Olga
.
Knowkkuun?Miguel sanoi::ahem:
Koukkuun jää vasta siinä vaiheessa kun oppii tekemään omia polleja ja vaihtamaan avataren.
Knowkkuun?Miguel sanoi::ahem:
Koukkuun jää vasta siinä vaiheessa kun oppii tekemään omia polleja ja vaihtamaan avataren.
Luin samoinOlga sanoi:Knowkkuun?
Jaska on oike....öööh... :frown:jaska sanoi:Jos foorumi joskus lopettaa toimintansa, niin kyllä uusi perustetaan, siihen löytyy:
-Halua
-Resursseja
-Taitoa
siitä mulla ei ole epäilystäkään.
Mutta kyllä mielestäni melko selvää on, että tuo sätin kautta alkaa, nykyisen foorumin aktiiveista siellä kuitenkin suuri osa, ainakin satunnaisesti (ja uutisten kirjoittajista käytännössä kaikki).
Tässä vaiheessa tunnustaa ystävällisesti hän, ettei ymmärrä IRCnetistä mitään, eikä tiedä miten tuollaisiin risuaitoihin mennään. Luotan vain siihen, että mahdollisen (ei toivottavan) kaaoksen kohdatessa ja uuden forumin ilmestyessä joku ilmoittaa minulle uuden paikan olgapostiin tai muuten minä happanen tänne maastoon. Jos mitään tietoa ei tule, ymmärrän senkin. :frown:Runar ja Kyllikki sanoi:Vaikka en uskokaan, että tämän forumin tuho on millään tavalla lähellä, niin jo tässä vaiheessa kannattaa silti laittaa muistiin, että kanava sijaitsee IRCnetissä ja kanavan nimi on #f1_forum-vapaa ja asiakanavan nimi #f1_forum. JOS tuho tulee, niin siellä sitten saamme junailtua sellaisen ratkaisun, ettei porukka hajaannu ja eksy toisistaan.
Meinaakko et se on viimeaikoina toiminu, aika hiljasta on ollu!OoPee sanoi:UP-postitusrinki toimii :ahem:
Noh, oopa huoletta. Ihan varmasti jos tollanen epätodennäkönen tilanne tulee, niin varmasti löydät jonkun joka osaa sinut auttaa sinne noiden ilmoitettujen tietojen perusteella. Silloin pääsisit osallistumaan hommaan jo siinä vaiheessa kun sitä vasta suunnitellaan.Olga sanoi:Tässä vaiheessa tunnustaa ystävällisesti hän, ettei ymmärrä IRCnetistä mitään, eikä tiedä miten tuollaisiin risuaitoihin mennään. Luotan vain siihen, että mahdollisen (ei toivottavan) kaaoksen kohdatessa ja uuden forumin ilmestyessä joku ilmoittaa minulle uuden paikan olgapostiin tai muuten minä happanen tänne maastoon. Jos mitään tietoa ei tule, ymmärrän senkin. :frown:
Risuaitoihin mennään vesuri vasemmassa käessä ja logi oikeassa.Olga sanoi:Tässä vaiheessa tunnustaa ystävällisesti hän, ettei ymmärrä IRCnetistä mitään, eikä tiedä miten tuollaisiin risuaitoihin mennään. Luotan vain siihen, että mahdollisen (ei toivottavan) kaaoksen kohdatessa ja uuden forumin ilmestyessä joku ilmoittaa minulle uuden paikan olgapostiin tai muuten minä happanen tänne maastoon. Jos mitään tietoa ei tule, ymmärrän senkin. :frown:
Suosittelet minulle?patriot sanoi:Toisaalta foorumin mahdollinen kaatuminen voi olla hyvä paikka jättää koko homma.
Joo siis eihän noi sun ja Olgan esittämät asiat oo mitenkään toistensa poissulkevia juttuja. Dzätti ei mua tällä hetkellä kiinnosta pätkääkään, mutta tokihan mä sieltä lähtisin kyselemään, jos tää härveli katoais maailmankartalta ilman ennakkovaroitusta. Se dzättihän kuitenkin olis ainoa mesta, josta tätä jengiä vois lähteä ettimään.Runar ja Kyllikki sanoi:Siitä huolimatta paras toistaiseksi ehdotettu varasuunnitelma on tuollaisen skenaarion toteutuessa tulla sättiin ja kysellä missä uusi potentiaalinen forum sijaitsee.
No en mäkään kyllä edes tiedä missä se dzätti sijaitsee ja miten sinne pääseeRunar ja Kyllikki sanoi:Noh, oopa huoletta. Ihan varmasti jos tollanen epätodennäkönen tilanne tulee, niin varmasti löydät jonkun joka osaa sinut auttaa sinne noiden ilmoitettujen tietojen perusteella. Silloin pääsisit osallistumaan hommaan jo siinä vaiheessa kun sitä vasta suunnitellaan.
Kieltämäti :dunno:arnold sanoi:Meinaakko et se on viimeaikoina toiminu, aika hiljasta on ollu!
Älä ole noin katkerapatriot sanoi:Toisaalta foorumin mahdollinen kaatuminen voi olla hyvä paikka jättää koko homma.
Kiinnostais niin helvetisti!Ace17 sanoi:Olgan ei kannata huolestua, etteikö hänelle kerrottaisi uuden forumin sijaintia.
Sen sijaan patriotin ehkä kannattaisi.
Se on takapihan takana olevassa risuaidassa.OoPee sanoi:No en mäkään kyllä edes tiedä missä se dzätti sijaitsee ja miten sinne pääsee
Dzätti on tuolla internetissä ja parhaiten sinne pääsee resoluutiolla 1024x768.OoPee sanoi:No en mäkään kyllä edes tiedä missä se dzätti sijaitsee ja miten sinne pääsee
Voi jumalauta soot hei cool!patriot sanoi:Kiinnostais niin helvetisti!
Kiitos! Kylläpä tuli heti huojentunut oloburb sanoi:Dzätti on tuolla internetissä ja parhaiten sinne pääsee resoluutiolla 1024x768.
EDIT: Täällähän autetaan ihan kaksissa miehin, ei voi sanoa etteikö kaveria jeesattais! :thumbup: