Komp.Minä ainakaan huomannu mitään.
Koko ruutu oli iteltä välillä pimennossa, koska "kroooh".
Komp.Minä ainakaan huomannu mitään.
Jos sattui Kimin kolarin ja Vettelin donitsien välissä tuo tapahtuma niin meni ohi. Oli niin mielenkiintoinen kilpailu, että seurasin vain Alonson G-voima-anturin lukemia.:thumbfh:Komp.
Koko ruutu oli iteltä välillä pimennossa, koska "kroooh".
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?p=2276529#post2276529Kimi Räikkösen F1-kausi 2013 on ohitse! Lotuksella MM-sarjassa kolmatta sijaa 183 pisteellään pitävä suomalaiskuski menee torstaina selkäleikkaukseen, eikä siten pysty ajamaan kauden kahta viimeistä kisaa Yhdysvalloissa ja Brasiliassa.
Jos uskaltaa uhmata burbin auktoriteettia.Saako täällä nyt kuitenkin kommentoida, vaikka Kimsteri on poissa?
Jaa, no kiitos tästä kaudesta nyt sitten.Jos uskaltaa uhmata burbin auktoriteettia.
Liekkö AKT:n jäsen?Kimillähän on kunnon duunarin sairasloma-ajoitus, neljä viikkoo sopivasti loman jatkeeksi :thumbup:
Erehdyin lukemaan asiapuolta tästä viimeisimmästä... Niillä on huonommat lääkkeet ku täällä.
Taitaa olla parempi etten käy :doubtful:Käyppä vilkaisemassa kotimaisten postauksia Lotuksen facebook sivuilla tai vaikkapa mtv:n sivuilla. Avohoitopotilaat vauhdissa.
Pää tulee kipeäksi mtv3:n f1-uutisten kommentteja lukiessa. Vähemmän sattuu kun hakkaa sitä seinään.Käyppä vilkaisemassa kotimaisten postauksia Lotuksen facebook sivuilla tai vaikkapa mtv:n sivuilla. Avohoitopotilaat vauhdissa.
Alkukaudesta annettuun 200% suoritukseen verrattuna tämä on aika surkeaa räpiköintiä. Toivottavasti vaikkapa Osuuspankki maksaisi miehen ulos sopimuksestaan.- Hei! Pakkailen laukkua Austiniin, vielä pienissä kivuissa, mutta halukkaana ja luottavaisena auttamaan tiimiä. Yritän antaa 100% kuten aina, Alonso tviittaa.
Mä taas opin, että työttömät käy ilmatteeksi töissä.Yritin käydä lukemassa Kimi-keskustelua, sain todennäköisyysmatematiikkaa. Tuliskohan telkkarista mitään?
Hassua, että YLE on kerrankin ajan tasalla.Ylen uutisissa kerrottiin, että Boltterin paras sijoitus menneeltä kaudelta oli xx. sija. Eli ovat sielläkin paketoineet kauden, kun Kimi ei enää aja. Totesivat vielä että menneellä kaudella Felipe Massa ajoi Ferrarilla, jota oli edustanut vuodesta 2006.