Vapaan F1-liveseurantatoikki vol. 2.0

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13751
Pitkään menikin, kun sai F1stä sanoa että Senna edelleen viimeisin lajissa kuollut kuljettaja.
Jotenkin tätä ei ole täysin tajunnut/pitkä kooma-aika sairaalassa "pehmentänyt" lopputulosta.
Ja sitä myötä asian sulattelukin vähän erilaista, kuin Rolandin ja Ayrtonin kohdalla heti samasta päivästä alkaen. Ja toki olin silloin vähän alle 12v.
Ajatella, vielä viime syksyn alkupuoliskolla yksi potentiaalisia tulevia voittajia. Kaveri joka ajoi Marussian Sauberin edelle.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Mun mielestä Bianchi oli ehkä jopa vapautunein kuljettaja varikolla nyky-kuljettajista. Aina ihan läpällä liikenteessä ja oliko ikinä edes lukossa henkisesti. Varmaan harvemmin. Julesin henkinen paineensietokyky oli edelleen mun mielestä aika kovalla tasolla.

Yleisesti ottaen sanoisin, että Sainz junior sanoi varmaan aika hyvin, että formulat ovat henkisesti yhtä helvettiä. Mä voin uskoa tuon, vaikka kotisohvalta hommat ei sen vaikeammilta näytä. Ajaminen formula-autoa ja vielä kovalla tasolla on asia erikseen. Puhumattakaan mestaruuden voittamisesta, luonnollisesti.

Lukematon määrä potentiaalia jäi nyt näkemättä. Sateella oli vedettävä se mahdollisimman nopea kierros. Formulat ja sade on sellainen yhdistelmä, että silloin juuri onnettomuusriskit nousevat ja paljon, varsinkin jos traktori on siellä radan reunalla, vaarallisessa paikassa. Traktoriin kun osuu, niin sen painoiseen työkoneeseen kun törmää, on se surullista.

On ikävä todeta se fakta, että Julius Caesarin sanoin, arpa on heitetty. Saatana saanut liikaa valtaa? Elämä on todella epäoikeudenmukaista. Kun itsellä menee hyvin, muiden huolet eivät paina, mutta kun osuu omalle kohdalle sietämätön onnettomuus, mielentila romahtaa siinä vaiheessa kevyesti.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26885
Hei! Olen valitettavasti estynyt saapumaan juhliin. Hyvää kesänjatkoa! T:jjv
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Käymässä taas se mitä aina jos kuski kuolee. Puhutaan miten hän olisi ollut tulevaisuuden maailmanmestari. Osasi ajaa joo, mutta mitkään asiat miehen suorituksissa eivät puoltaneet puheita tulevaisuuden maailmanmestarina. Kovalaisen tasolla mikä on ihan ok.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Käymässä taas se mitä aina jos kuski kuolee. Puhutaan miten hän olisi ollut tulevaisuuden maailmanmestari. Osasi ajaa joo, mutta mitkään asiat miehen suorituksissa eivät puoltaneet puheita tulevaisuuden maailmanmestarina. Kovalaisen tasolla mikä on ihan ok.
Ei paljoa potentiaalista ehditty nähdä, mutta kyllähän tuo tuloskäyrä ihan kohtalainen. Toivottavasti minutkin muistetaan tulevana maailmanmestarina kunhan aika jättää.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Käymässä taas se mitä aina jos kuski kuolee. Puhutaan miten hän olisi ollut tulevaisuuden maailmanmestari. Osasi ajaa joo, mutta mitkään asiat miehen suorituksissa eivät puoltaneet puheita tulevaisuuden maailmanmestarina. Kovalaisen tasolla mikä on ihan ok.
No tarviiko sitä sanoa että kovanlaista tasoakaan, kun ei enempää keritty näkemään. Lupaava kuski oli kai kumminkin, mutta ei jaeta niitä mestaruuksia ja kovalaisuuksia..
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12607
Sijainti
Sivulla viisi
Käymässä taas se mitä aina jos kuski kuolee. Puhutaan miten hän olisi ollut tulevaisuuden maailmanmestari. Osasi ajaa joo, mutta mitkään asiat miehen suorituksissa eivät puoltaneet puheita tulevaisuuden maailmanmestarina. Kovalaisen tasolla mikä on ihan ok.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuka tahi ketkä tuolta "nuoremmasta" sukupolvesta sitten näytti/näyttivät enemmän tulevaisuuden maailmanmestareilta kuin Bianchi?

Mulla oli jostain syystä aina Bianchista semmoinen tunne, että siinä olisi ollut tulevaisuudessa Bottakselle vähän samanlainen arkkivastus mitä Schumi oli Häkälle ja Alonso Kimille, jahka tuolta jätkät olisivat itsensä terävimmälle huipulle hilanneet.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Käymässä taas se mitä aina jos kuski kuolee. Puhutaan miten hän olisi ollut tulevaisuuden maailmanmestari. Osasi ajaa joo, mutta mitkään asiat miehen suorituksissa eivät puoltaneet puheita tulevaisuuden maailmanmestarina. Kovalaisen tasolla mikä on ihan ok.
Ratzenbergeriä ei kyllä nähdäkseni kukaan pitänyt potentiaalisena mestarina, hyvä jos podium-miehenä. Eikä Riccardo Palettia. Joten ei nyt ihan 'aina' noin ole puhuttu.

Mulla oli jostain syystä aina Bianchista semmoinen tunne, että siinä olisi ollut tulevaisuudessa Bottakselle vähän samanlainen arkkivastus mitä Schumi oli Häkälle ja Alonso Kimille, jahka tuolta jätkät olisivat itsensä terävimmälle huipulle hilanneet.
Komppaan.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Pointti meni ilmeisesti ohi teiltä, mutta ei ihmetytä. Siis kukaan muu ei ole huomannut, että jos jossain lajissa joku kuolee, niin heidän taitojaan hypersuper hypetetään mediassa/fanien keskuudessa?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös