PuoliPöhkö
Well-known member
Viimeksi muokattu:
Kannattaa olla nopea, ettei Joni ehdi ennen sua paikalle ja polta koko metsää!
Kannattaa olla nopea, ettei Joni ehdi ennen sua paikalle ja polta koko metsää!
On se kone
Kuten myösKannattaa olla nopea, ettei Joni ehdi ennen sua paikalle ja polta koko metsää!
Vaan laattapuistoon! \o/Aattona varmaan puistoilemaan (ei sentäs Koskipuistoon kuitenkaan) kelien salliessa. Vappuna tulee ehkä käytyä keskustassa kävelemässä ja katsottua meininkiä. Ei nyt mitään ihmeempiä suunnitelmia kuitenkaan, kunhan nyt kavereita pääsee moikkaamaan.
Ja tuskin lähtee mistään muualtakaan. Mutta ainahan se on hyvä kuvitella että se maailman napa vetää puolet suomen (joskus jopa koko maailman) kansasta puoleensa.Avauspostaukseen sen verran, että ei ole kyllä käynyt edes mielessä lähteä Helsinkiin vapuksi. En kyllä muutenkaan usko, että täältä Tampereelta mitään kansanliikettä sinne lähtee
Se olisikin hyvä vaihtoehto :thumbup:Vaan laattapuistoon! \o/
Juurikin näin...Ja tuskin lähtee mistään muualtakaan. Mutta ainahan se on hyvä kuvitella että se maailman napa vetää puolet suomen (joskus jopa koko maailman) kansasta puoleensa.
Miksei! :thumbup:Itsekin kun Stadissa olen niin miksei samantien F1f-porukalla oteta hieman kuppia ja nautitaan! :thumbup:
Luin että: lueskelemaanEi Wappuna onnistu enää samanlainen biletys kun opiskelijana - aatto kun on duunipäivä. No tarkoitus on mennä kaverin luokse oleskelemaan. Wappupäivänä sitten varmaan pitää Ulliksella & Helsingissä käydä ja illalla ois tarkoitus kotosalla grillailla!
Olen todennäköisesti jossain päin Stadia, niin saattaa kyllä onnistua! En tosin vielä uskalla luvata mitään varmaa, kun omat suunnitelmat ei ole vielä muutenkaan selvilllä.Nipsu ja Joni ja miksei muutkin Stadilaiset: Vappuna kaikki kaivariin/koffinpuistoon? Itsekin kun Stadissa olen niin miksei samantien F1f-porukalla oteta hieman kuppia ja nautitaan! :thumbup:
No ei liene eka kerta kuin luit mun juttuja väärinLuin että: lueskelemaan
Sulla on nii-iiin epäselvä käsiala. :nope:No ei liene eka kerta kuin luit mun juttuja väärin
.. eikä liene vika :nope:
tuo on kyllä totta!Sulla on nii-iiin epäselvä käsiala. :nope:
Suunnittelen sillistä ja vappumarssia, sopis varmaan sullekin.Kyllähän ne juhlapäivät pyhitetty krapulalle.