Örfil
Guest
Olet.Olenko minä ainoa, joka toivoo että Massa päihittää Strollin ihan 19-0 ensi kaudella?
Olet.Olenko minä ainoa, joka toivoo että Massa päihittää Strollin ihan 19-0 ensi kaudella?
Voittaja saa 25 pistettä voitosta.Mä toivon, että Massa päihittää kaikki muut ihan 19-0 ensi kaudella.
No nyt puhuu Virtanen asiaa!Mä toivon, että Massa päihittää kaikki muut ihan 19-0 ensi kaudella.
Et.Olenko minä ainoa, joka toivoo että Massa päihittää Strollin ihan 19-0 ensi kaudella?
Eipäs puhu.No nyt puhuu Virtanen asiaa!
Sekuntitolkulla nopeampia ja ihan pirun hyvän näköisiä, jos ei niitä katteita lasketa.Uudet autot ovat näköjään muuttuneet viime vuodesta hieman tavallista enemmän.
Näyttävät ainakin nopeammilta.
Herkuttele toki. Ei taida ihan hevillä realisoitua moinen kuvitelma.Herkuttelen ajatuksella, että Lance Stroll vie Sössistä kuin litran mittaa.
Zoe, tämä oli sulle.
Entä punkilla tai rapilla?Herkuttele toki. Ei taida ihan hevillä realisoitua moinen kuvitelma.
Et.Olenko minä ainoa, joka toivoo että Massa päihittää Strollin ihan 19-0 ensi kaudella?
Suosittelen että kirveet heitetään kaivoon mahdollisimman pian. Ihan kaikki, sama mitä odottaa ja keneltä.Tekisi mieli jo vähän innostua Williamsin ja Massan testeissä osoittamasta vauhdista, mutta ihan vielä ei taida uskaltaa.
No ei ainakaan järin lujaa.Ei kai se sisällä/pilttuussa juuri ajelekaan. Fykkösellä.
Ihan hieno video.Onhan nuo autot näemmä jonkin verran nopeutuneet edelliskaudesta.