Vanhoja PC:eitä ostetaan

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Jos löytyy nurkista vanhempaa PC-rautaa, noin esimerkiksi 386-Pentium III ajalta, niin olen kiinnostunut ottamaan pois käsistä joko lahjoituksena tai maksamaankin. Ei tarvitse välttämättä olla toimivaa.

Myös jos on vanhempia PC-osia, niin nekin kelpaa.

Pistä privaa jos itteltäs löytyy ja haluat niistä eroon päästä tai jos tuttavilla moisia löytyy.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mites tuo laillisuuspuoli?

Ilmeisesti PCn ostaminen on laillista, mutta tilan vuokraaminen PCn myyntitapahtumaa varten ei?
 

Örfil

Guest
Innostuin, sillä luin että "vanhoja WC:tä ostetaan". Tossa pitäis aloitella tuo alakerran vessan remppa ja rompetta jää yli. Tosin taisin luvata jo Albertille visispalkinnoksi sen vanhan pöntön ja seinäkaakelit.
 

Örfil

Guest
Ihminen on sitä mitä hän syö. Albert on siis Volcano-tuutti.
 

Örfil

Guest
Mulla olis Vic-20 poweri, kasettiasema ja jotain johtoja muovikassillinen. Itse VIC on kadonnut jonnekin :thumbfh:

Eiköhän nuo sillä tarjoamallasi 500 egellä tuosta lähde. Muovikassi 20 sent, se on liki uusi.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
JOKO LÖYTYY PC:ITÄ! OSTETAAN!
1996 jouluna tähän talouteen ilmestyi ensimmäinen PC. Suoritin oli 150 Mhz Pentium ja merkki Hyundai. Muuta en siitä koneesta muista. Sittenmin meillä oli noin neljä lattiakonetta eri Pentium-versioillla, kunnes siirryin kannettavaan tietokoneeseen vuonna 2006 tai 2007.

Ei ole mitään muisikuvaa, notta mihin nuo lattiatornikoneet ovat menneet? Ehkä yksi pojalle Turkuun muuttonsa yhteydessä tai sitten ovat menneet SER-jätteeseen kaikki tyynni? En voi auttaa asiassa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Viisi käyntikuntoista pöytäkonetta lähti just kiertoon ilmaiseksi. Oli kyllä liian uusiakin vaatimuksiin nähden.
Luulin että siinä olis kaikki ylimääräiset, mutta kuulemma omassa häkkärissä on vielä muutama, systerin häkkärissä ainakin yks, soittokämpällä yks ja tuossa lattialla lojuu vielä kolme konetta, joiden sisällöstä ei ole tietoa ja yks tyhjä kotelo. Sen tiedän, että kaikki on liian uusia, mutta halusin vaan mainita että ON NIITÄ KONEEN RAATOJA TÄÄLLÄKIN, SAATANA!!
 
Ylös