja tästä otin kopin, että miksi ihmeessä Bottaksen edes tarvitsisi pelata Hamiltonin pussiin. On niin helppoa nykyään vetää rasistikortti esiin ja kuitenkin samalla itse haukkua valkoihoista.
Tuossapa itse toit taas esiin oman ongelmasi. Jonkun suorituksien kritisoiminen ei ole millään tapaa verrannollinen asia toisen ihonvärin halventamiseen.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Tuossapa itse toit taas esiin oman ongelmasi. Jonkun suorituksien kritisoiminen ei ole millään tapaa verrannollinen asia toisen ihonvärin halventamiseen.
Sulla se ongelma tässä selvästi on. Ei Hamiltonin ruskea ihon väri mikään salaisuus ole. Hamiltonilla se on ruskea ja mulla valkoinen. Miten ihmeessä tässä halvennetaan? Pitääkö alkaa valehtelemaan ja sanomaan, että Hamiltonin ihon väri on sininen? Joku tolkku nyt tähän sijaiskärsijän rooliin.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1063
Sulla se ongelma tässä selvästi on. Ei Hamiltonin ruskea ihon väri mikään salaisuus ole. Hamiltonilla se on ruskea ja mulla valkoinen. Miten ihmeessä tässä halvennetaan? Pitääkö alkaa valehtelemaan ja sanomaan, että Hamiltonin ihon väri on sininen? Joku tolkku nyt tähän sijaiskärsijän rooliin.
Käsittääkseni ketjun aihe oli ”Meksikon GP”, eikä ”Ihonvärit ykkösissä”. Muut kuin sinä kyllä tajusivat asian
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3780
Sulla se ongelma tässä selvästi on. Ei Hamiltonin ruskea ihon väri mikään salaisuus ole. Hamiltonilla se on ruskea ja mulla valkoinen. Miten ihmeessä tässä halvennetaan? Pitääkö alkaa valehtelemaan ja sanomaan, että Hamiltonin ihon väri on sininen? Joku tolkku nyt tähän sijaiskärsijän rooliin.
Ehkä F1-Fani82 voisi puoluetoverinasi opettaa mitä on rasismi ja mikä ei vuonna 2021, ja miksi ihonväri ei liity kisatapahtumiin. Jos minä puutun tähän liikaa niin olen nolo.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4566
Miten ihmeessä Alfa on ottanut nyt tuollaisen loikan? Williams on taantuntu ja Alfa loikan eteenpäin, vaikkei ole autoa kehittänyt.
Sieltä on nyt löytynyt vaan säätöihin joitain juttuja. Harmi että tässä vaiheessa kautta vasta. Autossa on ollut enemmän potenttiaalia, mutta sitä ei ole saatu ulos.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4566
En viitsi enää ottaa kantaa tähän Hallikais-hommaan. Keskustelen mieluummin asioista. Enkä ole Hallikaisen tai Muuccosen kanssa samaa mieltä, mutta asia ei johda mihinkään.
Minun forumin selailu parani 107% kun blokkasin Hallikaisen ja Dieselmoottorin ja yhden Hamilton-vihaajatrollin. En edes muista sen nikkiä.
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6219
Bottaksen puolustukseksi täytyy sanoa, että viittasi myös haastattelussa ainaisiin yhden vuoden sopimuksiin jotka osaltaan aiheutti painetta ja sanoi, että olisi itselleen armollisempi nyt jälkeen katsottuna, että ei yrittäisi liikaa heti aluksi vaan rauhassa rakentaisi pakettia paremmaksi.

Tosin. Formulat on äärettömän brutaali laji. Ihan sama vaikka sulla olis 5 vuoden sopimus jos alat sukelteleen ja hommasta ei tule mitään ja kaikki tökkii niin penkki vaihtuu hyvin nopeaa. Esimerkkejä löytyy kyllä. Sinällään en ihan täysin ymmärrä tuota painejuttua, koska se on tuossa lajissa kaikilla niskassa kokoajan huolimatta sopimusten mitasta. Ehkäpä se on se mikä sen eron tekee kenestä tulee mestari ja kenestä ei. Jotkut vain kestää sen paremmin kuin toiset.

Käänteisesti voisi ajatella, että esim vaikka hamiltonilla on pitempiä sopimuksia niin sillä on taas paine tuoda se mestaruus joka vuosi. Vähempään ei tyydytä ja kaikki muu kuin mestaruus on jonkin asteinen epäonnistuminen. Riippuu mistä näkökulmasta asiaa katsoo. Hmm.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4566
Pitääkö alkaa valehtelemaan ja sanomaan, että Hamiltonin ihon väri on sininen?
Mitäs jos sovitaan, että kaikki ovat sinisiä? Hamilton on tummansininen, muut vaaleansinisiä ja Tsunoda sekä Albon turkooseja.

Sellainen pieni huomio Lewiksen syntyperään, etteihän hän edusta puhtaasti afrikaansia rotuja, kun äitinsä on kaukaasialainen. Englanniksi hän on siis mixed-race. Isänsä suku on Grenadalta.
His father, Anthony Hamilton, is black and is of Grenadian descent, while his mother, Carmen Larbalestier, is white, making him mixed-race.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3780
Mitäs jos sovitaan, että kaikki ovat sinisiä? Hamilton on tummansininen, muut vaaleansinisiä ja Tsunoda sekä Albon turkooseja.
Kyllä F1-kuskeja pitää saada erotella ihonvärin mukaan. Suomi suomalaisille ja valkoihoisille! Puolustetaan isänmaata ja suomalaisia kuskeja niin että suomileijonariipukset kilisee kaulassa. Hohhoijaa.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8363
Sijainti
Helsinki
Kyllä F1-kuskeja pitää saada erotella ihonvärin mukaan. Suomi suomalaisille ja valkoihoisille! Puolustetaan isänmaata ja suomalaisia kuskeja niin että suomileijonariipukset kilisee kaulassa. Hohhoijaa.
Persumaisin tekstsi forumilla, äänestitkö heitä viime vaaleissa? :rolleyes:
 

BlackArrow

Well-known member
Liittynyt
18.7.2020
Viestit
736
Onneksi suurin osa tajusi miksi annoin pientä kritiikkiä Valtterille Meksikon kisan startista. Helppoahan minun huudella täältä sohvalta useamman kuvakulman jälkeen mitä olisi pitänyt tehdä. Uskon kuitenkin, että Valtteri itsekkin tietää että paremmin olisi voinut asioita tehdä.
 
Ylös