Kokeillaan joku päivä niillä Särkkiksen pikku-Saabeilla (semmosilta ne näyttää).Mä pääsin kerran Cmoneyn ohi kartingradalla mutta sitten mä heräsin.
Törmäilyautoina ne tunnen, muttei kuulemma saa törmäillä.
Kokeillaan joku päivä niillä Särkkiksen pikku-Saabeilla (semmosilta ne näyttää).Mä pääsin kerran Cmoneyn ohi kartingradalla mutta sitten mä heräsin.
Sellainen prosenttiluku, jossa on kolme numeroa. Niistä ensimmäinen on ykkönen ja kolmas seiska. Huhujen mukaan keskimmäinen on nolla.Paljon viive?
Mikset silloin sitten ajanu?Mä ajan aina siististi.
Kysy vaikka Follolta.
Kainalo. Ei kierros.Kiitos.
HEI! Me on kerran nähty ja jos mulla nyt silloin sattumalta sattui olemaan ifat pykälässä niin ei se tarkoita sitä, että aina on!Albert ajaa siististi aina sisällä. Luulee tämän tarkoittavan sitä, että on ns. sisäsiisti.
Ei se tarkoita. Eikä se ole.
Tajusin kyllä. Ajattelin vain, että olisi hassunhauskaa käyttää tuollainen ratkiriemukas sattuma hyväksi ja osoittaa, että olisin mukamas luullut vastauksesi olleen minulle tarkoitettu. Jotain tuohon suuntaan.Kainalo. Ei kierros.
No se!Tajusin kyllä.
Taakka kevenee kummasti kun leikkaa puolet munasta pois.Se on raskas taakka kantaa tuo isomunaisen miehen maine.
Pitääpä kokeilla.Taakka kevenee kummasti kun leikkaa puolet munasta pois.
Oisitko joskus Hollolan harkoissa mennykin...Mä pääsin kerran Cmoneyn ohi kartingradalla mutta sitten mä heräsin.
Se? Koira varmaan on sitten hän?Vaimo sanoi että ei ole - se ja Saari olivat väärässä.
Monesti. MinullekinSe? Koira varmaan on sitten hän?
Juu kat tö pointParempi leuhkia asialla täällä, kun et kotona kuitenkaan uskalla.
Sokea Reettakin näki, että Abu Dhabissa näkyi auringonpimennys kisan aikana.Olinpas kotiväittelyssä oikeassa. Sanoin vaimolle että tuo on auringonpimennys, ei auringonlasku kun Saari kommentoi hienoa auringon kuvaa Abu Dhabin lähetyksen kuvasta.
http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288616822111.html
Vaimo sanoi että ei ole - se ja Saari olivat väärässä.