Vappu Pe 30.4.2010 - Mitäs aiotte tehdä ja missä?

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Noniin oon taas pian se päivä käsillä, jolloin ovat hesan suurimmat pippalot, kun lähes puolet suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille. Mutta missä te foorumilaiset aiotte aikanne viettää tuona päivänä? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! :ahem:



:alppu:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Pistän pimennysverhot jokaiseen ikkunaan ja ryven itsesäälissä raakaa kossua juoden Viikatteen soidessa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tarkoitus ois mennä ensin 33 vuotta vanhan systeemin peijaisiin ja sieltä on varmaan jatkot.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vappu on kylläkin 1.5. kuten yleensäkin. Joten teillä menee nyt pirskeet pahasti aaton puolelle.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
.....lähes puolet suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille.

:alppu:
Aika vahvasti sanottu :D

Itse suunnataan varmaankin aattona kyläilee ja Vapunpäivänä piknikille lasten kanssa :)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Aion kummastella Jonin fiksaatiota naamavärkkinsä esittelyyn forumilla. :alppu:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Valkohattuiset ottaa sielunpäälle, ei kestä. Pakko vetää kännit - ihan missä vaan.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Kaisaniemessä tottakai. Sullon illemmalla sitten sammuneita lissuja jätesäkkiin ja tuuppaan himassa kaksi kertaa - kerran takaa ja toisen kerran parvekkeelta. :alppu:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Varmaan aika pitkälti kotona oloa, katsotaan asiaa tarkemmin lähempänä vappua.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Erittäin todennäköisesti olen jossain päin Helsingin keskustaa, todennäköisesti Kaivarissa. Alkoholijuomia tulee luultavasti nautittua siihen malliin, että olen myöhemmin illasta aika kovassa jurrissa. Ajattelin myös laittaa lakin päähän, kun tämä on muutenkin mun eka vappu ylioppilaana! :ahem:
 
Ylös