Jumala
Kaikkivaltias
Mulla ainakin on.Mites tuo Jumalan pelko? Onko sitä?
Mulla ainakin on.Mites tuo Jumalan pelko? Onko sitä?
Painu helvettiin siitä.Mulla ainakin on.
Tietenkin on! Tästä on vain yksi suunta ja se vie keväällä kohti ansiokasta 11. sijaa!No jopas nyt!
Jumbosijakin on jäänyt Kerholta jo kauas taa.
Jos mulla olisi laisesi asenne jääkiekkoon, niin en ehkä tulisi siitä kirjoittamaan ja sitä julkituomaan jääkiekkoaiheiseen tojckiin?Ei vois vähempää kiinnostaa tuollaiset lätkyttelyt, eikä mulla ole edes suosikkijoukkuetta.
Siinäpähän kukit.Jos mulla olisi laisesi asenne jääkiekkoon, niin en ehkä tulisi siitä kirjoittamaan ja sitä julkituomaan jääkiekkoaiheiseen tojckiin?
Mikäli nyt tarkoitat "lätkyttelyllä" jääkiekkoa? Mutta kukin tavallaan...
Susta kyllä ei ikinä tiedä oletko tosissais vai etkö. Nyt toivon ettet ole.Jos mulla olisi laisesi asenne jääkiekkoon, niin en ehkä tulisi siitä kirjoittamaan ja sitä julkituomaan jääkiekkoaiheiseen tojckiin?
Mikäli nyt tarkoitat "lätkyttelyllä" jääkiekkoa? Mutta kukin tavallaan...
Ei tässä nyt mistään NFL:stä puhuttu.Laji on perseestä. Eihän siinä edes tehdä mitään ja mainoksia liikaa. En katso.
National Finski Lätkis.Ei tässä nyt mistään NFL:stä puhuttu.
Semmosta se on, lätkäliigassa. Eipäs Nestori Lähteekään rangaistus mitenkään ihmeellinen ollut siihen nähden että tuli vahinkoa.Lainauksia ja linkityksiä SM_liigan sivuilta:
Antti Tyrväiseltä törkeä taklaus — ei ulosajoa!
Ilveksen rymistelijä Antti Tyrväinen jyrää HIFK:n Daniel Grillforsin kuolleesta kulmasta jään pintaan. Ruotsalaispuolustaja nousee kuitenkin omin avuin ylös ja Tyrväinen sai tilanteesta 2+10 minuutin rangaistuksen.
SM-Liigan kurinpidollinen päätös Antti Tyrväisen taklauksesta Daniel Grillforsiin.
HPK:n Henri Auvisen (radiosta kuultuna kyynärpää)taklauksesta Lukon Kelly Zajaciin ei ole juurikaan uutisoitu juuri mitään. Mainittakoon vielä, että Kelly Zajac on edelleen pelikyvytön Henri Auvisen taklauksen jäljiltä.
Kirjoitukseni pointti on se, että miten erilaiset mittasuhteet samantapaiset asiat voivat saada.
Tyrväinen, kun on ns. "paha poika", saa pelikieltoa, vaikka vastustaja ei loukkaannu. Sitten tämä Auvinen, jolla ei ole rikehistoriaa selviää vastustajan pelikyvyttömäksi telomisesta kahden minuutin jäähyllä.
Mitähän vahinkoa Lähteen "polvitaklauksesta" Lyytiseen tuli? Ei kai muuta vahinkoa kun, Lukolle? Siis viiden minuutin alivoima Kuopiossa 2.10. pelatussa pelissä.Semmosta se on, lätkäliigassa. Eipäs Nestori Lähteekään rangaistus mitenkään ihmeellinen ollut siihen nähden että tuli vahinkoa.
Jos en vallan väärässä ole, niin ennenmuinoin kerroit, että sulla on Forumin allekirjoitukset piilotettuna, siis näkymättömissä?Aika pitkä sigu sulla. Kalpa-lasien läpi katsottuna.