Vapaan F1-liveseurantatoikki vol. 2.0

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26885
Missähän kohtaa muuten muutos esim. Rene Arnoux'n ja Nelson Piquet'n kaltaisista kuljettajista nykyisiin nössöihin tapahtui? Jotenkin liukuenhan se on tapahtunut mutta miten ja miksi? Sennan kuolemako oli käännekohta?
Ei oo tainnu pitkään aikaan kukaan edes keskisormea näytellä radalla. Kilpakumppaneita kritisoidaan tiimiradiossa tai mediassa. Pitäis olla edes mahdollisuus kilauttaa kaverille sillä radiopuhelimella, Bottaskin ois voinu suoraan Räikköselle kiroilla.
 

Örfil

Guest
Olet muuten täysin oikeassa.

Tosin sija putosi ohituksen seurauksena, mutta kyllä - ohitus onnistui.
 

Örfil

Guest
Mä vähän veikkaan että Vale näki Kimin ja päätti pistää luukun sulki ja pakottaa Kimin nostamaan. Ei nostanut.

Tässä vaiheessa kumpikin olisi voinut välttää vielä tällin. Ja Valtsu antaa tilaa. Sekuntia myöhemmin kolahti.
Näytä liitetiedosto 21819
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7568
Mä taas luulen että Valtteri näki Kimin ennen kuin aloitti liian myöhäisen ohitusyrityksen, joten Valtteri meni normaalilla linjalla mutkaan. Ei noita mutkia katse peileissä ajeta.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä taas luulen, ettei Kimi nähnyt Valtteria ja ajoi vaan omaa ajolinjaansa.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
https://www.youtube.com/watch?v=qPiocuvlQOw

Tästä kulmasta katsottuna tuo ohitus olisi voinut onnistua, jos Valtsu olisi ollut hereillä.
Valtsu lienee ollut hereillä, mutta käänsi eteen, koska oli oikeassa niin tehdessään. Seuraavalla kerralla Kimi ei yritä samaa. Nyt yritti, koska yleensä Valtsu ei ole hirmu agressiivisesti tuollaisia ovia sulkenut. Laskenut ohi ja luottanut Willaimsin vauhtiin ja suoravauhtiin kokonaiskisassa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26885
Mä taas luulen, ettei koko kolaria oikeasti tapahtunutkaan. Se oli leikkiautoilla tehtyä trikkikuvaa, jolla yritettiin saada suomalaiset toisiaan vastaan. Koska Putin.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Valtsun kannalta oli kunnaikkaamapaa kolaroida kuin laskea Kimi ohi. Jos olis laskenu ohi olis otsaan tullut leima 'mukana-ajelija'. Viimeisellä kierroksella. Pallipaikkan menetys. Olis ollu nöyryytys. Nyt nöyryytti Kimiä, vaikka joutui itse keskeyttämään.

Pitääkin vielä tsekata mutkan ulostulo tuliko terävemmin ulos kuin yleensä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös