Pääsiäisafro.Hamiltonin afro on alkanut kasvamaan.
Kattelin jo hieman ihmeissäni kisankin aikana, kun ukkot heiluttelee sinisiä lippuja väärille autoille. Heiluvat kuin Hangon ratatuomarit.Formula ykkösten Kiinan GP:n tulokset menivät jälkikäteen uusiksi ruutulipun heiluttamisen kanssa tapahtuneen virheen seurauksena.
Kilpailussa ajettiin 56 kierrosta, mutta ruutulippua näytettiin kisan kärjessä ajaneelle Lewis Hamiltonille virheellisesti jo 55. kierroksen jälkeen. Säännöt määräävät, että jos ruutulippua näytetään liian aikaisin, pitää lopputulokset ottaa siitä tilanteesta, kun kärkimies ylitti maalilinjan edellisen kerran ennen virheellistä ruutulipun heiluttamista, eli tässä tapauksessa 54. kierroksen jälkeen.
Pistesijoille ajaneiden kuljettajien järjestys pysyy ennallaan, mutta aikaerot kuljettajien välillä muuttuvat. Lisäksi häntäpäässä Caterhamin Kamui Kobayashi putoaa Jules Bianchin taakse 18:nneksi, koska hän ohitti Marussia-kuljettajan mitätöityjen kahden viimeisen kierroksen aikana.
ISSaari puhui vähän höpöjä että "ilman Massan omaa syytä meni stoppi pilalle". Sehän mälläs vasemman kyljen Alonson oikeaan kylkeen, ehkäpä vaihtopulmat johtui siitä. Mutskut kun on vanteissa kiinni niin jos ei uusi mennyt kunnolla paikalleen (tällin vuoksi), niin jouduttiin siksi hakemaan toinen kumi/mutterisarja tilalle.
Mot - heh, massa.Massan auton takapyörä sai kovan iskun jo lähtösuoralla, kun hän osui Fernando Alonson autoon. Sen takia vasenta takarengasta oli vaikea vaihtaa.
Aletaan olla asian ytimessä, jospa tuo Kimi alkaa miettimään sitä omaa ajotyyliään nykyautoille että jotain pitäis tehdä koska aina samat pulmat, jos pulmia on.- Minusta kyse on viileän sään, radan profiilin ja oman ajotyylini yhdistelmästä, Räikkönen pohti ongelmiaan
Vihapuhetta!Enemmän tai vähemmän kun viidettä kautta hakataan päätä seinään samojen asioiden suhteen niin onhan sekin vaihtoehto että tekee jotain muuta kuin odottaa täydellisesti istuvaa autoa.
Mää vaan epäilen, että kaudesta 2008 oppineena tuo ei halua semitoimivaa ratkaisua jolla pärjää jotenkin, vaan tahtoo saada auton oikeasti itselleen istuvaksi.Enemmän tai vähemmän kun viidettä kautta hakataan päätä seinään samojen asioiden suhteen niin onhan sekin vaihtoehto että tekee jotain muuta kuin odottaa täydellisesti istuvaa autoa.
Ai jätkä alkaa iha totissaa puhuu formuloista?Mää vaan epäilen, että kaudesta 2008 oppineena tuo ei halua semitoimivaa ratkaisua jolla pärjää jotenkin, vaan tahtoo saada auton oikeasti itselleen istuvaksi.
Jos juoppo menettää motivaation, niin loppuuko silloin ryyppäminen?Mä veikkaan että se on motivaationsa menettänyt juoppo.
Ajamiseen se on mennyt. Sen verran pahasti, että voi tulla rata-alueelle peräti taksilla.Jos juoppo menettää motivaation, niin loppuuko silloin ryyppäminen?
Ite alotit!Ai jätkä alkaa iha totissaa puhuu formuloista?
Mä veikkaan että se on motivaationsa menettänyt juoppo.
Prost olisi johtanut kuudella sekunnilla toisille renkaanvaihdoille tultaessa mutta Lotusin käyttämä rengasseos alkoi sulaa alle jo neljä kierrosta startin jälkeen joten Fangio oli keskeyttänyt turva-auton takana ja niinpä kuudentena olleella Hillillä oli helppo työ ajaa neljäntoista sekunnin ero Villeneuveen joka oli edellisellä kaudella menehtynyt ja sen jälkeen pääsi ajamaan voitosta todenteolla koska autossaan oli D-seos ja Lauda ei pystynyt siihen vastaamaan vaan keskeytti kilpailun puolivälissä voidakseen ryhtyä valmistautumaan kauteen 88 aiemmin kuin muut.Ite alotit!
Williamsilla oli tuolloin käytössä paineilmatunkki, mutta siitä ei ollut hyötyä koska oli minimiaikaraja renkaanvaihdolle. Seuraava vuosi meni sitten hydrauliikkavideoiden parissa ja joku unohti ilmata paineilmasysteemit ja kun sitä seuraavana vuonna taas käytettiin järjestelmää, kondensiovesi lensi pitkin varikkosuoraa ja sen seurauksena nähtiin ensimmäistä kertaa F1-historiassa kilpa-autojen käyvän varikolla turva-auton johdattelemana.Prost olisi johtanut kuudella sekunnilla toisille renkaanvaihdoille tultaessa mutta Lotusin käyttämä rengasseos alkoi sulaa alle jo neljä kierrosta startin jälkeen joten Fangio oli keskeyttänyt turva-auton takana ja niinpä kuudentena olleella Hillillä oli helppo työ ajaa neljäntoista sekunnin ero Villeneuveen joka oli edellisellä kaudella menehtynyt ja sen jälkeen pääsi ajamaan voitosta todenteolla koska autossaan oli D-seos ja Lauda ei pystynyt siihen vastaamaan vaan keskeytti kilpailun puolivälissä voidakseen ryhtyä valmistautumaan kauteen 88 aiemmin kuin muut.
Hyvää kamaa.Jaa joku katsoja ladannut videomateriaalia starttihetkeltä.
Pistää miettimään, että mitä helvettiä tuossakin on mitettinyt?