Varhaisia muistikuvia formuloista

Irwin

Well-known member
Ensimmäisiä kokonaisia kisoja oli varmaan kauden 1996 viimeinen/viimeiset kisat. Muistan kun Hill varmisti mestaruden; irtosiko Villeneuvelta peräti rengas tms. ja keskeytti? En jaksa tarkistaa nyt.

Puolesta välistä kautta 1997 aloin seuramaan sitten tosissani Formuloita, kannattaen Michael Schumacheria, tosin toivoen myös suomalaismenestystä siinä samalla. Jerez -97 oli kova paikka kymmenvuotiaalle. :eek:

fLÄSh1

Happy Panda
Sijainti
Pohjois-Karjala
Mun ensimmäiset muistot on 1997 kun iskä kahteli kisoja telkasta ja ihte siinä parin kisan aikana tuli vilkastua sivusilmällä kisoja. Ei kiinnostanu siinä vaiheessa kisat yhtään enkä ollu minuuttiakaan kahtonu kisoja sitä ennen.

Muistan noista sivuvilkaisuista aina sen että joka kerta oli Villeneuve kärjessä ja Häkkinen viides. Joka kerta ku sen kauden aikana vilkasin formulaa.

98-kaudella vasta aloitin aktiivisen katsomisen itse ja yhtään kisaa en oo sen koomin jättäny välistä.

kessel

Well-known member
Sijainti
Tampere
-78 tai jotain kun kätösissä oli formula1-kortit joita kerättiin ja vaihdeltiin kavereiden kanssa. Olin jostain muuta kautta saanut Ronnie Petersonin kortin joka oli sen verran maagisen hieno että en pitänyt sitä "kaupan". Ja sitten kun kävi miten kävi ja kuulin uutisen niin laitoin kortin johonkin varmaan talteen jossa se saattaa olla vieläkin (pelata sillä ei enää voinut)...

JButton7

Well-known member
Muistan piirrelleeni F1-aiheisia kuvia jo kaudella 1998, joissa esiintyi usein Häkkinen, Coulthard, Irvine ja Schumacher.
Luultavasti varhaisin kilpailutilanne muistuu kaudelta 1998 Suzukan GP:stä, jossa Häkkinen taisteli mestaruudesta ja lopulta voittikin.
Kannatin automaattisesti Häkkistä hänen kansallisuutensa vuoksi, mutta Mikan jäätyä eläkkeelle siirryin kaudesta 2002 eteenpäin kannattamaan Buttonia, jonka leirissä on oltu siitä lähtien! :thumbup: