Vapaan MM-kisat

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Ok, eli tuo +1 on optio ja toteutuu siinä tapauksessa, että Serbia menee alussa johtoon, mutta Saksa voittaa lopulta ottelun.
Nyt alkaa tuntua jo siltä, että mua koijataan, mutta vielä kerran.

Serbia ei tarvitse tehdä yhtään mitään saadakseen tuon kuvitteelisen maalin. Veikkauksella on +1, +2 ja +3 kohteita joissa kyseinen maalimäärä annetaan toiselle joukkueelle, yleensä altavastaajalle eteen ja sitten kysytään veikkaajan rohkeutta, että luottaako suosikkiinsa niin paljon, että uskooko heidän nousevan 1, 2, tai kolmen maalin takaa-ajoasemasta voittoon.

Vähän niin kuin juoksukisassa annettaisiin toiselle etumatkaa ja sitten veikataan että vieläkö se toinen tuolta ohittaa.

Tosin voin sanoa, että tuo mun Saksa veto on menossa päin honkia, sillä Klose ajettiin ulos ja Serbia teki maalin. Nyt siis Saksan täytyy tehdä kolme maalia, että tuo mun veto toteutuu.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Serbia ei tarvitse tehdä yhtään mitään saadakseen tuon kuvitteelisen maalin.
No joo, nyt selvis. Täytyi kuitenkin vielä tarkistaa tuo Veikkauksen sivuilta:
PITKÄVETO - PELITIETOA
TASOITUKSELLISET KOHTEET

Pitkävedossa on kierrokselta 12/2001 lähtien voinut pelata ns. tasoituksellisia kohteita. Tasoituksellisten kohteiden tarkoituksena on tuoda lisää mielenkiintoa ja vaihtoehtoja Pitkävedon pelaamiseen. Merkityksellistä ei ole enää pelkästään se kumpi voittaa, vaan myös monellako maalilla.

Mitä tarkoittaa +1
Tasoitus toteutetaan antamalla toiselle ryhmälle maalin verran etumatkaa, eli ottelu alkaa toisen joukkueen 1-0 -johtoasemasta. Tasoituksena voi olla myös enemmän kuin yksi maali.
Tasoitus annetaan yleensä vain toiselle joukkueelle, mutta tasoitus on mahdollista antaa myös molemmille joukkueille samaan peliin.

Ei kahta kertaa samalle lapulle
Jos ottelu on sekä normaalikohteena että tasoituksellisena kohteena, molempia ei voi pelata samalle lapulle. Kohteet ovat toisistaan riippuvaisia ja niistä syntyy mahdottomia yhdistelmiä. Esimerkiksi molemmat kohteet eivät voi millään päättyä tasan. Myöskään kahta samaan otteluun pelattavaa tasoituskohdetta ei voi pelata samaan lappuun.

Miten tasoituksellinen kohde merkitään listaan?
Kun sama ottelu on sekä normaali pitkävetokohde ja tasoituksellinen kohde, ovat ne vetolistalla yleensä peräkkäin. Tasoituksellisen kohteen erottaa normaalista sulkeissa olevasta , esimerkiksi +1 -merkinnästä. Kyseinen merkintä on sen joukkueen perässä, jolle tasoitus annetaan.

Esimerkki:
74 Mallorca - Celta Vigo
75 Mallorca - Celta Vigo (+1)

Tasoituksellisen kohteen oikea merkki saadaan lisäämällä ottelun lopputulokseen suluissa oleva maali Celta Vigolle. Jos ottelu päättyy 1-1, on tasoituksellisen kohteen lopputulos 1-2 ja oikea merkki 2.

Esimerkki 2:
Jalkapallon MM-karsintaottelu Englanti - Suomi
Normaali vetokohde
Englanti - Suomi
1,20 - 4.00 - 6.00
Tasoituksellinen vetokohde (Suomi +1 maali)
Englanti - Suomi (+1)
1,75 - 3,80 - 2,40

Ottelu päättyi Englannin 2-1 voittoon, jolloin normaalissa vetokohteessa oikea merkki on 1 ja kohteen kertoimeksi tulee 1,20.
Tasoituksellisessa kohteessa Suomi sai kuitenkin maalin lisää, joten sen lopputulos on 2-2 (normaali lopputulos + Suomelle yksi maali). Oikea merkki on siis X, ja kertoimeksi muodostuu näin 3,80.
Tasoituksen myötä suosikin kerroin luonnollisesti kasvaa. Jos Englanti olisi voittanut kahdella maalilla, merkin 1 kerroin olisi ollut tasoituksellisessa vetokohteessa 1,75.

markoj

Custom User
Mulle tuntu kans joskus liki ylivoimaselta järkeillä tota asiaa, kunnes nöyrryin ja luin veikkauksen ohjeet.

burb

.
Mä oon aina tajunnu kaikki noi jutut ja muutkin.

Mutta veikata en osaa yhtään stana prkele saksa vttu.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Kun eilisillä vinkeillä saatiin taas kaikki rahat menemään kankkulan kaivoon, niin on aika paljastaa tämän päivän rahan menetys keinot.

Hollanti voittaa Japani +1:n, eli maaleja tulee!

Ghana voittaa Australian ihan perintisin keinoin.

Tanska voittaa Kamerunin, tasapelejä ei tänään tunneta!

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ok, eli tuo +1 on optio ja toteutuu siinä tapauksessa, että Serbia menee alussa johtoon, mutta Saksa voittaa lopulta ottelun.
Eihän noin vi mitenkään käydä. Serbia muka tekisi maalin Saksaa Vastaan tiai voittaisi. Ihan unikuvia.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Itsehän laitoin ensimmäistä kertaa vuosiin vakioveikkauksen vetämään. Rahaa on tulossa ovista ja ikkunoista, paitsi ettei tolla rivillä kovin isoa summaa edes voi voittaa.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Itsehän laitoin ensimmäistä kertaa vuosiin vakioveikkauksen vetämään. Rahaa on tulossa ovista ja ikkunoista, paitsi ettei tolla rivillä kovin isoa summaa edes voi voittaa.
Kannattas ehkä sahata valmiiksi, ennenkö pelit ratkeavat, pari lisäovea ja -ikkunaa, niin mahtuu sitten enämpi hynää ropisemaan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Laitoin pitkästä aikaa pitkävedon Jusbania mukaillen. Ei tosin mitään +1:siä, kun oli mulle liian monimutkaisia käsittää. Totta kai.

Sen sijaan tämä Jusbanin lanseerama Ghanan voitto on menossa pieleen. Kokonaiskerroin neljällä matsilla about 25.

Jusban voi palauttaa laittamani vedon (5e+kulut 7e) tilinumerolle Nordea 123818-2182.

burb

.
Tollo!
Ei tilinumeroa kannata ilmoitella netissä, nyt kuka tahansa nettihäkkeri tai viirus voi siirtää sun tilille rahaa. Siinäpä sitten kärvistelet pöljyydessäsi.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Laitoin pitkästä aikaa pitkävedon Jusbania mukaillen. Ei tosin mitään +1:siä, kun oli mulle liian monimutkaisia käsittää. Totta kai.

Sen sijaan tämä Jusbanin lanseerama Ghanan voitto on menossa pieleen. Kokonaiskerroin neljällä matsilla about 25.
Mikäs tuo neljäs matsi on?