kouvotsvoni
Banjottu
Ihme petofiili:thumbdownMoe Szyslak sanoi:Kättä puoliväkisin tyttöjen housuihin ja sormi pissalihaan.
Ihme petofiili:thumbdownMoe Szyslak sanoi:Kättä puoliväkisin tyttöjen housuihin ja sormi pissalihaan.
Tämä peli (Battlezone) on 80-luvun alusta.Jason DeVillain sanoi:Muistaisko kukaan mikä oli sen tankkipelin nimi jossa piti hakea lippu vastustajan puolelta? Pelattiin muistaakseni jaetulla ruudulla kaksinpelinä ja vaihtoehtoina oli muutama tankki, hidas mutta kestävä sekä näppärä mutta ei niin kovin kestävä. 80-luvun lopulla tuota tuli pelattua pc:llä & Amigalla. Olen koittanut etsiä sitä netin syövereistä, mutta en ole löytänyt siitä mitään tietoa.
Ei ole se mitä etsin. Kuvakulma on suoraan ylhäältäpäin.Miguel sanoi:Tämä peli (Battlezone) on 80-luvun alusta.
Firepower? Aavikolla mentiin jossain armeija-alueella. Siinä tosin taisi päästä tankista poiskin ja taisipa olla lähempänä 80-luvun loppua kuin alkua.Jason DeVillain sanoi:Ei ole se mitä etsin. Kuvakulma on suoraan ylhäältäpäin.
Vastaan sitten itse.Balthazar sanoi:Tietääkös joku (mun lisäkseni), mistä tuo Lara Croftin ulkoinen olemus on alun perin kopsattu?
Angelina Jolielta.Balthazar sanoi:Tietääkös joku (mun lisäkseni), mistä tuo Lara Croftin ulkoinen olemus on alun perin kopsattu?
Myllis sanoi:Entas sellainen peli missa lennettiin jonkun kaupungin yli viistosti vasemmalta oikealla, korkeutta piti saadella, menna kaikenlaisten porttien lapi ja pommitella ja ampua....
Nimessa tais olla Z tai X....
KIITOSKIITOSKIITOS!!! Juuri tuota nimeä olen miettinyt pitkään! :ahem: :ahem:MacGyver sanoi:Firepower? Aavikolla mentiin jossain armeija-alueella. Siinä tosin taisi päästä tankista poiskin ja taisipa olla lähempänä 80-luvun loppua kuin alkua.
Piti ny kuvakin etsiä. Ei tässä taidettu lippua ryöstääkään.. ehkä?
Ei sitä itsekään kauheen vanha tuolloin vielä ollut.kouvotsvoni sanoi:Ihme petofiili:thumbdown
http://www.classic-pc-games.com/amiga/games/firepower.htmlJason DeVillain sanoi:Hitto mä oon huono kuuklettaja. En löydä mistään tuota Firepower peliä. :jaska: