Luulisi tuon tason jehun osaavan jutella ilman tulkkiakin.
Käsittääkseni puhuu hyvää saksaa, KGB-hommissa Itä-Saksassa opittua, silti puhui Rosberginkin kanssa tulkin välityksellä. Hamiltonilla oli munaa ohittaa diktaattori ilman tsitsattia.Luulisi tuon tason jehun osaavan jutella ilman tulkkiakin. Olipahan unilääkettä se kisa mitä katsoin...Jee, yllätyskärkikaksikko.
Englantiakin puhuu ihan hyvin.Käsittääkseni puhuu hyvää saksaa, KGB-hommissa Itä-Saksassa opittua, silti puhui Rosberginkin kanssa tulkin välityksellä. Hamiltonilla oli munaa ohittaa diktaattori ilman tsitsattia.
Toissavuonna ei tainnut edes kätellä.Hamiltonilla oli munaa ohittaa diktaattori ilman tsitsattia.
Red Bullin F1-talli on vahvistanut kuljettajavaihdoksen, joka tulee voimaan välittömästi.
Tytärtalli Toro Rossolla ajanut Max Verstappen nousee Red Bullin kuljettajaksi ja on tallin kuljettaja jo viikon kuluttua Espanjan gp:ssä.
18-vuotias Verstappen syrjäyttää venäläiskuljettaja Daniil Kvjatin, jonka kohtalona on pudota Toro Rossolle.
Vettelin sanalla on painoarvoa!
Todella ilkeä siirto minusta. Kvyatin itseluottamus nolliin ja ura samoiten. Entäs Verstappen kolaroi samoin? Olen näet varma että ei silläkään jepulilla pää kestä.Noissa hommissa saa näköjään varautua pikaisiin pestinvaihdoksiin
Kvyatin onneksi kyseessä ei ollut fudut, vaan siirto eli ura ei ole vielä loppunut.
Mä luulen kanssa että Kvyat vittuili väärälle miehelle nyt. Vettel ja sen kaverit.Todella ilkeä siirto minusta. Kvyatin itseluottamus nolliin ja ura samoiten. Entäs Verstappen kolaroi samoin? Olen näet varma että ei silläkään jepulilla pää kestä.
Don't fuck with Joutsanmies. Twice.Vettelin sanalla on painoarvoa!
Eiks ne kolmasti ole jo osuneet?Don't fuck with Joutsanmies. Twice.
Lusikkaa ei lasketa.Eiks ne kolmasti ole jo osuneet?
Eihän ne Kiinan ekassa mutkassa varsinaisesti osuneet kun Vettel väisti Kimin konttiin.Eiks ne kolmasti ole jo osuneet?
Ei mene vahvasti tämänkään saitin Asiakeskustelussa, kun kolmessa toikissa jauhetaan samaa asiaa ja joku intoutuu vielä kertomaan näin illasta, että ko. kuskivaihdos toteutuu jo ensi viikonloppuna. Toinen tuumailee, josko on pysyvä vaihdos.Oli pakko lopettaa virallisen F1-tilin seuraaminen eräässä sosiaalisessa mediassa, kun se merkityksettömien kuvien floodaaminen ja niiden kommenteissa olleiden jonnejen vääntö omista suosikkikuskeista alkoi ottaa niin pahasti päähän.