Vappu Pe 30.4.2010 - Mitäs aiotte tehdä ja missä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Joni

Well-known member
Noniin oon taas pian se päivä käsillä, jolloin ovat hesan suurimmat pippalot, kun lähes puolet suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille. Mutta missä te foorumilaiset aiotte aikanne viettää tuona päivänä? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! :ahem:

Doomii_Dokaa.gif

:alppu:

Pistän pimennysverhot jokaiseen ikkunaan ja ryven itsesäälissä raakaa kossua juoden Viikatteen soidessa.

Tarkoitus ois mennä ensin 33 vuotta vanhan systeemin peijaisiin ja sieltä on varmaan jatkot.

Vappu on kylläkin 1.5. kuten yleensäkin. Joten teillä menee nyt pirskeet pahasti aaton puolelle.

.....lähes puolet suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille.

:alppu:

Aika vahvasti sanottu :D

Itse suunnataan varmaankin aattona kyläilee ja Vapunpäivänä piknikille lasten kanssa :)

Aion kummastella Jonin fiksaatiota naamavärkkinsä esittelyyn forumilla. :alppu:

Valkohattuiset ottaa sielunpäälle, ei kestä. Pakko vetää kännit - ihan missä vaan.

Kaisaniemessä tottakai. Sullon illemmalla sitten sammuneita lissuja jätesäkkiin ja tuuppaan himassa kaksi kertaa - kerran takaa ja toisen kerran parvekkeelta. :alppu:

Varmaan aika pitkälti kotona oloa, katsotaan asiaa tarkemmin lähempänä vappua.

Erittäin todennäköisesti olen jossain päin Helsingin keskustaa, todennäköisesti Kaivarissa. Alkoholijuomia tulee luultavasti nautittua siihen malliin, että olen myöhemmin illasta aika kovassa jurrissa. Ajattelin myös laittaa lakin päähän, kun tämä on muutenkin mun eka vappu ylioppilaana! :ahem: