Nuo rengaslämpöongelmat juontaa juurensa jo Mersuajoilta lähtien niin miten tämän nyt voi kerta toisensa jälkeen laittaa inssien piikkiin? Täytyy siinä ratin ja mulletin välissäkin olla vikaa...Auton säätöongelmahan tuo on, että renkaat eivät saa normilämpöä, sikälimikäli se on nyt renkaista kiinni. Sormi osoittaa insseihin, jotka eivät saa autoon kuskin haluamia säätöjä, joihin kuskin kanssa tehdään hienosäätö, mutta kyllähän Valenkin ajotyylille on aliohjautuminen on liiankin pahaa myrkkyä.
IS-liveseurannan kommenteissa annetaan rapaa.Aikamoinen hupiukko tällä hetkellä. Missä ovat muutaman vuoden takaiset "to whom it may concern" -jutut?
Bottas on viimeinkin kaikkien vuosien jälkeen ihan oma itsensä eikä välitä mitä muut ajattelee. Mikään muu ei kyllä olekaan muuttunut. Paitsi takatukka.
Bottashan taitaa nykyään keskittyä takatukkansa ja erilaisten tuotteiden mainontaan kuin formuloiden ajamiseen.
Taitaa olla Bottas keränny tarpeeks rahaa että voi harrastella pyöräilyä ja jättää Formulat nuoremmille ja nopeammille.
Tuskin Alfaa tämä kausi kiinnostaa. On mukana, kun on pakko. Bottaksen "ura" on tapulteltu tähän kauteen. Sinänsä hyvä, koska halukkaita ja parempia kuljettajia varmaan löytyy. Ikuinen alisuorittaja jo Mercedes aikaan.
Tai sitten on se todennäköisin ja itsestäänselvin vaihtoehto, minkä tiedän olevan vaikea hyväksyä teille.Voihan se olla että tuossakin on jotain perää ja Totolla oli jotain taka-ajatustakin niissä pätkäsoppareissa. Nyt on elämä mallillaan ja mukavaa ja rentoa, mutta ajaminen on aika kaukana siitä ajasta kun vähintään aika-ajoissa laitettiin jatkuvasti Hamiltonia tiukille.
https://www.is.fi/formula1/art-2000009488046.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
– Tulokaskuskina en olisi tullut varikolle varvastossuissa, mutta nyt en ota itseäni enää niin vakavasti, Olen mikä olen, ja muut saavat tottua siihen, Bottas totesi ja kaipasi sitä, että kuljettajien persoonallisuus tulisi lajissa nykyistä paremmin esille.
Itsekin olen ajatellut samaa, Bottas oli niin turhautunut ja uupunut 2021 että ajaminen meni väärään suuntaan ja mielestäni Bottaksen olisi pitänyt viimeistään 2019-2020 aikavälillä siirtyä johonkin keskikasti-talliin.Kuulostaa siltä, että Bottas voi vihdoinkin olla oma itsensä, mikä lähes varmasti nostaa hänen ajotasoa Mersuajoista, missä epävarmuus ja pelko oli aina läsnä.
Kyllähän se inssien homma on löytää säädöt, joita sitten viilataan kuskin palautteen mukaan. Se kuski ei siellä ole niitä autoja säätämässä, vai oletko usein nähnyt kuskin ruuvimeisselin kanssa auton kimpussa?Nuo rengaslämpöongelmat juontaa juurensa jo Mersuajoilta lähtien niin miten tämän nyt voi kerta toisensa jälkeen laittaa inssien piikkiin? Täytyy siinä ratin ja mulletin välissäkin olla vikaa...
En tiedä millä tavalla Bottas tekee yhteistyötä inssiensä kanssa, mutta yleisesti ottaen kuljettajan on tärkeää ottaa johtajuutta ja osoittaa päättäväisyyttä oikeiden säätöjen löytämiseksi.Kyllähän se inssien homma on löytää säädöt, joita sitten viilataan kuskin palautteen mukaan. Se kuski ei siellä ole niitä autoja säätämässä, vai oletko usein nähnyt kuskin ruuvimeisselin kanssa auton kimpussa?
Sinänsä kyllä myös Valen ongelma, että ajotyyli ei sovi yhtään kylmillä renkailla aliohjaavalle autolle ja Valehan sitä autoa ajaa.
Toki, mutta ei muuta tilannetta miksikään, jos ne inssit ei saa niitä säätöjä sinne, vaikka kuinka olis johtajaa ja nuijis vaikka kavereita kuonoon.En tiedä millä tavalla Bottas tekee yhteistyötä inssiensä kanssa, mutta yleisesti ottaen kuljettajan on tärkeää ottaa johtajuutta ja osoittaa päättäväisyyttä oikeiden säätöjen löytämiseksi:
Samaa mieltä. Kiva, että saadaan nähdä Bottaksen optimaalinen taso vihdoinkin, mitä ei Mersulla nähty. Ja samalla saadaan kontekstia Mersusta kokonaisuudessaan 2017-21 ajalta.No hyvä että pääsi pois saksalaisesta tallista joka on nyt taantunut kolmanneksi parhaaksi talliksi 2022-2023, Alfa Romeo on mitä on mitä. Toisaalta Alfa Romeon tallin ympäristö sopii Bottakselle tässä vaiheessa uraa enemmän kuin Toton johtaman tallin ja itse kirjoittelin 2 vuotta sitten että tekisi hänelle hyvää vaihtaa tallia.
Ja eikö Bottas palkattu Alfalle juuri ottamaan johtajuutta, mutta onkin nyt se joka vaatii erikoistukea insseiltä siihen iänikuiseen aiheeseen #rengaslämpöcase.En tiedä millä tavalla Bottas tekee yhteistyötä inssiensä kanssa, mutta yleisesti ottaen kuljettajan on tärkeää ottaa johtajuutta ja osoittaa päättäväisyyttä oikeiden säätöjen löytämiseksi.
Mitä sillä johtajuudelle on tekemistä säätöjen kanssa? Olisko taantunut?Ja eikö Bottas palkattu Alfalle juuri ottamaan johtajuutta, mutta onkin nyt se joka vaatii erikoistukea insseiltä siihen iänikuiseen aiheeseen #rengaslämpöcase.
Niin onko se juhannus jo tullut. Kerro sinä, kun tuntuu vika löytyvän aina muualta kuin kuskista, nyt jopa insseistä. Pitäiskö kysyä kiinalaisen maksukuskin leirin insseiltä kun tuntuu olevan rengaslämmöt paremmin hanskassa.Mitä sillä johtajuudelle on tekemistä säätöjen kanssa? Olisko taantunut?
Kato nyt vaikka suoranopeuksia ensin tai sektoriaikoja.Niin onko se juhannus jo tullut. Kerro sinä, kun tuntuu vika löytyvän aina muualta kuin kuskista, nyt jopa insseistä. Pitäiskö kysyä kiinalaisen maksukuskin leirin insseiltä kun tuntuu olevan rengaslämmöt paremmin hanskassa.
En jaksa, voit itse ne tähän laittaa jos ne jotenkin selittävät tallin toisen kuskin rengaslämpöongelmat.Kato nyt vaikka suoranopeuksia ensin tai sektoriaikoja.
Kato edes tämä, niin ehkä ymmärrät taas hieman enemmän. Näin säädetään f1 auto.En jaksa, voit itse ne tähän laittaa jos ne jotenkin selittävät tallin toisen kuskin rengaslämpöongelmat.