Vappuaatto Ma 30.4.2012 - Mitäs meinaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Joni

Well-known member
Noniin oon taas pian se päivä käsillä, jolloin ovat hesan suurimmat pippalot, kun lähes puolet suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille. Mutta missä te foorumilaiset aiotte aikanne viettää tuona päivänä? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! :ahem: Tai sitten naiseni kanssa.. Saapi nähdä :)

Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! Tai sitten naisen kanssa..Saapi nähdä

Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! Tai sitten naisen kanssa..Saapi nähdä

No tietty viinaa, bissee, vinkkuu, sidukkaa, kinkyy ja tonne bileisiin ( K18)

Noniin oon taas pian se päivä käsillä, jolloin ovat hesan suurimmat pippalot, kun lähes puolet suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille. Mutta missä te foorumilaiset aiotte aikanne viettää tuona päivänä? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! :ahem: Tai sitten naiseni kanssa.. Saapi nähdä :)
1_I_Dont_Want_to_Live_on_This_Planet_Anymore-s500x282-295658-580.jpg

Varmaan samoissa merkeissä, kun pari viime aattoa. Vielä kun muistas mitä tuli tehtyä.

Tuskimpa mitään tavallista poikkeavaa tulee tehtyä tulevanakaan vappuaattona.

Tai sitten vain grillaan ja yritän olla polttamatta metsän.:alppu:

Pillua, blowjobia, deepthroattia, cum in mouthia ihan tarpeeks tiedossa.

Noniin oon taas pian se päivä käsillä, jolloin ovat hesan suurimmat pippalot, kun lähes puolet suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille. Mutta missä te foorumilaiset aiotte aikanne viettää tuona päivänä?
En ainakaan suuntaa kohti Helsinkiä.

Haa

Mahdollisesti suuntaan Hesan suurimpiin pippaloloihin, kun lähes puolet Suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille.

Täältä kulmilta on lähdössa ainakin 84 tilausajoa, siis linja-autoa, kohti Helsinkiä Huittisten ja Forssan kautta. Turun kautta Hesaan ajaa vähintään 116 linjuria. Siis nuo ovat tämänhetkisen varaustilanteen mukaiset, täyteen buukatut autot. Arvelen, että autojen määrä vielä kasvaa?

Toinen vaihtoehto on mennä Porin kautta junalla. 54 vappujunaa on jo varattu täyteen raumalaisten toimesta. Veikkaan, että jossain välissä on 'pientä' ruuhkaa Tampereen asemalla?

Sisäpiiritietona mainitsen, että parisenkymmentä täyttä tilauslentoa lähtee Porin lentoasemalta kohti pääkaupungin kirkkaita valoa Vapun aaton aamulla.

En usko että sporiin mahtuu vappuaattona, kun lähes puolet Suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille. Siksi luultavasti matkustan keskikaupungille jo aatonaattona päästäkseni varmasti mukaan Hesan [sic] suurimpiin pippaloihin. Telttailen ja odotan bileiden alkua. Ui jumalauta.