Vanhoja legendaarisia pelejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miguel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paras kaikista on Indiana Jones And The Fate Of Atlantis. Monkey Island toki myös loistava, muttei Fate of Atlantiksen veroinen :)

_44198489_crammond416.jpg

Parsa
icon14.gif

Viimeksi muokattu:
Muistaisko kukaan mikä oli sen tankkipelin nimi jossa piti hakea lippu vastustajan puolelta? Pelattiin muistaakseni jaetulla ruudulla kaksinpelinä ja vaihtoehtoina oli muutama tankki, hidas mutta kestävä sekä näppärä mutta ei niin kovin kestävä. 80-luvun lopulla tuota tuli pelattua pc:llä & Amigalla. Olen koittanut etsiä sitä netin syövereistä, mutta en ole löytänyt siitä mitään tietoa.

Jason DeVillain sanoi:
Muistaisko kukaan mikä oli sen tankkipelin nimi jossa piti hakea lippu vastustajan puolelta? Pelattiin muistaakseni jaetulla ruudulla kaksinpelinä ja vaihtoehtoina oli muutama tankki, hidas mutta kestävä sekä näppärä mutta ei niin kovin kestävä. 80-luvun lopulla tuota tuli pelattua pc:llä & Amigalla. Olen koittanut etsiä sitä netin syövereistä, mutta en ole löytänyt siitä mitään tietoa.

Tämä peli (Battlezone) on 80-luvun alusta.

Atari_BattleZone_Screenshot.gif

Entas sellainen peli missa lennettiin jonkun kaupungin yli viistosti vasemmalta oikealla, korkeutta piti saadella, menna kaikenlaisten porttien lapi ja pommitella ja ampua.... :o :o :o

Nimessa tais olla Z tai X....

Jason DeVillain sanoi:
Ei ole se mitä etsin. Kuvakulma on suoraan ylhäältäpäin.
Firepower? Aavikolla mentiin jossain armeija-alueella. Siinä tosin taisi päästä tankista poiskin ja taisipa olla lähempänä 80-luvun loppua kuin alkua.

Piti ny kuvakin etsiä. Ei tässä taidettu lippua ryöstääkään.. ehkä?

firepower.gif

Viimeksi muokattu:
Myllis sanoi:
Entas sellainen peli missa lennettiin jonkun kaupungin yli viistosti vasemmalta oikealla, korkeutta piti saadella, menna kaikenlaisten porttien lapi ja pommitella ja ampua.... :o :o :o

Nimessa tais olla Z tai X....

zaxxon.png

MacGyver sanoi:
Firepower? Aavikolla mentiin jossain armeija-alueella. Siinä tosin taisi päästä tankista poiskin ja taisipa olla lähempänä 80-luvun loppua kuin alkua.

Piti ny kuvakin etsiä. Ei tässä taidettu lippua ryöstääkään.. ehkä?

firepower.gif

KIITOSKIITOSKIITOS!!! Juuri tuota nimeä olen miettinyt pitkään! :ahem: :ahem:

Hitto mä oon huono kuuklettaja. En löydä mistään tuota Firepower peliä. :jaska: