VANHOJA F1 KISOJA VIDEOLLA

jerzirccar

New member
Liittynyt
1.2.2004
Viestit
3
Sijainti
hesa
Onko kellään vanhoja F1 kisoja nauhalla puhutaan -93 ja vanhempia olisin kiinostunut niistä. Tiedän että tää ei ole mikään myynti palsta mutta mistä voisin muuten löytää vanhat kisat. Minulla on tarjota maailman paras formula1 leffa vastineeksi GP joka tehtiin -66 ja siinä on paljon hienoja kohtauksia, onko kukaan nähnyt leffan.
Jerry
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
ÖÖh, oiskohan tää nyt sadas tämmönen viesti jossa kysytään vanhoja kisoja. Ei tarvii paljoakaan selata sivuja, niin törmäät tälläiseen otsikkoon.
 

jerzirccar

New member
Liittynyt
1.2.2004
Viestit
3
Sijainti
hesa
Nii huomasin että sinä olet ollut vuodesta -99 jäsen täällä foruumissa minä taas jokunen viikko. Onko sinun mielestä se että minun pitäsi käydä läpi nuo kaikki 150 topiccia jotta löydän kaverin joka on yhtä hullu F1siin kuin minä. Jos olet niin lähden etsimään ja kyselemään jahka jostain löytyy se kaveri. Luulin että tää tapa olis ollut vähän helpompi. Yksi topicci kyllä löytyi mutta siinä keskusteltiin vain videoita jotka voidaan ladata netistä--->ei kiinosta minua. Sinä olet varmaan joku GURU näillä sivuilla kuin tiedät noinkin paljon kuin tiedät tästä foruumista, anteeksi taas että olen ihan NOBODY täällä foruumilla mutta en usko että olen mikä tahansa NOBODY F1 hommissa ole, onhan minulla oma F1 huone minun työpaikalla kuinka monella on siihen mahdollisuus onko sinulla tietäjä. Kuten taas olen etsimässä vanhoja kisoja -93 ja vanhempia. Kiitos ja hyvää jatkoa melkein kaikille.
Jerry
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Olet Jerziccar aivan oikeassa että ei noita tuhansia otsikoita jaksa kukaan lähteä selaamaan läpi. Lisäksi otsikot ovat pitkiä ja teksti rönsyilee, joten mielestäni tämä otsikko on ihan asiallinen.

Mutta itse otsikon aiheeseen, niin en valitettavasti osaa sanoa mistä noita vanhoja kisoja voisi löytää, mutta kyllä monella f1-foorumilaisella niitä on.
 

Pete

Well-known member
Liittynyt
28.11.1999
Viestit
1211
Sijainti
Oulu
Mulla ei oo videolla kisoja, mutta avi-muodossa löytyy mm. Monaco 84, 91' Monza, Estoril, koosteita '92 & '93 vuoden kisoista ja Donington '93 kokonaisena. Ja sitten Adelaidet vuosilta 91, 94 & 95. Mutta näitten levittäminen ei periaatteessa oo laillista, mutta asentakaa dc++ ja kanavalle dc.farzad.ca:4111
 

jerzirccar

New member
Liittynyt
1.2.2004
Viestit
3
Sijainti
hesa
Onhan täällä ihan mukaviakin kavereita, en ymmärrä niitä sinun lyhenteitä. Onko ne cd muodossa vai miten?
Jerry
 

epeli

Well-known member
Liittynyt
4.9.2002
Viestit
3144
Sijainti
Tre
Nooh,multa löytyy seuraavat:

Australian GP:t 95,96,03
Belgian GP+Aika-ajot 98
Englannin GP 86
Japanin GP 98,02
Kanadan GP 97,98
Monacon GP 87(60.min. kooste),95,96
San Marino 94
Malesian GP 03(Kimin eka voitto)
Brasilian GP 03(kisa keskeytetään Alonson ja Webberin kolareiden jälkeen)


Noista vanhemmista kisoista olisin EHKÄ valmis luopumaan,sillä kopioiminen ei ole mahdollista,koska suurinosa on jo kertaalleen kopioitu.Jos kiinnostaa,pistä mailia.(osoite löytyy profiilista)
 

zebbo

New member
Liittynyt
6.2.2004
Viestit
3
Sijainti
Suomi
täältäkin löytyisi kokonaisina ainakin Monza 93 ja Englanti 94, Argentina 95 ja Ranska 93. Sitten melkein kokonaisena Japani 93 ja Portugali 93 (ylen lähettämä). Jälkimmäisessä on kuitenkin paikka paikoin ääni ja kuva ajan hampaan kaluamia.

