Vapaan F1-liveseurantatoikki

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vastaanpa nyt tosissani silti, että vuoden -83 Kyalamista alkaen olen nähnyt jokaisen kisan.
Aika siistiä. Jäbä on nähnyt Keken mestaruusvuoden ja kaikkee. Fittipaldit ja Fangiot. Häkkisen triplamestaruuden ja Lancian B-ryhmäläisen upean aika-ajon Estorilissa. Hienoa!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Onhan Alppy ollut Squminakin viikonloppuna siinä vaiheessa kun tuli terminaaliin. :frank:
 

Örfil

Guest
Hassuttelua varmaan? Vastaanpa nyt tosissani silti, että vuoden -83 Kyalamista alkaen olen nähnyt jokaisen kisan.
Olen mäkin nähnyt kaikki Tarzanit, mutten edes syntynyt vielä silloin. Mutta milloin aloit seurata oikeasti kisoja?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ratzenbergerin kuolemasta 20v.

Niin se aika rientää. Muistan tuon päivän kuin eilisen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olis kait se vissiin taas kisaviikonloppu. Mielenkiinto syöksykierteessä. Bottas 8. ja Räippä 10. Hamilton voittaa. Masentaa jo valmiiksi. Ennen kauden alkua odotin että Valtteri menis voitosta voittoon ja Kimi nujertais Alonson, mutta eipä, eipä. Viime yön itkin kun mietin miten kurja kilpailu tästäkin taas tulee. Taidan heittää telkkarin parvekkeelta.
 

Örfil

Guest
Viime yön itkin kun mietin miten kurja kilpailu tästäkin taas tulee. Taidan heittää telkkarin parvekkeelta.
Ihan samat fiilikset, tosin en jaksa raahata telsua yläkertaan ja heittää alas partsilta. Josko työntäis sen pihalle...ai mutta tietsikaltahan mä ne katson!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Onhan siellä jännättävää.

Mm. kauanko Lotus kestää, onko Vettel jälleen hitaampi kuin Ricciardo jne.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Viime yön itkin kun mietin miten kurja kilpailu tästäkin taas tulee. Taidan heittää telkkarin parvekkeelta.
Hienoa, ettei jäädä vain kärvistelemään, vaan ryhdytään toimenpiteisiin tilanteen korjaamiseksi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Jos yhtään ymmärsin oikein niin Mustakiikari eläkevöityi ainoastaan reissaamasta kisapaikoille.

Jos kisalokaatiossa oli pihalla lailla tamppoonin narun, niin nyt lienee sitten pihalla lailla tamppoonin myyntipakkauksen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Missäs Vale on?
F1 | Turun Sanomat sanoi:
Bottas perjantaiaamun ja ensi viikon testit sivussa


Valtteri Bottas seuraa kolmannen kerran peräkkäin Grand Prix -viikonlopun ensimmäisen harjoitusjakson varikkomuurilta, kun Brasilian Felipe Nasr testaa hänen autoaan myös Barcelonassa.

Nasr kilpailee varsinaisesti GP2-sarjassa, mutta päällekkäisyydestä huolimatta hän ajaa myös F1-harjoitukset.

Nasr osallistui perjantaiaamun harjoituksiin myös Bahrainissa ja Kiinassa. Lisäksi hänelle on luvassa ajovuoro sitten loppukaudella Austinin ja Brasilian perjantaiaamuissa.

Bottas menettää aamuvuorot myös Britannian ja Saksanin GP-viikonloppuina, kun Williamsin autoa ajaa Susie Wolff.

Suomalaiskuski jättää väliin myös ensi viikon alun kaksipäiväisen testijakson Barcelonassa. Bahrainissa Bottas testasi yhden päivän, kun Nasr ajoi toisen vuoron. Nyt testitöihin tulee Felipe Massa.
Felipet pistävät menemään.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Minun pitäisi olla nyt tuolla. Jäi käyttämättä maksetut lentoliput, kisapiletit ja majoitus. Päätös syntyi tiistaina. Liikaa tapahtumia elämässä. Ei pystynyt...
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Minun pitäisi olla nyt tuolla. Jäi käyttämättä maksetut lentoliput, kisapiletit ja majoitus. Päätös syntyi tiistaina. Liikaa tapahtumia elämässä. Ei pystynyt...
Ei kuullosta hyvältä. Aika paljon saatoit menettää, Räikkösen paluun ehkäpä, kaikenlaisen tunnelmana muutenkin.

Eihän se hyvältä kuulosta jos noin reissut peruuntuvat. Toivottavasti ovat asiat kuitenkin jotenkuten ok ainakin.

Tsemppiä kaikinpuolin!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös