Konppaan tanakasti.Vitutus tulee kun kuulee MAMBAA!:jaska:
Vitutukseen hyvää musiikkia mieluusti aika kovaa esim. autossa, raskasta tai progea. Motörhead, Opeth, Sapattivapaa, Riverside ja Rush ovat olleet viime ajat soitetuimmat.
Konppaan tanakasti.Vitutus tulee kun kuulee MAMBAA!:jaska:
Käytätkö sinäkin forumia siihen?Vitutuksen hankkimista, jatkamista en musiikilla harrasta.
Näin on myös mun kohdalla. Erityisesti "Vielä on kesää jäljellä" (jos se edes on biisin nimi) on hyvinkin vituttava biisi.Vitutus tulee kun kuulee MAMBAA!:jaska:
Voiko tuota edes musiikiksi sanoa? Nyt se saatana alkoi päässä soimaan. Vielä on kesää jäljellä...Vitutus tulee kun kuulee MAMBAA!:jaska:
Kyllä. Paras vitutus syntyy sekakäytöllä: 1/3 Lotus-nimikiistaa, 1/3 kirosanoista liveseurantatopikeissa Websin kanssa jarnaamista ja 1/3 GT vitosta.Käytätkö sinäkin forumia siihen?
Ihanko jaksat WebSlaven kanssa jarnata? Koko tyyppi on pahin ilonpilaaja täysin. Itse asiassa kun lueskelee juttuja joihin haluaisi kommentoida jotakin mikä omasta muistovarannosta tai alitajunnasta nousee, niin eipä viitti, kun seuraavaksi odottaa WebSlaven millintarkkaa ja kelloa pelkäämätöntä keskustelun tylytystä ja tyrehdytystä. Kaikilla ei ole sellaista etuoikeutta et vaan yleissivistystään kehittää ja viilaa lähes kokotulkoon kaiket päivät pätemässä.Websin kanssa jarnaamista
Melkein veikkaisin, että kyseisten terapeuttien mielestä tuota kivaa musiikkia ovat juurikin Mamba ja ehkä myös esim. Suurlähettiläät.Vitutuksen lisaamiseksi kuuntelen usein suomalaista shittia, niinku just Mambaa tai Popedaa.
Vitutus helpottaa yleensa kuuntelemalla System of a Downia tai Metallicaa. Terapeuttien mielesta mun pitais kuunnella kivaa musiikkia jos mua vituttaa, mut ei siina vaiheessa mitkaan poikabandit mua lohduta.
Merta ei saa pelätä, mutta sitä tulee kunnioittaa sanovat. Websiäkään ei saa pelätä, mutta... mahtoiko sittenkään olla aivan kurantti vertaus tämä?Ihanko jaksat WebSlaven kanssa jarnata? Koko tyyppi on pahin ilonpilaaja täysin. Itse asiassa kun lueskelee juttuja joihin haluaisi kommentoida jotakin mikä omasta muistovarannosta tai alitajunnasta nousee, niin eipä viitti, kun seuraavaksi odottaa WebSlaven millintarkkaa ja kelloa pelkäämätöntä keskustelun tylytystä ja tyrehdytystä. Kaikilla ei ole sellaista etuoikeutta et vaan yleissivistystään kehittää ja viilaa lähes kokotulkoon kaiket päivät pätemässä.
Ja tämä lähinnä vapaan keskusteluihin. Formulapuolella tuo on kai ihan koodissa.
Iloa katoaa kun lukee juttuja vapaalla.
Muistan viime syksyltä paikallisilta laneilta, kun vetelin em. biisiä Singstarissa kaverin kanssa. Koko s****nan biisi nuotin vierestä.Näin on myös mun kohdalla. Erityisesti "Vielä on kesää jäljellä" (jos se edes on biisin nimi) on hyvinkin vituttava biisi.
*haukkoo happea* Toivottavasti edes sulkivat mikin ja kaiuttimet ennen biisin alkua.Muistan viime syksyltä paikallisilta laneilta, kun vetelin em. biisiä Singstarissa kaverin kanssa. Koko s****nan biisi nuotin vierestä.![]()
Ei ollut kaiuttimia siellä, ja se oli pieni huone jonne pääsi vain noin 10 ihmistä hirnumaan.*haukkoo happea* Toivottavasti edes sulkivat mikin ja kaiuttimet ennen biisin alkua.
pitäisi koska se soi radiossa ihan liikaa .. .Rnb ja muu MTV-räppi saa verenpaineen kohoamaan ihan mielettömästi. Ja ei nyt suoraan liity musiikkiin, mutta mulla ei kelloradiossa kuulu mikään muu kanava kuin radio nova. Ja voi sitä vitutuksen määrää kun sieltä pärähtää soimaan joko kaija koo tai hometalojannekataja fiksuine juttuineen. Hyvä startti päivään.
Syystä tai toisesta mulla toimii coldplay vitutuksen poistoon. Pitäiskö tästä huolestua?![]()