Sitä vaan, että jos mies ei voita 2018:ta mennessä, niin tuskin voittaa ikinä kisaa. Tää on siis mun oma mielipide.Puolipöhkö kännispäissään sen keksi ja lainasin. Tarkoitin kovasti kausia 2016-2018 ettei voita. Voiko tuon ymmärtää toisinkin?
Sitä vaan, että jos mies ei voita 2018:ta mennessä, niin tuskin voittaa ikinä kisaa. Tää on siis mun oma mielipide.Puolipöhkö kännispäissään sen keksi ja lainasin. Tarkoitin kovasti kausia 2016-2018 ettei voita. Voiko tuon ymmärtää toisinkin?
Eikä se, että suomalainen voittaa kisan, ole koskaan huono juttu, joten silloin maksaa sen kosanderin ihan hyvillä mielin.Jone vaan psyykkaa käänteisesti Valea. Kohde tuskin lukee forumia, mutta henkiset terveiset mennevät etänäkin perille. :thumbup:
Faltsu nyt ei taida olla ihan se terävin inkkari muumilaaksossa. Ei ihme jossei näe mitään, kun edes jälkeenpäin videoita katsoessa tiedä kuka häneen osui. Tai kehenkä hän osui.Fantsu tulee ja kurvaa mutka suoriksi! Nön nööön nööööö n nöööööööönnn!!
Kannattaisko FIAn testata vähän tota näköpuoltakin?- On todella suuri pettymys menettää kolmossija viimeisellä kierroksella ja jäädä pisteittä. Olin taistellut kolmanneksi, ja sitten joku kolaroi autooni, Bottas ilmaisi blogimerkinnässä.
Kannattaa hommata jotain apua kyllä. Nyt ei ole kaikki ihan kohdallaan. Nopeasti!Pitäiskö olla huolissaan? Olen tästä Faltsu - CIM:i asiasta samaa mieltä Jonen kanssa
Harmittaa, kun tataarimiehen hienon selfien pilasi kaksi suomalaista urheilijaa.
Austinissa odotettavissa viikonloppuna vettä ja salamia. :thumbup:
Pysyisit täällä Suomessa vain, niin saisit nukkua rauhassa ja katsoa kisan mukavasti ennen yötä. :wink:Joutuu heräämään aikaisin Austinin kisaa varten. Olen kisan aikana Ho Chin Mihn Cityssä, kolomelta yöllä alkaa startti.
Ei tapa, ei. Timpan faijaa tässä pelätäänkin.Ei Timppa tapa ja Oskariin ei huku.