Aika lailla näin vappuaatto menikin, paitsi että join vain 5 lonkeroa, kun oli paljon muutakin juotavaa mukana. Kaivarissa oli hyvä meininki eikä ollut muuten sadetta kuin vain pari pientä tihkusadekuuroa. Hauska päivä oli ja pitkästä aikaa tuli oltua tuhdimmassa jurrissa.Vappuaatto menee mulla aika kosteissa merkeissä ja luultavasti lonkeroita tulee kumottua reilusti. Alkuillasta mennään porukalla erään kaverin kämpille ja jos täällä päin on hyvä sää, niin ehkäpä siirryn Stadiin illemmalla.
Noniin oon taas pian se päivä käsillä, jolloin ovat hesan suurimmat pippalot, kun lähes puolet suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille. Mutta missä te foorumilaiset aiotte aikanne viettää tuona päivänä? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin!
:alppu:
Mut kai ny tuut bilettään? Se on tärkeintä! :ahem:
Noh eipäs anneta toikin pudota vaan enään tosiaan 3pv vappuaattoon. Mitkä on tunnelmat!?
Yeah huomenna se onjo! Ei kauaa enää! :alppu:
Tässä sitä aloteltiin just mansikkasiiderilla ja kaveri olvin oluella! Tossa ohessa on myös tollanen marabello väkevä viini!(21%) :alppu:
Hyvä fiilis nyt! :alppu:
Mä ja kamu aloteltii täs jo muutamal.
.. to failure!Siinä se vappuaaatto meni mutta tänään uuteen nousuun! Hittolainen kun eilen illalla tulin dösällä kotia niin ei p******tti niin paljon ettei millään pystynyt pitelemään ihan pytylle saakka.. Noh onneks alushousut pelasti mun farkut! :alppu:
Loistavaa tosiaan, mutta jos tarkkoja ollaan: loppu hyvin kaikki hyvin -->. Noh onneks alushousut pelasti mun farkut!From success ...
.. to failure!
Loistava topic!!!
Today, 08:58 #167
Formulanomi
Perse edellä pytylle
:ahem:Loistavaa tosiaan, mutta jos tarkkoja ollaan: loppu hyvin kaikki hyvin -->. Noh onneks alushousut pelasti mun farkut!
Eikä tuon jälkeen varmaan paskahätäkään varmaan vaivanut.
Menikö samoilla housuilla?Vappupäiväkin meni juomisen merkeissä mutta rauhallisemmin mutta hyvässä seurassa! :ahem:
Jeps. Nimenomaan kun olin kipeänä. Ei silti, kylhän mää olen vaipoissa kulkenut aikoja sitten...ja taisi olla monestikin löysät tai vähän kovemmatkin housuissa. Siis sellaisissa tosinuorisohousuissa.Eikös Ripulonomi just paskonut housuihin kun oli kippeenä?
Hyvässä tarinassa (ja tuo Jonin vappuinen odysseia on sellainen :ahem kuuluu olla alku, keskikohta ja lopetus. Ja opetus?From success ...
.. to failure!
Loistava topic!!!
iGS vastasi kaverilleni:Vähintään pitkälle 80-luvulle tuli. Oletan... 90-lukukaan ei ole poissuljettu.
Yleisradiosta kerrottiin, että Maamiehen tietolaari on sellaisenaan loppunut huhtikuussa 2001. Sen jälkeen kesäkauden ohjelmistossa jatkui Puutarhurin tietolaari, jota seurasi samantyyppinen ohjelma, mutta nimeltään Jokamiehen tietolaari. Tutut asiantuntijat, Kari Kyttälä ja Pirkko Kemppainen, jatkoivat kuuntelijoiden kysymyksiin vastaamista. Kaikki nämä tietolaarit tulivat tiensä päähän vuoden 2003 alussa.