Vapaamuotoinen vitutusmusakysely, ei pollia - keksi

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Vitutus tulee kun kuulee MAMBAA!:jaska:
Konppaan tanakasti.

Vitutukseen hyvää musiikkia mieluusti aika kovaa esim. autossa, raskasta tai progea. Motörhead, Opeth, Sapattivapaa, Riverside ja Rush ovat olleet viime ajat soitetuimmat.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Vitutuksen poistoon käyvät hyvin vaikka Sir Elwoodin Hiljaiset Värit tai Echo and the Bunnymenin levy What are you going to do with your life?

Vitutuksen hankkimista, jatkamista en musiikilla harrasta.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Vitutuksen lisaamiseksi kuuntelen usein suomalaista shittia, niinku just Mambaa tai Popedaa.

Vitutus helpottaa yleensa kuuntelemalla System of a Downia tai Metallicaa. Terapeuttien mielesta mun pitais kuunnella kivaa musiikkia jos mua vituttaa, mut ei siina vaiheessa mitkaan poikabandit mua lohduta.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Websin kanssa jarnaamista
Ihanko jaksat WebSlaven kanssa jarnata? Koko tyyppi on pahin ilonpilaaja täysin. Itse asiassa kun lueskelee juttuja joihin haluaisi kommentoida jotakin mikä omasta muistovarannosta tai alitajunnasta nousee, niin eipä viitti, kun seuraavaksi odottaa WebSlaven millintarkkaa ja kelloa pelkäämätöntä keskustelun tylytystä ja tyrehdytystä. Kaikilla ei ole sellaista etuoikeutta et vaan yleissivistystään kehittää ja viilaa lähes kokotulkoon kaiket päivät pätemässä.

Ja tämä lähinnä vapaan keskusteluihin. Formulapuolella tuo on kai ihan koodissa.

Iloa katoaa kun lukee juttuja vapaalla.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vitutuksen lisaamiseksi kuuntelen usein suomalaista shittia, niinku just Mambaa tai Popedaa.

Vitutus helpottaa yleensa kuuntelemalla System of a Downia tai Metallicaa. Terapeuttien mielesta mun pitais kuunnella kivaa musiikkia jos mua vituttaa, mut ei siina vaiheessa mitkaan poikabandit mua lohduta.
Melkein veikkaisin, että kyseisten terapeuttien mielestä tuota kivaa musiikkia ovat juurikin Mamba ja ehkä myös esim. Suurlähettiläät.

Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että ei voi mennä sanomaan, millä musiikilla kenenkin vitutus häviää.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ihanko jaksat WebSlaven kanssa jarnata? Koko tyyppi on pahin ilonpilaaja täysin. Itse asiassa kun lueskelee juttuja joihin haluaisi kommentoida jotakin mikä omasta muistovarannosta tai alitajunnasta nousee, niin eipä viitti, kun seuraavaksi odottaa WebSlaven millintarkkaa ja kelloa pelkäämätöntä keskustelun tylytystä ja tyrehdytystä. Kaikilla ei ole sellaista etuoikeutta et vaan yleissivistystään kehittää ja viilaa lähes kokotulkoon kaiket päivät pätemässä.

Ja tämä lähinnä vapaan keskusteluihin. Formulapuolella tuo on kai ihan koodissa.

Iloa katoaa kun lukee juttuja vapaalla.
Merta ei saa pelätä, mutta sitä tulee kunnioittaa sanovat. Websiäkään ei saa pelätä, mutta... mahtoiko sittenkään olla aivan kurantti vertaus tämä?

Mutta kysymyksenä vastaukseen (mulla on kuumetta päällä ja ihan oikeasti kirjoitin noin, en sitten viitsi editoida...) niin jaksan. Joskus. Nykyään vähemmän kuin ennemminkin. Syy tähän vähenemiseen onkin juuri tämä tyrehdyttäminen. Yhdistettynä siis täydelliseen haluttomuuteen liikkua poterosta, huomioida vastapuolen argumentteja tai argumentoida omaa kantaansa muuten kuin vastaisia näkemyksiä "kumoten".

Kiitti vitusti topicista muuten, markoj!

Nyt alkoi vituttaa asian ajatteleminenkin sen verran, että laitoin Skycladia soimaan. Se jäi listaamatta tuossa vitutuksen-negatointi -musiikkia listatessa.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Metallia laidasta laitaan kuuntelen ja joku sopiva heviörinä biisi soimaan, niin sillä saa kyllä vitutuksen aika hyvin purettua pois.

Vitutusta aiheuttavia biisejä taas ovat kotimaisten rap-artistien biisit.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Ulkomaisista ainakin Lou Reedilla ja Morrisseyllä on mulle tarjolla runsaasti vitutuksesta voimaa ammentavia biisejä. Suomalaisista mm. Kauko Röyhkällä.

Suggestiivi

Kusihousunörtti
Näin on myös mun kohdalla. Erityisesti "Vielä on kesää jäljellä" (jos se edes on biisin nimi) on hyvinkin vituttava biisi.
Muistan viime syksyltä paikallisilta laneilta, kun vetelin em. biisiä Singstarissa kaverin kanssa. Koko s****nan biisi nuotin vierestä. :D

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
Rnb ja muu MTV-räppi saa verenpaineen kohoamaan ihan mielettömästi. Ja ei nyt suoraan liity musiikkiin, mutta mulla ei kelloradiossa kuulu mikään muu kanava kuin radio nova. Ja voi sitä vitutuksen määrää kun sieltä pärähtää soimaan joko kaija koo tai hometalojannekataja fiksuine juttuineen. Hyvä startti päivään.

Syystä tai toisesta mulla toimii coldplay vitutuksen poistoon. Pitäiskö tästä huolestua? :confused:

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Rnb ja muu MTV-räppi saa verenpaineen kohoamaan ihan mielettömästi. Ja ei nyt suoraan liity musiikkiin, mutta mulla ei kelloradiossa kuulu mikään muu kanava kuin radio nova. Ja voi sitä vitutuksen määrää kun sieltä pärähtää soimaan joko kaija koo tai hometalojannekataja fiksuine juttuineen. Hyvä startti päivään.

Syystä tai toisesta mulla toimii coldplay vitutuksen poistoon. Pitäiskö tästä huolestua? :confused:
pitäisi koska se soi radiossa ihan liikaa .. .

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Vitutuksen poistoon olen todennut sopivaksi:
- Kaikki kotimainen huumorimusiikki
- Iso osa klassisesta - lähinnä kait modernista - musiikista
- Oopperan kieku ja kaiku
- Lady Gaga
- Prodigy ja Rammstein
- Radio
- Mamba
- Kaikenmaailman heavy metal, hard rock yms.
- Suomalainen shitti, Mamban lisäksi myös Popeda ja Suurlähettiläät
- Kotimaisten räp-artistien biisit
- Lou Reed, Morissey, Kauko Röyhkä
- Rnb ja muu TV-räppi

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Paskaa musaa on maailma täynnä. Vituttaa koko ajan.

Vitutuksen poistoon toimii juhannuspäivän aamun auetessa nuotiouruilla vedetty, huonosti taimaava humppa. Joku Odessa tai vastaava. About kymmenen hengen seurue laulaa kunnon kännikaanonissa niin päin vittua kuin mahdollista. Enempää ohi ei voi vetää. Ei vituta yhtään. Sitä kamaa pitäis myydä levytettynä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.