Olga
.
Hyvä Kimi! Mukava kauden lopetus palkintopallilla. :thumbup: Minkähänlaiset venytykset tänään?
Vähän arvelinkin, että kukaan ei tiedä.Mikä helvetti tämä vetopito on, josta mistä vime aikoina on ryhdytty puhumaan?
Ai sä kysyit tosissaan? No se pito mikä on kun lähdetään mutkasta ulos. Esim. jos sulla on huono vetopito autossa, niin vaikea on suorilla ohittaa, kun jäät jo suoran alussa jälkeen huonon vetopidon ansiosta.Vähän arvelinkin, että kukaan ei tiedä.
No sitä kun hitaasta kurvista lähdet ja lyöt lapun lattiaan, lässyttääkö kumi tyhjää vai ampaiseeko eteenpäin.Vähän arvelinkin, että kukaan ei tiedä.
Tietenkin kysyin. Oon aina vakavissani. Kiitos.Ai sä kysyit tosissaan? No se pito mikä on kun lähdetään mutkasta ulos. Esim. jos sulla on huono vetopito autossa, niin vaikea on suorilla ohittaa, kun jäät jo suoran alussa jälkeen huonon vetopidon ansiosta.
Hei, F1-forumin jäsen, joten tottakai näkee pelkällä silmällä mikä auto on nopea.:ahem:Tietenkin kysyin. Oon aina vakavissani. Kiitos.
On kyllä tarkkasilmästä jengiä se joka telkkarista näkee, että huono kiihdyys johtuu "vetopidon" puutteesta eikä vaikkapa laihalle vedetystä moottorikartasta.
Ihan perusasioita nähdä milloin sutii ja milloin ei. Herätystä ny.Tietenkin kysyin. Oon aina vakavissani. Kiitos.
On kyllä tarkkasilmästä jengiä se joka telkkarista näkee, että huono kiihdyys johtuu "vetopidon" puutteesta eikä vaikkapa laihalle vedetystä moottorikartasta.
On. Mutta juuri noilla moottorikartoilla yritetään ikäänkuin sutimisenestoa simuloida, että kun on hyvä vetopito ja rengas ei sudi niin helposti, niin voidaan käyttää agressiivisempaa karttaa. Huonolla vetopidolla rengas sutii helpommin ja silloin joudutaan käyttämään ei niin ärhäkkää karttaa.Vai onko se bannattu jossain vaiheessa viimeisen vuosikymmenen aikana?
No, sehän on vain teoria.Ja painovoima, se tulisi myös kieltää.
Sama.Ja painovoima, se tulisi myös kieltää.