Valtteri Bottas - Voittava Suomen Ikioma 'Lill-Lövis' vai Mestaruudeton Siipimies?

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3864
Miksi hallikainen et keskustele samalla innolla siitä, että myös Russell menetti kaksi sijaa samassa tilanteessa?
Koska Russell ei hävinnyt sijoituksiaan samassa tilanteessa eli startissa. Voidaan me Russellin startistakin puhua jos se sinua helpottaa?
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2485
Onhan tää Bottaksen lähdön analysointi vähän hassut mittasuhteet kyllä saanut. Ei tuo nyt kuitenkaan mikään eeppisen huono suoritus ollut, paljon heikompiakin vuosien varrella ja varmaan tälläkin kaudella nähty. Nyt hävittiin kuitenkin vaan sijat Alonsolle, joka on muutenkin ehkä sarjan paras noissa avausmutkien väännöissä ja Leclercille, positiivisena puolena esim Ocon pysyi takana vaikka taisi ykköskierroksen aikana vähän päästä kurkkimaankin.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Koska Russell ei hävinnyt sijoituksiaan samassa tilanteessa eli startissa. Voidaan me Russellin startistakin puhua jos se sinua helpottaa?
Eli sulle startti on lähdöstä mutkaan kaksi, mutta mutka kolme, joka tulee heti mutkan kaksi perään, ei ole enää starttia. Mielenkiintoinen näkökulma. Ehkä me käsitetään sana startti hieman eri lailla. Kuitenkin se, että kolmen mutkan yhdistelmästä kaksi ensimmäistä kuuluu sun starttiin mutta se kolmas ei, se kuulostaa jo hiukan oudolta. Bottashan hävisi Alonsolle sijan lopullisesti vasta toisessa mutkassa. Hän oli rinnalla vielä toisen mutkan ulostulossa. Russell menetti sijansa kolmannen mutkan ulostulon leveäksi ajon seurauksena.
 

Kagg

Well-known member
Liittynyt
19.8.2012
Viestit
687
Eli sulle startti on lähdöstä mutkaan kaksi, mutta mutka kolme, joka tulee heti mutkan kaksi perään, ei ole enää starttia. Mielenkiintoinen näkökulma. Ehkä me käsitetään sana startti hieman eri lailla.
Etkös tuossa aiemmin ollut sitä mieltä että startti on lähtö ja vähän kiihdytystä päälle? Nyt se onkin kolme mutkaa.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3864
Eli sulle startti on lähdöstä mutkaan kaksi, mutta mutka kolme, joka tulee heti mutkan kaksi perään, ei ole enää starttia. Mielenkiintoinen näkökulma. Ehkä me käsitetään sana startti hieman eri lailla. Kuitenkin se, että kolmen mutkan yhdistelmästä kaksi ensimmäistä kuuluu sun starttiin mutta se kolmas ei, se kuulostaa jo hiukan oudolta. Bottashan hävisi Alonsolle sijan lopullisesti vasta toisessa mutkassa. Hän oli rinnalla vielä toisen mutkan ulostulossa. Russell menetti sijansa kolmannen mutkan ulostulon leveäksi ajon seurauksena.
Onko pitkän suoran päässä oleva ensimmäinen mutka vielä starttia? Mulle startti on lähtö ja siihen vähän kiihdytystä päälle. Nythän startin jälkeen pidettiin lappu lattiassa ja kelattiin vaihteita ylöspäin. Ratilla yritettiin pitää auto toisen perässä imuavun vuoksi. Ei siinä ole kuskilla oikein muuta tehtävissä ennen ekaa mutkaa.
Sinulla tuntuu olevan nyt niin kova meno päällä ettet pysy itsekään perässä mitä mieltä olet mistäkin. Miten niin on värilasit päässä Bottaksen ja Russellin suhteen...
 
Viimeksi muokattu:

Antti82

Well-known member
Liittynyt
27.5.2005
Viestit
1293
Ottamatta kantaa tähän kisaan ja siihen mikä on startti, niin yleensä Bottaksen ongelmat ensimmäisellä kierroksella ovat enemmänkin mutkissa 2-5. Eli se vaihe kun haetaan paikkoja startin jälkeen. Niissä Bottas onnistuu asemoimaan itsensä aina jotenkin ihan umpipaskasti johonkin sumppuun ja menettää neljä sijaa. Ei ne lähtökiihdytyksetkään mitään räiskyviä ole olleet, ja varmasti ovat vaikuttaneet siihen mitä mahdollisuuksia ekoihin mutkiin on, mutta tuntuu siltä että kiihdytyksessä ja ekan mutkan jarrutuksessa menetetään 1-2 sijaa, muutaman seuraavan mutkan aikana sitten 3-5 sijaa lisää.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Etkös tuossa aiemmin ollut sitä mieltä että startti on lähtö ja vähän kiihdytystä päälle? Nyt se onkin kolme mutkaa.
Sinulla tuntuu olevan nyt niin kova meno päällä ettet pysy itsekään perässä mitä mieltä olet mistäkin. Miten niin on värilasit päässä Bottaksen ja Russellin suhteen...
Tämä oli tahallaan hallikaiselle viritetty ansa. Eli myönnätte siis, että Bottas hävisi Alonsolle suoralla eikä mutkassa. Muutenkin hallikainen kiertelee, kaartelee ja yrittää siirtää huomion epäolennaisiin asioihin. Miksi et ota mitään kantaa noihin kysymyksiin mitä aiemmin aitoin? Miksi et kommentoi millään lailla kuvaa jonka aiemmin laitoin? Vastaa nyt hyvänen aika suorasti kysymyksiin ja perustele. Sinä vaan koko ajan uliset mitä joku on jossain ollut olevinaan mieltä. Miksi et millään voi perustella kuvaa suoralta, jossa Lerkki on jo edellä ja Alonso rinnalla. Tämä hyvä matkaa ennen mutkaa. Miksi et ota mitään kantaa kysymykseen mitä Bottasin olisi pitänyt tehdä kuvan kohdan jälkeen, ettei olisi menettänyt kahta sijaa?