Sen sijaan löytyy muutama kausikooste, harmi vaan etten saa matskua nettiin ainakaan tällä hetkellä modeemiyhteyden vuoksi.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
jerzirccar sanoi:
Nii huomasin että sinä olet ollut vuodesta -99 jäsen täällä foruumissa minä taas jokunen viikko. Onko sinun mielestä se että minun pitäsi käydä läpi nuo kaikki 150 topiccia jotta löydän kaverin joka on yhtä hullu F1siin kuin minä. Jos olet niin lähden etsimään ja kyselemään jahka jostain löytyy se kaveri. Luulin että tää tapa olis ollut vähän helpompi. Yksi topicci kyllä löytyi mutta siinä keskusteltiin vain videoita jotka voidaan ladata netistä--->ei kiinosta minua. Sinä olet varmaan joku GURU näillä sivuilla kuin tiedät noinkin paljon kuin tiedät tästä foruumista, anteeksi taas että olen ihan NOBODY täällä foruumilla mutta en usko että olen mikä tahansa NOBODY F1 hommissa ole, onhan minulla oma F1 huone minun työpaikalla kuinka monella on siihen mahdollisuus onko sinulla tietäjä. Kuten taas olen etsimässä vanhoja kisoja -93 ja vanhempia. Kiitos ja hyvää jatkoa melkein kaikille.
Jerry
Olipahan siinä purnausta kerrakseen. Tervetuloa f1-foorumille vain sinullekin. :D. Itselläni valitettavasti ei ole jaettavassa muodossa kisoja. Tuo Grandprix-leffa on nähty, ja eipä se nyt niin häävi ole. Ennemmin katselee oikeita kisoja kuin tuollaista keinotekoista systeemiä.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
tota, et aatellut kokeilla "search" toimintoa? sillä sais video topikit aika hyvin katsottua... tuli vaan mieleen :)
ja tervetuloa forumille munkin puolesta...
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Tonne Peten mainitsemaan dc.farzad.ca:4111 hubille vaan. Siellä näyttää olevan innokkaimmille pätkää.

Ja tervetuloa munkin puolesta, odotammekin innokkaasti kutsua tutustumaan F1-huoneeseesi tai ainakin valokuvia. KErro lisää huoneesta ja paerusta juhlallisesti vaikka oma toikki sitä varten.
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
jerzirccar sanoi:
Nii huomasin että sinä olet ollut vuodesta -99 jäsen täällä foruumissa minä taas jokunen viikko. Onko sinun mielestä se että minun pitäsi käydä läpi nuo kaikki 150 topiccia jotta löydän kaverin joka on yhtä hullu F1siin kuin minä. Jos olet niin lähden etsimään ja kyselemään jahka jostain löytyy se kaveri. Luulin että tää tapa olis ollut vähän helpompi. Yksi topicci kyllä löytyi mutta siinä keskusteltiin vain videoita jotka voidaan ladata netistä--->ei kiinosta minua. Sinä olet varmaan joku GURU näillä sivuilla kuin tiedät noinkin paljon kuin tiedät tästä foruumista, anteeksi taas että olen ihan NOBODY täällä foruumilla mutta en usko että olen mikä tahansa NOBODY F1 hommissa ole, onhan minulla oma F1 huone minun työpaikalla kuinka monella on siihen mahdollisuus onko sinulla tietäjä. Kuten taas olen etsimässä vanhoja kisoja -93 ja vanhempia. Kiitos ja hyvää jatkoa melkein kaikille.
Jerry
Ööh, OK! :thumbup:
 

Felix

Well-known member
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
1258
Minun vhs-arkistoista löytyy kaikki suomessa näytetyt kisat vuosilta 86-89 sekä 80-luvun alkupuolen kausikoosteet. En ole niistä kuitenkaan luopumassa enkä omista vehkeitä videoiden kopioimiseen
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Minulla on kaikki kisat vuodesta 97 alkaen ja muutama vanhempi kausikooste. Felixin nauhat kyllä kiinno´staisi, asutko etelä-suomessa?
 

formulamies

New member
Liittynyt
6.6.2010
Viestit
4
pahoitteluni että postaan näinkin vanhaan keskusteluun, mut löytyisikö joltain wanhoja formulakisoja kaseteilta tai koneelta, suomen kielisellä selostuksella? 80-luvun ja 90-luvun alun (vuoteen 1994.) kisat kiinnostaisi. Suomen kielisiä siis etsin lähinnä. Olen lataillut tuolta f1-videoita keskustelussa olleita kisoja jo.......

Wanhojen videonauhojen siirto levyillekin onnistunee, yskärillä eli yksityisviestillä keskustelu onnistuu...

kuinka suuria f1-kisakokoelmia teiltä löytyy?
 
Viimeksi muokattu:

Brickyard

Member
Liittynyt
28.5.2009
Viestit
14
Sijainti
Järvenpää
Multa löytyy osaksi vhs -kaseteilta ja osaksi dvd -levyilta Nurburgring 07` ja Turkin GP:stä 07` eteenpäin kaikki kisat + aika-ajot.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Multa löytyy VHS kaseteilta Japanin Suzuka 1995, Australian Melbourne 1998, Japanin Suzuka 1999 ja Brasilian Sao Paolo 2001.
 

Nacional

New member
Liittynyt
9.6.2010
Viestit
1
Omasta kokoelmasta löytyy noin 100 kisaa. 80-, 90- ja 2000-luvulta, suurin osa dvd:llä, osa on vielä vhs:llä. VHS:tkin pystyn kyllä kopioimaan dvdlle, eli jos jollakulla löytyy vanhoja kisoja ja on kiinnostunut vaihtokaupoista niin pistä yksityisviestiä.
 

formulamies

New member
Liittynyt
6.6.2010
Viestit
4
kenelläjöhän mahtaa olla suurin kokoelma tv:stä nauhoitettua formulaa, heräsi vaa mieleen.

löytyisikö jokin näistä kisoista suomeksi joltakulta?

japani ´89
australia '89
japani '90
brasilia '91
kanada '91
meksiko '91
espanja '91
japani '91
australia '92
meksisko '92
portugali '92
 
Ylös