Captain Howdy
Well-known member
KOSTOKS!!!J.Hunt sanoi:Miksi QUOTE-nappi on nykyisin tämän näköinen?
KOSTOKS!!!J.Hunt sanoi:Miksi QUOTE-nappi on nykyisin tämän näköinen?
Päteekö sama offline-kuvakkeisiin?Captain Howdy sanoi:KOSTOKS!!!
Ne mainosmiljoonatpatriot sanoi:Päivittääkö tuota uutissivustoa kukaan? Vai onko toimittajat lähtenyt lätkimään?
Tais mennä väärälle tilille!kouvotsvoni sanoi:Ne mainosmiljoonat
Hiukan huonolta vaikuttaa, mutta onneksi Hirvonen voitti Norjan rallin!patriot sanoi:Päivittääkö tuota uutissivustoa kukaan? Vai onko toimittajat lähtenyt lätkimään?
Ihan hyvin, näköjään.Moe Szyslak sanoi:Miten ylläpito suhtautuu tahalliseen provosointiin kakkosnikin takaa?:doubtful:
Emmä tiedä onko se puusilmäisyyttä, kun se ei tosiaan lue missään niin, että se olisi edes jokseenkin vaivatta löydettävissä.Jussi sanoi:Mites ton VIP maksun voi hoitaa ja paljonko se on? Puusilmä ei löytänyt siitä näin äkkiseltään mainintaa mistään
Olen varmaan laiska, mutta mummielestä tuo on varsin vaivalloista.Vellu sanoi:Pienehköllä vaivalla löytää kuitenkin aika paljon enämpi avautumisia tältäkin palstalta kuin vain viimeisten kahden kuukauden ajalta...
Siksi minä sitä stickyä ajattelinkin, että se olisi varmasti näkyvissä koko ajan.Bobakki sanoi:Olen varmaan laiska, mutta mummielestä tuo on varsin vaivalloista.
Mitä jos nyt kuitenkin laitettais näistä vihdoin ja viimein edes sellainen tiedotusotsake ylläpitopalstalle stickyksi, jookojookojooko?
Näkyy kyllä, mutta niin ne näkyvät Safarissakin siellä ylhäällä, mutta lisäksi sitten tuolla alhaallakin, kuten screenshoteista näkyy. Kyse siis ei ole siitä, etteikö noita ominaisuuksia olisi mahdollisuus käyttää Firefoxistakin käsin.Vellu sanoi:Ainakin firefoxissa noi thread tools ja display mode näkyy threadin yläreunassa oikealla alasvetovalikkona. Onko kyse niistä samoista vai jostain muusta?