Minä kannatan Bottasta. Minä en kannata Russelia. Sinun henkilöitymä on saanut minut inhoamaan Russelia entistä enemmän. Olet käytännössä tuhonnut Russelin f1-uran minun silmissäni. Oletko nyt tyytyväinen? Ehkä alankin tästä lähtien kirjoittamaan foorumille tarkat selostukset mitä Russell on taas tehnyt mielestäni väärin tai muuten vaan mokannut. Saadaan ainakin keskustelua aikaiseksi.

Onko väliä missä kohtaa ensimmäistä kierrosta menettää kaksi sijaa? Russell mokasi ja ajoi ihan yhtä paskasti kuin Bottas. Paska mikä paska. Ei jatkoon. Aika moni muuten menetti kaksi sijaa ekoilla kierroksilla. Nämäkin on ihan surkeita. Yhtä surkeita kuin Russell.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3864
Tämä oli tahallaan hallikaiselle viritetty ansa. Eli myönnätte siis, että Bottas hävisi Alonsolle suoralla eikä mutkassa. Muutenkin hallikainen kiertelee, kaartelee ja yrittää siirtää huomion epäolennaisiin asioihin. Miksi et ota mitään kantaa noihin kysymyksiin mitä aiemmin aitoin? Miksi et kommentoi millään lailla kuvaa jonka aiemmin laitoin? Vastaa nyt hyvänen aika suorasti kysymyksiin ja perustele. Sinä vaan koko ajan uliset mitä joku on jossain ollut olevinaan mieltä. Miksi et millään voi perustella kuvaa suoralta, jossa Lerkki on jo edellä ja Alonso rinnalla. Tämä hyvä matkaa ennen mutkaa. Miksi et ota mitään kantaa kysymykseen mitä Bottasin olisi pitänyt tehdä kuvan kohdan jälkeen, ettei olisi menettänyt kahta sijaa?

Minä kannatan Bottasta. Minä en kannata Russelia. Sinun henkilöitymä on saanut minut inhoamaan Russelia entistä enemmän. Olet käytännössä tuhonnut Russelin f1-uran minun silmissäni. Oletko nyt tyytyväinen? Ehkä alankin tästä lähtien kirjoittamaan foorumille tarkat selostukset mitä Russell on taas tehnyt mielestäni väärin tai muuten vaan mokannut. Saadaan ainakin keskustelua aikaiseksi.

Onko väliä missä kohtaa ensimmäistä kierrosta menettää kaksi sijaa? Russell mokasi ja ajoi ihan yhtä paskasti kuin Bottas. Paska mikä paska. Ei jatkoon. Aika moni muuten menetti kaksi sijaa ekoilla kierroksilla. Nämäkin on ihan surkeita. Yhtä surkeita kuin Russell.
Sinä se et osaa luovuttaa ajoissa. Sinun tuhansiin kysymyksiin startista turhaan vastata kun et asiaa pysty näkemään muuta kuin värilasien kanssa, asia joka on jo monta kertaa käsitelty ja todettu liian pehmeäksi lähestymistavaksi Bottaksen osalta.

Nyt kun jäit housut nilkoissa kiinni niiden värilasien käytöstä eikä Bottaksen ja Russellin startit sisällä saman verran mutkia niin turhaa keskustelua jatkaa tältä erää. Tiedän kyllä että Bahrain 2020 tapahtumien jälkeen Russellin rummutus Mersulle on mennyt ihon alle. Kuten sanoin aiemmin että Bottasfani- ja Russellvihalasit tulevat osalle samassa paketissa, ilmeisesti minun takia sekä koska luonnollisesti katkeruutta esiintyy kun Russell korvasi Bottaksen.

Mutta muuten ihan mielenkiintoinen startin analyysi ollut. On ollut sokeita, tolloja, opaskoiraa tarvitsevia jne. Startti jossa ei mitään kontaktia edes tapahdu niin aika paljon melua tyhjästä, mutta tätä se on kun yritetään pestä mustaa valkoiseksi.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8372
Sijainti
Vantaa
On se mukava huomata kuinka nämä kolme suhtautuu intohimoisesti Bottaksen suorituksiin. Taitaa jokainen menettää yöunensa Bottaksen vuoksi. Kuka väittää vielä, ettei Bottaksen tekemiset kiinnosta?
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1085
On se mukava huomata kuinka nämä kolme suhtautuu intohimoisesti Bottaksen suorituksiin. Taitaa jokainen menettää yöunensa Bottaksen vuoksi. Kuka väittää vielä, ettei Bottaksen tekemiset kiinnosta?
Mukavaa että fanikerhon puheenjohtajakin huomioi ansioituneet keskustelijat :giggle::giggle::giggle:
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3864
On se mukava huomata kuinka nämä kolme suhtautuu intohimoisesti Bottaksen suorituksiin. Taitaa jokainen menettää yöunensa Bottaksen vuoksi. Kuka väittää vielä, ettei Bottaksen tekemiset kiinnosta?
Onhan tämä ollut mielenkiintoista ja vastapainoa Viaplayn asialliseen analysointiin.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1085
Onhan se tuokin ansioitumista. Toki iso käsi sille, että olet tänään taas selvänä ja tunnustauduit kolmikkoon. Vai oletko?
Mielenkiintoista! Kerroppa mikä minun viesteistäni antaa ymmärtää etten olisi ollut selvänä?
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1931
Sijainti
Vyborg
Bottaksen suoritukset herättää yleensä keskustelua täällä olipa sijoitus mikä tahansa kisassa.
Harmittavaa että Bottas hävisi siinä lähdön jälkeen pari sijoitusta Alonsolle ja Leclercille, olisi voinut napsia pari-kolme pistettä enemmän.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Sinä se et osaa luovuttaa ajoissa. Sinun tuhansiin kysymyksiin startista turhaan vastata kun et asiaa pysty näkemään muuta kuin värilasien kanssa, asia joka on jo monta kertaa käsitelty ja todettu liian pehmeäksi lähestymistavaksi Bottaksen osalta.

Nyt kun jäit housut nilkoissa kiinni niiden värilasien käytöstä eikä Bottaksen ja Russellin startit sisällä saman verran mutkia niin turhaa keskustelua jatkaa tältä erää. Tiedän kyllä että Bahrain 2020 tapahtumien jälkeen Russellin rummutus Mersulle on mennyt ihon alle. Kuten sanoin aiemmin että Bottasfani- ja Russellvihalasit tulevat osalle samassa paketissa, ilmeisesti minun takia sekä koska luonnollisesti katkeruutta esiintyy kun Russell korvasi Bottaksen.

Mutta muuten ihan mielenkiintoinen startin analyysi ollut. On ollut sokeita, tolloja, opaskoiraa tarvitsevia jne. Startti jossa ei mitään kontaktia edes tapahdu niin aika paljon melua tyhjästä, mutta tätä se on kun yritetään pestä mustaa valkoiseksi.
We have a winner!!! Ja kuten jälleen nähtiin, kiinnität huomiosi täysin epäoleelliseen asiaan ja sivuutat täysin sen pointin. Juu, ansa mikä ansa. Halusin vain todistaa, että viet keskustelun sivuraiteelle etkä vastaa itse asiaan. Nytkin olisit voinut jättää kommentoimatta tuon sun epäoleellisen ripulipaskan ja ottaa kantaa muutamaan kysymykseen. Mutta ei, liian vaativa tehtävä sulle. Sinä osaat vain toistella muiden sanomisia niin kuin likainen apina. Sun mielipiteet on kuin tuuleen huutaisi vailla mitään järkevää sisältöä. Et edes pysty vastaamaan muutamaan hassuun kysymykseen, jotka liittyvät yhteen kuvaan. Oon nyt useaan otteeseen esittänyt sulle niitä kysymyksiä etkä kertaakaan ole ottanut mitään kantaa niihin. Ei, sinä vain paasaat tuota samaa itkuvirttä jostain laseista ja muuta paskaa. Mielipiteitä vailla perusteluja. Toisin sanoen pelkkiä persereikiä. Niitähän ne mielipiteet olivat. Haisevia ja paskasia persereikiä. Mutta mitä muuta sulta voisi odottaa. Olet itsekin juuri sitä.

Olen tullut siihen tulokseen, että hallikainen on selvästi foorumilla Bottasin ykkösfani. Edes minä en kiinnitä Valen tekemisiin niin paljon huomiota kuin hallikainen. Milloin on kyse pyöräilystä, milloin jostain sen muijasta, milloin se on taas perse paljaana jossain esiintymässä. Varmaa on se, että hallikaisen persereikä on heti ilmaantunut foorumille. Bottasin ykkösfani.

Sun analyysi minusta ei voisi pahemmin mennä vikaan. Olen sanonut ennenkin ja sanon taas. Minua ei varsinaisesti edes kiinnosta missä tallissa Bottas ajaa. Ei sillä ole merkitystä. En ole mikään glory hunteri niin kuin sinä, joka juoksee vain menestyksen perässä ja lopettaa heti vaikeiden aikojen tullen.

ja lopuksi. Aiotko vastata niihin kysymyksiin vai piiloudutko taas verhon taakse?
 
Ylös