Värjäiletkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Värjäätkö hiuksiasi

• En ole koskaan värjännyt

Äänet: 32 57,1%
  • Kerran värjännyt

Äänet: 6 10,7%
  • Muutaman kerran tai jopa hieman useamminkin

Äänet: 14 25,0%
  • Aktiivisesti väriaineita hiuksiin!

Äänet: 4 7,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    56
Itselläni on tainnut olla kolmesti (tai neljästi, ei jaksa muistaa) väriaineksia kuontalossa.

Pari 6-7 kertaa tullut värjättyä vaaleeksi, parhaillaankin värjätyt.

En. Tietenkään....

Nyt tekisi mieli kirjoittaa vähän enämpi, mutta menisi ehkä kylvön puolelle. :dunno:

Kerran olen värjännyt, siitä on tosin jo ikuisuus. Eikä väri edes paljoa muuttunut silloin.

Joskus lukio- ja armeija-aikaan tuli pari kertaa kokeiltua saako värjäämällä paremmin huomiota osakseen.

Viimeksi muokattu:
En tienny mitä vastata. Lasketaanko raidat värjäämiseksi? Jaskattu polli siis. Vastasin silti. Kerran olen jotain kevytväriä koittanu ihan koko päähän, mutta se oli liian vaaleaa, eikä näkynyt yhtään.

Vuosia, vuosia aikaa, mutta vois kyllä kevään tullen vähän vaalentaa.

Käytän myös nuorisohousuja eli farkkuja. Nomille tämä tiedoksi!

En tienny mitä vastata. Lasketaanko raidat värjäämiseksi? Jaskattu polli siis. Vastasin silti. Kerran olen jotain kevytväriä koittanu ihan koko päähän, mutta se oli liian vaaleaa, eikä näkynyt yhtään.

Tietenkin lasketaan.
Jos kyseessä on pysyvä väri.. eli ei mitään vappuvärejä jotka lähtee yhdessä pesussa.

80-luvulla muutaman kerran. Kerran jopa punaiseksi, joka hiuslaadusta johtuen päätyi neon-porkkanaksi. Lievästi keräsin katseita kirjastossa, jossa tuolloin olin töissä.

Eipä tarvii värjäillä. Hennosti siniseen vivahtavat hopean harmaat hapset ei väriä kaipaa.

No en helkatissa! Homot vaan värjäilee hiuksiaan. Itse laitan korkeintaan vaihteistoöljyä ja akkuhappoa hiuksiin häissä ja hautajaisissa.
URAAAA!! Pissaa ja paskaa!

Nyt on mies!

Viimeksi muokattu: