Vapaan SM-liiga -liveseurantatojck

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Sopisikohan huhu-uutinen tähän tojckiin?

Huhut kertovat, notta kauden 2015 - 2016 suomalaisten U20-maailmanmestarien maalivahti Kaapo Kähkönen, ja hyökkääjä Aleksi Saarela ovat sopineet pelaamisestaan Rauman Lukossa SM-liigaa kaudella 2016 - 2017.

Ei kai siinä?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Nyt voi suolata sen maalivahdin. Ei perkele voi imasta tommosta vetoa, ilman maskia noin kaukaa ranteella.

Kolme pinnaa oli jo hyppysissä. Vitun Lankinen

Hartsa76

Well-known member
Sopisikohan huhu-uutinen tähän tojckiin?

Huhut kertovat, notta kauden 2015 - 2016 suomalaisten U20-maailmanmestarien maalivahti Kaapo Kähkönen, ja hyökkääjä Aleksi Saarela ovat sopineet pelaamisestaan Rauman Lukossa SM-liigaa kaudella 2016 - 2017.

Ei kai siinä?
Minä muotoilisin tuon huhun niin, että pelaavat ensi kaudella Lukossa mikäli eivät lähde jo tämän kauden jälkeen rapakon taakse.

burb

.
Mitä oot noin muuten mieltä KooKoon tästä kaudesta, so far?
Kaksi kolmasosaa runkosarjasta menty, ja taistelette kuiteskin pleijjaripaikasta... ei huono?
Nousujoukkueelle tuollainen on varmaan oikein hyväkin sijoitus, mitkä sun omat veikkailut oli runkosarjasijoituksesta?
Mistä mielestäsi johtuu kotipelien ja vieraspelien noin törkeä ero pistesaldossa? 35/15?
Ootko huutanu tarpeeksi, et varmaan, ehkä sun pitäis huutaa enämpi?

Lunssila

Well-known member
KooKoolla on mun käsityksen mukaan liigan levein kaukalo, mikä lienee yksi hyvän kotiedun tekijöistä.

burb

.
KooKoolla on mun käsityksen mukaan liigan levein kaukalo, mikä lienee yksi hyvän kotiedun tekijöistä.
Herättää kysymyksiä:
- Onko näin?
- Onko kyse senteistä vai metreistä, eli onko oikeaa vaikutusta?
- Miksi se olisi KooKoolle eduksi, eikö lisätila pitäisi suosia oikeita taitojoukkueita kuten mm. Kärppiä?
- Onko Kärpät taitojoukkue? Siis verrattuna vaikkapa KooKoo:eek:on?
- Miksi taas kääntyy puhe Kärppiin, johtuuko se siitä että ne vaan on niin hyviä kuten HPK ei ole?
- Kärpät! (Tämä ei ollut kysymys, mutta ehkä hiffasitte pontin)
- Onko Lunssila Forumin hauskin ihminen, onhan hän sentään lukenut huumorista paljon?
- Oliko vittuilua tuo äsköinen, saattoi olla?

Lunssila

Well-known member
Herättää kysymyksiä:
- Onko näin?
- Onko kyse senteistä vai metreistä, eli onko oikeaa vaikutusta?
- Miksi se olisi KooKoolle eduksi, eikö lisätila pitäisi suosia oikeita taitojoukkueita kuten mm. Kärppiä?
- Onko Kärpät taitojoukkue? Siis verrattuna vaikkapa KooKoo:eek:on?
- Miksi taas kääntyy puhe Kärppiin, johtuuko se siitä että ne vaan on niin hyviä kuten HPK ei ole?
- Kärpät! (Tämä ei ollut kysymys, mutta ehkä hiffasitte pontin)
- Onko Lunssila Forumin hauskin ihminen, onhan hän sentään lukenut huumorista paljon?
- Oliko vittuilua tuo äsköinen, saattoi olla?
On.
Luultavasti kyse on ainakin metristä ellei jopa puolesta toista.
Tietysti tutusta kentästä on hyötyä, jos se sattuu olemaan vähän erilainen kuin edes suurella osalla vastustajia. Pieni etu, mutta jääkiekko on pienten marginaalien peli.
Kärpistä ei ole mitään kirjoitettavaa minulla lain'.
Niin.
Aivan.
Mielikuva saattaa johtua siitä, että olen raportoinut kaikki huumorilukemiseni forumille. Siis mielikuva lukemisestani, hauskuusmielikuvan olen pitänyt aisoissa viesteilläni.
Itse otin sen ainakin sinä.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Oliko se Lukon Zapol(ou)ski menossa Jokereihin?
Tuosta liikkuu huhuja netissä ja taisi Zapolski joskus itsekin jotain tuon suuntaista vihjata. Jokereiden toimistolta ei nykyään vuoda juurikaan sisäpiiirin tietoa, joten tiedä sitten. Itse pitäisin mielelläni Karlssonin Jokereissa jatkossakin, mutta olisihan Zapolski laadukas vaihtoehto ja toisi kilpailua verrattuna nykytilanteeseen. Helenius on ollut tällä kaudella huono.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mitä oot noin muuten mieltä KooKoon tästä kaudesta, so far?
Kaksi kolmasosaa runkosarjasta menty, ja taistelette kuiteskin pleijjaripaikasta... ei huono?
Nousujoukkueelle tuollainen on varmaan oikein hyväkin sijoitus, mitkä sun omat veikkailut oli runkosarjasijoituksesta?
Mistä mielestäsi johtuu kotipelien ja vieraspelien noin törkeä ero pistesaldossa? 35/15?
Ootko huutanu tarpeeksi, et varmaan, ehkä sun pitäis huutaa enämpi?
No, ennen kauden alkua kaavailtiin että jos jumbopaikka vältetään niin ollaan tyytyväisiä. Että juu, siihen nähden hyvinhän tämä menee. Nälkä toki kasvaa syödessä, joten onhan tähtäin nyttemmin toki siirretty poffeihin.
Piste-erosta ei ole teoriaa, mutta sehän on kyllä mukava ettei täältä niin vain ryöstetä. Paitsi SaiPa.
Aina pitää itseään kehittää, joten en tietenkään ole möykännyt tarpeeksi. Pitää vain joka ilta vetää edellistä paremmin.