Varasuunnitelma forumin tuhon varalle.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kortteen Topi sanoi:
:idea: Helppo! Jokainen lähettää mulle meiliä jossa kertoo asiansa ja kelle haluaa viestin välittää. Tulen toimimaan ikään kuin vanhan ajan puhelinoperaattorit. Olen siis keskus joka välittää viestinne nanosekunneissa oikeaan osoitteeseen.
Yritin, mutta sieltä vastattiin lähes raivoisin äänenpainoin seuraavaa:
Sorry! That user has specified that they do not wish to receive emails. If you still wish to send an email to this user, please contact the administrator and they may be able to help.

Axel

Well-known member
Siinä tapauksessa vois pystyttää uuden foorumin alkuperäisen sportti.com:n porukalle...

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Olga sanoi:
Minäpä kun tykkään tällaisesta vähän 'historiallisemmasta', jossa saattaa olla useammankin virkkeen mittaisia postauksia ja niitä voi lukea myöhemminkin. ;)
Moon samaa mieltä. Sätit ja irkit on shattanasta.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Minäpä kun tykkään tällaisesta vähän 'historiallisemmasta', jossa saattaa olla useammankin virkkeen mittaisia postauksia ja niitä voi lukea myöhemminkin. ;)
Siitä huolimatta paras toistaiseksi ehdotettu varasuunnitelma on tuollaisen skenaarion toteutuessa tulla sättiin ja kysellä missä uusi potentiaalinen forum sijaitsee.

Knoukka

Well-known member
Ace17 sanoi:
Onneksi forumiin ei sentään jää koukkuun.
Onneksi. Joka päivä oon viimeset viisi vuotta voorumilla kommentoinut eikä oo vielä tullut tavaksi.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Voihan se olla, että tämä menee pois muodista. Silloin ainakin minä lopetan heti. Toivottavasti Yks´ Timppa ja Albert lopettaa jo aiemmin.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Runar ja Kyllikki sanoi:
Siitä huolimatta paras toistaiseksi ehdotettu varasuunnitelma on tuollaisen skenaarion toteutuessa tulla sättiin ja kysellä missä uusi potentiaalinen forum sijaitsee.
Jos foorumi joskus lopettaa toimintansa, niin kyllä uusi perustetaan, siihen löytyy:
-Halua
-Resursseja
-Taitoa

siitä mulla ei ole epäilystäkään.

Mutta kyllä mielestäni melko selvää on, että tuo sätin kautta alkaa, nykyisen foorumin aktiiveista siellä kuitenkin suuri osa, ainakin satunnaisesti (ja uutisten kirjoittajista käytännössä kaikki).

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
KnowHow sanoi:
Onneksi. Joka päivä oon viimeset viisi vuotta voorumilla kommentoinut eikä oo vielä tullut tavaksi.
:ahem:

Koukkuun jää vasta siinä vaiheessa kun oppii tekemään omia polleja ja vaihtamaan avataren.