No sulla on sentään iso mu... isto viime kauden kisasta.:thumbup:Jos ei Kimi ole kisassa mukana, niin melko toljotteluksi menee viihde. Tuijotin telkkua tyhjillä silmillä.
No sulla on sentään iso mu... isto viime kauden kisasta.:thumbup:Jos ei Kimi ole kisassa mukana, niin melko toljotteluksi menee viihde. Tuijotin telkkua tyhjillä silmillä.
Sulla on ihme tarve näperrellä pienien asioiden kanssa.No sulla on sentään iso mu... isto viime kauden kisasta.:thumbup:
Sulla on ihme tarve näperrellä pienien asioiden kanssa.
Oletin että tässä nyt taas on kyse munasta, mutta kun ei varmaan sitten ole, niin mikäs siinä. Ei tarvitse irvistellä.
Ai ok. Meinasit notta...Tunnusti rakastavansa hemmoja.
Juu, mutta sovittiin ettei häntä sen takia kiusata!Se on raskas taakka kantaa tuo isomunaisen miehen maine.
Nyt on paljon parempi naama tuossa. Kiitos!Juu, mutta sovittiin ettei häntä sen takia kiusata!
Naamahan on kuin Nomilla Kansan Uutisia lukiessa!Nyt on paljon parempi naama tuossa. Kiitos!
En lue kansan uutisia. :mad_old:Naamahan on kuin Nomilla Kansan Uutisia lukiessa!
Lopetatko samalla F1-aiheisille sivustoille kirjoittelun?Mun F1 kisojen seuraaminen päättyi tähän. Ei jaksa enää. Toivottavasti jonkun vuoden päästä on taas kilvanajoa.....
Sitten voin päästä Törnin ohi postausmäärissäLopetatko samalla F1-aiheisille sivustoille kirjoittelun?
Mistäköhän?Mä pääsin kerran Cmoneyn ohi kartingradalla mutta sitten mä heräsin.
Kiitos.