Vapaan F1-liveseurantatoikki vol. 2.0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Hamilton hylättävä! Törkeä oikaisu ykkösmutkassa! Kuritushuonetta!

Luulisi tuon tason jehun osaavan jutella ilman tulkkiakin. Olipahan unilääkettä se kisa mitä katsoin...Jee, yllätyskärkikaksikko.

Käsittääkseni puhuu hyvää saksaa, KGB-hommissa Itä-Saksassa opittua, silti puhui Rosberginkin kanssa tulkin välityksellä. Hamiltonilla oli munaa ohittaa diktaattori ilman tsitsattia.

Käsittääkseni puhuu hyvää saksaa, KGB-hommissa Itä-Saksassa opittua, silti puhui Rosberginkin kanssa tulkin välityksellä. Hamiltonilla oli munaa ohittaa diktaattori ilman tsitsattia.

Englantiakin puhuu ihan hyvin.

Laaksosen Simo melkein voitti tänään Sachsenringillä. Vähän ennen loppua päästi Laaksos-Simppa kaverin ohi. Aijai. Mut Schumacherin Mikki jäi taakse. Puolen tunnin kisassa neljä turva-autosessiota.

Oho! MTV

Red Bullin F1-talli on vahvistanut kuljettajavaihdoksen, joka tulee voimaan välittömästi.

Tytärtalli Toro Rossolla ajanut Max Verstappen nousee Red Bullin kuljettajaksi ja on tallin kuljettaja jo viikon kuluttua Espanjan gp:ssä.

18-vuotias Verstappen syrjäyttää venäläiskuljettaja Daniil Kvjatin, jonka kohtalona on pudota Toro Rossolle.

Noissa hommissa saa näköjään varautua pikaisiin pestinvaihdoksiin :eek:

Kvyatin onneksi kyseessä ei ollut fudut, vaan siirto eli ura ei ole vielä loppunut.

Noissa hommissa saa näköjään varautua pikaisiin pestinvaihdoksiin :eek:

Kvyatin onneksi kyseessä ei ollut fudut, vaan siirto eli ura ei ole vielä loppunut.
Todella ilkeä siirto minusta. Kvyatin itseluottamus nolliin ja ura samoiten. Entäs Verstappen kolaroi samoin? Olen näet varma että ei silläkään jepulilla pää kestä.

Todella ilkeä siirto minusta. Kvyatin itseluottamus nolliin ja ura samoiten. Entäs Verstappen kolaroi samoin? Olen näet varma että ei silläkään jepulilla pää kestä.

Mä luulen kanssa että Kvyat vittuili väärälle miehelle nyt. Vettel ja sen kaverit.

Donnerwetter Krisu, Ein Spark in Daniils Arschloch geben!
14621215651240.jpg

Näköjään olet yhtä hyvä kuin edellinen kisasi. Kukapa nyt Kiinan GP:n kolmatta sijaa muistaisi.

Olisi kyllä harmi jos joku olisi veikannut tuoretta Toro Rosso -kuljettajaa kauden päätöspisteissä kuudenneksi.

Oli pakko lopettaa virallisen F1-tilin seuraaminen eräässä sosiaalisessa mediassa, kun se merkityksettömien kuvien floodaaminen ja niiden kommenteissa olleiden jonnejen vääntö omista suosikkikuskeista alkoi ottaa niin pahasti päähän.

Oli pakko lopettaa virallisen F1-tilin seuraaminen eräässä sosiaalisessa mediassa, kun se merkityksettömien kuvien floodaaminen ja niiden kommenteissa olleiden jonnejen vääntö omista suosikkikuskeista alkoi ottaa niin pahasti päähän.

Ei mene vahvasti tämänkään saitin Asiakeskustelussa, kun kolmessa toikissa jauhetaan samaa asiaa ja joku intoutuu vielä kertomaan näin illasta, että ko. kuskivaihdos toteutuu jo ensi viikonloppuna.:rolleyes: Toinen tuumailee, josko on pysyvä vaihdos.

*ranteet auki*

Status
Ei avoinna uusille viesteille.