Vanhoja legendaarisia pelejä

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Paras kaikista on Indiana Jones And The Fate Of Atlantis. Monkey Island toki myös loistava, muttei Fate of Atlantiksen veroinen :)
 

Makkonen

Guest
Muistaisko kukaan mikä oli sen tankkipelin nimi jossa piti hakea lippu vastustajan puolelta? Pelattiin muistaakseni jaetulla ruudulla kaksinpelinä ja vaihtoehtoina oli muutama tankki, hidas mutta kestävä sekä näppärä mutta ei niin kovin kestävä. 80-luvun lopulla tuota tuli pelattua pc:llä & Amigalla. Olen koittanut etsiä sitä netin syövereistä, mutta en ole löytänyt siitä mitään tietoa.
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Jason DeVillain sanoi:
Muistaisko kukaan mikä oli sen tankkipelin nimi jossa piti hakea lippu vastustajan puolelta? Pelattiin muistaakseni jaetulla ruudulla kaksinpelinä ja vaihtoehtoina oli muutama tankki, hidas mutta kestävä sekä näppärä mutta ei niin kovin kestävä. 80-luvun lopulla tuota tuli pelattua pc:llä & Amigalla. Olen koittanut etsiä sitä netin syövereistä, mutta en ole löytänyt siitä mitään tietoa.
Tämä peli (Battlezone) on 80-luvun alusta.

 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Entas sellainen peli missa lennettiin jonkun kaupungin yli viistosti vasemmalta oikealla, korkeutta piti saadella, menna kaikenlaisten porttien lapi ja pommitella ja ampua.... :eek: :eek: :eek:

Nimessa tais olla Z tai X....
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Jason DeVillain sanoi:
Ei ole se mitä etsin. Kuvakulma on suoraan ylhäältäpäin.
Firepower? Aavikolla mentiin jossain armeija-alueella. Siinä tosin taisi päästä tankista poiskin ja taisipa olla lähempänä 80-luvun loppua kuin alkua.

Piti ny kuvakin etsiä. Ei tässä taidettu lippua ryöstääkään.. ehkä?

 
Viimeksi muokattu:

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Myllis sanoi:
Entas sellainen peli missa lennettiin jonkun kaupungin yli viistosti vasemmalta oikealla, korkeutta piti saadella, menna kaikenlaisten porttien lapi ja pommitella ja ampua.... :eek: :eek: :eek:

Nimessa tais olla Z tai X....
 

Makkonen

Guest
MacGyver sanoi:
Firepower? Aavikolla mentiin jossain armeija-alueella. Siinä tosin taisi päästä tankista poiskin ja taisipa olla lähempänä 80-luvun loppua kuin alkua.

Piti ny kuvakin etsiä. Ei tässä taidettu lippua ryöstääkään.. ehkä?

KIITOSKIITOSKIITOS!!! Juuri tuota nimeä olen miettinyt pitkään! :ahem: :ahem:
 

Makkonen

Guest
Hitto mä oon huono kuuklettaja. En löydä mistään tuota Firepower peliä. :jaska:
 
Ylös