Vappu Pe 30.4.2010 - Mitäs aiotte tehdä ja missä?

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Vappuaatto menee mulla aika kosteissa merkeissä ja luultavasti lonkeroita tulee kumottua reilusti. Alkuillasta mennään porukalla erään kaverin kämpille ja jos täällä päin on hyvä sää, niin ehkäpä siirryn Stadiin illemmalla.
Aika lailla näin vappuaatto menikin, paitsi että join vain 5 lonkeroa, kun oli paljon muutakin juotavaa mukana. Kaivarissa oli hyvä meininki eikä ollut muuten sadetta kuin vain pari pientä tihkusadekuuroa. Hauska päivä oli ja pitkästä aikaa tuli oltua tuhdimmassa jurrissa. :)

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Kokosin eilen pojalle hiekkalaatikon ja leikittiin pihalla. Tänään käytiin Lahden torilla syömässä muikut ja lihikset. Katsoin syrjäsilmällä punikkien vappumarssia, ja osanottajia siinä oli ilahduttavan vähän. Juoksulenkillä kävin koiran kanssa ja sen päälle äsken saunassa.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Tää toikki olisi pitänyt sulkea jonin postauksen jälkeen,koska tuon parempaa lopetusta ei ole.:D

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
From success ...
Noniin oon taas pian se päivä käsillä, jolloin ovat hesan suurimmat pippalot, kun lähes puolet suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille. Mutta missä te foorumilaiset aiotte aikanne viettää tuona päivänä? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin!

:alppu:
Mut kai ny tuut bilettään? Se on tärkeintä! :ahem:
Noh eipäs anneta toikin pudota vaan enään tosiaan 3pv vappuaattoon. Mitkä on tunnelmat!?
Yeah huomenna se onjo! Ei kauaa enää! :alppu:
Tässä sitä aloteltiin just mansikkasiiderilla ja kaveri olvin oluella! Tossa ohessa on myös tollanen marabello väkevä viini!(21%) :alppu:
Hyvä fiilis nyt! :alppu:
Mä ja kamu aloteltii täs jo muutamal. :D
Siinä se vappuaaatto meni mutta tänään uuteen nousuun! :D Hittolainen kun eilen illalla tulin dösällä kotia niin ei p******tti niin paljon ettei millään pystynyt pitelemään ihan pytylle saakka.. :( Noh onneks alushousut pelasti mun farkut! :alppu:
.. to failure!

Loistava topic!!! :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eipä ole tullut paskottua aikuisena housuun. Ei edes sairaana.:eek:

(kopkopkop...)

DW

2009-2016
Ilmeisesti ihan normivappua on monen osalta vietetty....

:D:D:D

Joni

Well-known member
Vappupäiväkin meni juomisen merkeissä mutta rauhallisemmin mutta hyvässä seurassa! :ahem:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Eikös Ripulonomi just paskonut housuihin kun oli kippeenä?:eek:
Jeps. Nimenomaan kun olin kipeänä. Ei silti, kylhän mää olen vaipoissa kulkenut aikoja sitten...ja taisi olla monestikin löysät tai vähän kovemmatkin housuissa. Siis sellaisissa tosinuorisohousuissa.

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Itse olin kaivarissa kunnes alkoi satamaan. Melkein sain lettiinkin, joku random janari tuli heittään letistä maahan ja aukomaan kunnes tajusi että olin väärä jätkä... Lähti sitten suosiolla ja tarjosi kaljan ennen kuin olisi saanut turpiinsa.

Ei ollut edes paha känni päällä, muutamalle hahmollekin soittelin illan aikana ja olivat kuulemma jossain. Nimiä en mainitse, mutta toinen kotona pelaamassa ja toinen Malmilla.

Ja Joni paskat housussa dösässä ilmeisesti, sille :thumbup: .Miehen työ.

Estate

Well-known member
Vähintään pitkälle 80-luvulle tuli. Oletan... 90-lukukaan ei ole poissuljettu.
iGS vastasi kaverilleni:
Yleisradiosta kerrottiin, että Maamiehen tietolaari on sellaisenaan loppunut huhtikuussa 2001. Sen jälkeen kesäkauden ohjelmistossa jatkui Puutarhurin tietolaari, jota seurasi samantyyppinen ohjelma, mutta nimeltään Jokamiehen tietolaari. Tutut asiantuntijat, Kari Kyttälä ja Pirkko Kemppainen, jatkoivat kuuntelijoiden kysymyksiin vastaamista. Kaikki nämä tietolaarit tulivat tiensä päähän vuoden 2003 alussa.