Mitäpä jos sovitaan silleen, että naisesi bilettää ja sinä olet kotona. Sovitaanko niin. Nyt heti. Tässä. Hetkessä.Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! Tai sitten naiseni kanssa.. Saapi nähdä
Mitäpä jos sovitaan silleen, että naisesi bilettää ja sinä olet kotona. Sovitaanko niin. Nyt heti. Tässä. Hetkessä.Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! Tai sitten naiseni kanssa.. Saapi nähdä
*pakenee*Josko Tampereelle korkeanpaikanleirille snookeria varten.
Mulle on kyllä tärkeempi päivä vapaapäivä kuin työpäivä ja näin päivätyöläisenä se vapaa on 1.5.Noista vaan se se tärkeempi päivä oli mieles. :tongue:
En pitänyt. Sullahan on se mopokin?Suuntaan Hesan Stadin puistoihin vikittelemään 13 vuotiaita ritsoja.
Työnnähän pikkupoika toi kieles poikaystävän perseeseen.No tiedetään toki. Editoitu. Noista vaan se se tärkeempi päivä oli mieles. :tongue:
Miksi ei?Miks mun perseessä on kieli?
Pitkä vkonloppu taas. Juhlapyhien aatoista ei tule kuin uudenvuoden aatto mieleen, mitä pidän seuraavaa päivää mielekkäämpänä. Joulua ei lasketa, se on perseestä AINA.Mulle on kyllä tärkeempi päivä vapaapäivä kuin työpäivä ja näin päivätyöläisenä se vapaa on 1.5.
Tosikkofossiili. :ahem:Työnnähän pikkupoika toi kieles poikaystävän perseeseen.
V. 86-99(Ja nuoremmat) syntyneet nuoret taas stadis bilettämäs lähes. Saapi nähä minne itse eksyy. :wink: Mites muilla?
Tuskinpa mitään ihmeempiä.Mites muilla?
Tosikkofossiili:ahem:Vaikka tuohon ikähaarukkaan kuulunkin, niin pysyn kyllä niin v*tun kaukana tuosta paikasta, kuin vain mahdollista. Ennemmin huristelen vaikka Nuorgamiin hinttivissyä nautiskelemaan.
Joka maksaa sun luuserielämää.Tosikkofossiili. :ahem:
Eikös se ole duunareitten ja opiskelijoiden juhla? Joni on kuullut molemmista.Voi Joni. Mä mahdun tuohon sun nuorten ikähaitariin, mutta taidan nyt passata.
Kerropa muuten mitä sä vappuna biletät?