Miguel
beagle
Peesaan. Tosin kokemus rajoittuu vain muutamaan SSL-toikkiin, joita on tullut vahingossa luettua.OoPee sanoi:Eikä ole ja tällä kertaa IHAN VARMA TIETO! :thumbdown
Peesaan. Tosin kokemus rajoittuu vain muutamaan SSL-toikkiin, joita on tullut vahingossa luettua.OoPee sanoi:Eikä ole ja tällä kertaa IHAN VARMA TIETO! :thumbdown
Yritin, mutta sieltä vastattiin lähes raivoisin äänenpainoin seuraavaa:Kortteen Topi sanoi::idea: Helppo! Jokainen lähettää mulle meiliä jossa kertoo asiansa ja kelle haluaa viestin välittää. Tulen toimimaan ikään kuin vanhan ajan puhelinoperaattorit. Olen siis keskus joka välittää viestinne nanosekunneissa oikeaan osoitteeseen.
Sorry! That user has specified that they do not wish to receive emails. If you still wish to send an email to this user, please contact the administrator and they may be able to help.
Tai jopa VHS:lle. Huhu kertoo, että jossain olisi jopa koko intternetti laitettu VHS:lle.DFiaA sanoi:Varasuunnitelma on tallentaa forumi CD'ille ja lueskella sieltä juttuja :dunno:
Kiitos!Il Tempo Gigante sanoi:Varsin mainiota porukkaa täällä. En haluaisi kaikkia mahdollisessa kertarysäyksessä kadottaa...
Itke vaan reilusti. Se helpottaa.Formulanomi sanoi:Kiitos!
Melkein alkoi itkettää kun luin tuon...
niinku meiän älykkyys ei sinne riitä.OoPee sanoi:Eikä ole ja tällä kertaa IHAN VARMA TIETO! :thumbdown
Eiks toi sanonta mene, että "Kaikki hyvä loppuu aikanaan"?Axel sanoi:Kaikki loppuu aikanaan.
Moon samaa mieltä. Sätit ja irkit on shattanasta.Olga sanoi:Minäpä kun tykkään tällaisesta vähän 'historiallisemmasta', jossa saattaa olla useammankin virkkeen mittaisia postauksia ja niitä voi lukea myöhemminkin.
jps sanoi:niinku meiän älykkyys ei sinne riitä.
Onneksi forumiin ei sentään jää koukkuun.Albert Oil sanoi:Sätit ja irkit on shattanasta.
:doubtful:Axel sanoi:Siinä tapauksessa vois pystyttää uuden foorumin alkuperäisen sportti.com:n porukalle...
Siitä huolimatta paras toistaiseksi ehdotettu varasuunnitelma on tuollaisen skenaarion toteutuessa tulla sättiin ja kysellä missä uusi potentiaalinen forum sijaitsee.Olga sanoi:Minäpä kun tykkään tällaisesta vähän 'historiallisemmasta', jossa saattaa olla useammankin virkkeen mittaisia postauksia ja niitä voi lukea myöhemminkin.
Onneksi. Joka päivä oon viimeset viisi vuotta voorumilla kommentoinut eikä oo vielä tullut tavaksi.Ace17 sanoi:Onneksi forumiin ei sentään jää koukkuun.
Jos foorumi joskus lopettaa toimintansa, niin kyllä uusi perustetaan, siihen löytyy:Runar ja Kyllikki sanoi:Siitä huolimatta paras toistaiseksi ehdotettu varasuunnitelma on tuollaisen skenaarion toteutuessa tulla sättiin ja kysellä missä uusi potentiaalinen forum sijaitsee.
KnowHow sanoi:Onneksi. Joka päivä oon viimeset viisi vuotta voorumilla kommentoinut eikä oo vielä tullut tavaksi.
:ahem:KnowHow sanoi:Onneksi. Joka päivä oon viimeset viisi vuotta voorumilla kommentoinut eikä oo vielä tullut tavaksi.