Varasuunnitelma forumin tuhon varalle.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
jaska sanoi:
Jos foorumi joskus lopettaa toimintansa, niin kyllä uusi perustetaan, siihen löytyy:
-Halua
-Resursseja
-Taitoa

siitä mulla ei ole epäilystäkään.

Mutta kyllä mielestäni melko selvää on, että tuo sätin kautta alkaa, nykyisen foorumin aktiiveista siellä kuitenkin suuri osa, ainakin satunnaisesti (ja uutisten kirjoittajista käytännössä kaikki).
Jaska on oike....öööh... :frown:
Tietotaitoa löytyy, jos tarvitaan, niin esim. itse saan omalla palvelimelleni muutamassa minuutissa kyhättyä forumin, ainoa mikä saattaa loppua kesken on kaista. Mutta siitähän me selviäisimme yhteistyöllä, eiks niin?
Sätissä se kuitenkin tarvitsisi suunnitella jos tämä forum jostain syystä lähtisi alta pois.

Jos joku ymmärsi nyt niin, että tyrkytin sättiä siksi vaihtoehtoiseksi forumiksi, ymmärsi täysin väärin. Kysehän oli vain siitä että sätissä se homma pystyttäisiin reaaliaikaisesti suunnittelemaan ja tekemään tarvittavat päätökset uuden forumin suhteen.

Vaikka en uskokaan, että tämän forumin tuho on millään tavalla lähellä, niin jo tässä vaiheessa kannattaa silti laittaa muistiin, että kanava sijaitsee IRCnetissä ja kanavan nimi on #f1_forum-vapaa ja asiakanavan nimi #f1_forum. JOS tuho tulee, niin siellä sitten saamme junailtua sellaisen ratkaisun, ettei porukka hajaannu ja eksy toisistaan.

patriot

Foorumin senaattori
Selvää on, että foorumi tulee kaatumaan joskus. User cp on edelleen kaatuneessa tilassa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Vaikka en uskokaan, että tämän forumin tuho on millään tavalla lähellä, niin jo tässä vaiheessa kannattaa silti laittaa muistiin, että kanava sijaitsee IRCnetissä ja kanavan nimi on #f1_forum-vapaa ja asiakanavan nimi #f1_forum. JOS tuho tulee, niin siellä sitten saamme junailtua sellaisen ratkaisun, ettei porukka hajaannu ja eksy toisistaan.
Tässä vaiheessa tunnustaa ystävällisesti hän, ettei ymmärrä IRCnetistä mitään, eikä tiedä miten tuollaisiin risuaitoihin mennään. Luotan vain siihen, että mahdollisen (ei toivottavan) kaaoksen kohdatessa ja uuden forumin ilmestyessä joku ilmoittaa minulle uuden paikan olgapostiin tai muuten minä happanen tänne maastoon. Jos mitään tietoa ei tule, ymmärrän senkin. :frown:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Tässä vaiheessa tunnustaa ystävällisesti hän, ettei ymmärrä IRCnetistä mitään, eikä tiedä miten tuollaisiin risuaitoihin mennään. Luotan vain siihen, että mahdollisen (ei toivottavan) kaaoksen kohdatessa ja uuden forumin ilmestyessä joku ilmoittaa minulle uuden paikan olgapostiin tai muuten minä happanen tänne maastoon. Jos mitään tietoa ei tule, ymmärrän senkin. :frown:
Noh, oopa huoletta. Ihan varmasti jos tollanen epätodennäkönen tilanne tulee, niin varmasti löydät jonkun joka osaa sinut auttaa sinne noiden ilmoitettujen tietojen perusteella. Silloin pääsisit osallistumaan hommaan jo siinä vaiheessa kun sitä vasta suunnitellaan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
Risuaitoihin mennään vesuri vasemmassa käessä ja logi oikeassa.

patriot

Foorumin senaattori
Toisaalta foorumin mahdollinen kaatuminen voi olla hyvä paikka jättää koko homma.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Siitä huolimatta paras toistaiseksi ehdotettu varasuunnitelma on tuollaisen skenaarion toteutuessa tulla sättiin ja kysellä missä uusi potentiaalinen forum sijaitsee.
Joo siis eihän noi sun ja Olgan esittämät asiat oo mitenkään toistensa poissulkevia juttuja. Dzätti ei mua tällä hetkellä kiinnosta pätkääkään, mutta tokihan mä sieltä lähtisin kyselemään, jos tää härveli katoais maailmankartalta ilman ennakkovaroitusta. Se dzättihän kuitenkin olis ainoa mesta, josta tätä jengiä vois lähteä ettimään.

...toisaalta on kyllä olemassa semmoinenkin pieni mahdollisuus, että pitäisin piiiiiiiiiitkän forum-loman ja kattoisin sen jälkeen kiinnostaako vielä :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Noh, oopa huoletta. Ihan varmasti jos tollanen epätodennäkönen tilanne tulee, niin varmasti löydät jonkun joka osaa sinut auttaa sinne noiden ilmoitettujen tietojen perusteella. Silloin pääsisit osallistumaan hommaan jo siinä vaiheessa kun sitä vasta suunnitellaan.
No en mäkään kyllä edes tiedä missä se dzätti sijaitsee ja miten sinne pääsee :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Meinaakko et se on viimeaikoina toiminu, aika hiljasta on ollu! :(
Kieltämäti :dunno:

Mutta on se siellä olemassa ja kyllähän siellä päivittäin jotain tapahtuu. Tänäänkin :eek:

Ace17

Acenteella
Olgan ei kannata huolestua, etteikö hänelle kerrottaisi uuden forumin sijaintia.

Sen sijaan patriotin ehkä kannattaisi.

patriot

Foorumin senaattori
Ace17 sanoi:
Olgan ei kannata huolestua, etteikö hänelle kerrottaisi uuden forumin sijaintia.

Sen sijaan patriotin ehkä kannattaisi.
Kiinnostais niin helvetisti!

burb

.
OoPee sanoi:
No en mäkään kyllä edes tiedä missä se dzätti sijaitsee ja miten sinne pääsee :D
Dzätti on tuolla internetissä ja parhaiten sinne pääsee resoluutiolla 1024x768.

EDIT: Täällähän autetaan ihan kaksissa miehin, ei voi sanoa etteikö kaveria jeesattais! :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Dzätti on tuolla internetissä ja parhaiten sinne pääsee resoluutiolla 1024x768.

EDIT: Täällähän autetaan ihan kaksissa miehin, ei voi sanoa etteikö kaveria jeesattais! :thumbup:
Kiitos! Kylläpä tuli heti huojentunut olo :D