Vaikka kuinka on Nico puoleksi suomalainen, niin itse juhlin sitä ensimmäistä todellista suomalaista kaksoisvoitta vasta sitten, kun siellä podiumilla liehuu kaksi Suomen lippua.Bottalainen otti 300:kolmannensadannen pallipaikan Williamsille ja samalla yhdessä Nison kanssa niittasivat ensimmäisen forevö kaksoisvoiton suomalaisille.
Tuskin itse juhlin edes silloinkaan.Vaikka kuinka on Nico puoleksi suomalainen, niin itse juhlin sitä ensimmäistä todellista suomalaista kaksoisvoitta vasta sitten, kun siellä podiumilla liehuu kaksi Suomen lippua.
Vertauskuvallisesti.Tuskin itse juhlin edes silloinkaan.
No sun mieliksi: \\o \o/ o//Vertauskuvallisesti.
Olisit nyt edes pessy kainalos :yuck:No sun mieliksi: \\o \o/ o//
On. Kun ottaa huomioon että on menettänyt Nasrin ja Wolffin takia 16,7% harjoituksista. (Viimeisen kahden kisaviikonlopun vastaava luku on 33,3%, kisoista silti kaksi kakkostilaa...) Tämä kaikki testikieltoaikakaudella. Ja kaudella jolloin todella moni asia muuttui teknisesti. Melkoinen handicappi.Jokatapauksessa varsin vakuuttavia esityksiä on Bottaksella ollut tällä kaudella.
Junnarina oli voittanut jonkun kisan ja 2 vuotta sitten ajoi perjantaitreeneissä (ulos).Hockessa ennen tätä viikonloppua Bottas ei ollut ikinä ajanut vai ikinä ajanut F1-autolla?
Nacquesin kanssa taputimme karvaisia käsiämme yhteen lailla tamburiiniapinoiden kun Bottis leiskautti katsomostamme seuraavassa mutkassa hatelikkoon. HYVÄ MIKA! HYVÄ MARTINLAAKSO!Junnarina oli voittanut jonkun kisan ja 2 vuotta sitten ajoi perjantaitreeneissä (ulos).
Näitte jo siinä vaiheessa, että taisi Valtterin ura olla siinä?Nacquesin kanssa taputimme karvaisia käsiämme yhteen lailla tamburiiniapinoiden kun Bottis leiskautti katsomostamme seuraavassa mutkassa hatelikkoon. HYVÄ MIKA! HYVÄ MARTINLAAKSO!
Isäni totesi -91 Span kisassa erään nuoren Jordan-kuskin keskeytettyä ensimmäisessä mutkassa: "No eipä ollut pitkä sen sakemannin ura."Näitte jo siinä vaiheessa, että taisi Valtterin ura olla siinä?
Ainahan se on siellä kovaa ajanut.Miksi Kimi ajaa noin kovaa Hungaroringillä, häh?
Kirves on pysynyt pois kaivosta jo melkein tunnin. Lienee tämän kauden ennätys?Miksi Kimi ajaa noin kovaa Hungaroringillä, häh?