3vJoskus 8-vuotiaana. :thumbup:
Kovin on nuorta porukkaa täällä foorumilla kun tämmönen reilu kolmekymppinenkin on täällä jo eläkeläinen
Viimeksi muokattu:
3vJoskus 8-vuotiaana. :thumbup:
Mistä sinä repäsit tuon kolmen?
kolmekymppinenkin on täällä jo eläkeläinen
Tämä oli tosiaan hieman yliammuttua.Olet siis jo varhaiseläkeiässä?
70-luvun alkupuolella frendillä oli laittaa peliin neppiskisoihin Matcboxin F1. Kiellettiin se koska se oli täysin ylivoimainen. Se ei kaatunut edes, ikinä.
Meniköhän tämä niin että könde vai puolikönde?(kuskista [neppaajasta] kiinni)
Kyllä 1 nimeltämainitsematon velipoika (mulla on 2) myös tappeli siitä, kaatuiko auto kokonaan vai puolittain. Tappelukaveri joutui terveyskeskukseen kun hiekkaa korvassa...
Jees, mutta Paraisilla 80-90-luvuilla se oli "kelli" tai "puolikelli"Meniköhän tämä niin että könde vai puolikönde?sittenhän oli vielä sääntö jos auto pyöri ympäri mutta jäi pyörilleen . Se oli sama kuin tuo puolikönde, eli palautettiin puoliväliin niinkuin kyljelleen jäänyt autokin.
:doubtful:Yhä viimekesäisiä juttua kaiveloo. No yhtä paha paikka, kuin joulu 2006, kun menin möläyttämään sulle totuuden joulupukista(kuskista [neppaajasta] kiinni)
Kyllä 1 nimeltämainitsematon velipoika (mulla on 2) myös tappeli siitä, kaatuiko auto kokonaan vai puolittain. Tappelukaveri joutui terveyskeskukseen kun hiekkaa korvassa...
Se on vaan sun totuus!!! (ja voitit sen tappelun vaikka neppiskisan hävisitkin, se pirun naapurinpojan Pontiac:doubtful:Yhä viimekesäisiä juttua kaiveloo. No yhtä paha paikka, kuin joulu 2006, kun menin möläyttämään sulle totuuden joulupukista![]()
Sanoin sulle silloin ennen kisaa että Schumi vieEnsimmäiset F1-muistikuvat ovat itsellä Spasta -93, kun Prost Williamsillaan taittoi Pouhonin mutkaan, vai mikä se nopea tavallaan kaksiosainen vasuri keskellä rataa taas olikaan. Kokonainen kisa, minkä olen katsonut on Brasilia -94. Pettymys oli suuri kun Senna pyöri....
Mulla oli kuplavolkkari joka jäi melkein aina pyörilleen kun katto oli kupera. Lopulta muut neppaajat kielsivät sen :jaska: Kellistä ja kokokellistä meillä päin puhuttiin.Meniköhän tämä niin että könde vai puolikönde?sittenhän oli vielä sääntö jos auto pyöri ympäri mutta jäi pyörilleen . Se oli sama kuin tuo puolikönde, eli palautettiin puoliväliin niinkuin kyljelleen jäänyt autokin.
SamiksiiVarhaisin muisto taitaa olla se, kun Schumacherin veljekset ottivat kaksoisvoiton. Kertokaa joku toki vuosi
EDIT: Tarkistettiin ja kyse oli vuoden 2001 Kanadan GP:stä