Vapaan F1-"asiapuolen" liveseurantatoikki

burb

.
Sori hei. Oikeesti. :frown:
Oli aika ruma temppu multa huijata asiapuolelle. En tiedä miksi tein niin. Olen ehkä itse Saatana.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Sori hei. Oikeesti. :frown:
Oli aika ruma temppu multa huijata asiapuolelle. En tiedä miksi tein niin. Olen ehkä itse Saatana.
No, ei se mitään. Heh, heh.
Taputellaan vähän olkapäälle.
Noin, nyt riittää.
Olethan sä kuitenkin täältä lungimmalta osastolta ihan tuttu face.
Että menköön ny. Tän kerran.

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
Kisatoikissa havaittavissa pettymystä ja lupauksia känneistä. Normipäivä siis.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mikähän on "GB KAUDEN TESTI"?
Hilan oikeinkirjoitusta ei tiemmä saa kritisoida. Mies itse vetää herneet ja sitten suuttuvat modetkin. Jumaliste mä puren nyrkkiäni täällä, etten vaan nyt loukkaisi ketään nipottamalla niin vähäisestä asiasta kuin äidinkielestä.

Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Hilan oikeinkirjoitusta ei tiemmä saa kritisoida. Mies itse vetää herneet ja sitten suuttuvat modetkin. Jumaliste mä puren nyrkkiäni täällä, etten vaan nyt loukkaisi ketään nipottamalla niin vähäisestä asiasta kuin äidinkielestä.
Kukahan mode? Tekisi mieli ottautua ja korjata ainakin ne osat, mitkä itse näen virheellisenä. Mutta eipä tuo ole ainoa. Osa ei osaa käyttää vieläkään niitä isoja kirjaimia, kun virke alkaa. Tai edes kappale.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kun edelleenkin vähän sitä sun tätä ja kaikkea, niin en kauheasti tykännyt nimenomaisen hahmon kieliopin haukkumisesta. Voisin yrittää tänään säätää.

jjv

Arschloch
Yhdyssanavirheet ja puuttuvat väliviivat ei yleensä luettavuutta haittaa, turha niitä on korjailla. Puuttuva välilyönti pisteen jälkeen, puuttuva alkukirjain ja etenkin puuttuva kappalejako alkaa jo haitata.

Barcelonan kaupunki lähettää noottia radan nimestä, ne on maksanu siitä.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Koen varsin epämielekkäänä ajatuksena sen, että moderaattorit ryhtyisivät korjailemaan yksittäisten viestien kirjoitusvirheitä. Jos asia kovasti häiritsee, niin eikö siitä mieluummin kannattaisi vinkata kirjoittajalle itselleen?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Koen varsin epämielekkäänä ajatuksena sen, että moderaattorit ryhtyisivät korjailemaan yksittäisten viestien kirjoitusvirheitä. Jos asia kovasti häiritsee, niin eikö siitä mieluummin kannattaisi vinkata kirjoittajalle itselleen?
Siihenkin on syynsä. *hämyilee usvassa*

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Nokun kaikki ei osaa, vaikka yrittää.